Филтър за газовете от картера на двигателя (Common Rail)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: филтър за газовете от картера на двигателя
Всички хора с които съм разговарял по този въпрос, дали "вечен" или нормален филтър, казват, че по-доррия вариант е нормалния. Всеки сам си преценя какъв да сложи. През колко времо го чистиш твоя?

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: филтър за газовете от картера на двигателя
LUCIFER'S написа:Е това излизане през дясната част- от двата конуса маслото направо си се стича без никакво задържане без никаква филтрация идва от горе и директно към турбината след дебитомера. Това на мен не ми хареса на този вечния и се върнах в магазина и го размених за дунапрененото. при което газовете изцяло си минават през филтриращия елемент.nightdriver написа:.... идват маслените пари , влизат в лявата част на филтъра и излизат през дясната /двата конуса/!
мисля , че всичко си е нормално
Добре де , в крайна сметка целта е да се отдели маслото от въздуха и по-старото решение беше дунапрена , който пропускаше картерното налягане напоявайки се с масло и в един момент не пропуска нищо и или избива през щеката или през турбото и от там в смукателните колектори ! за това изисква честа смяна , докато при новия , разделянето на въздуха от маслото става на принципа на центрофугата и в никакъв момент не може да се създаде прекалено картерно налягане - няма риск за турбото
Със сигурност отделеното масло двигателя го изгаря , но то е минимално количество и по-добре да го изгаря , отколкото да запушва дунапрена и там вече знаем...
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани