проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 30 Юли 2009, 11:25

vladi_killer написа:изолацията на вакумните маркучета е нарушена на 3-4 места но изглежда че не са спукани, размърдах малко буксата на турбото няколко пъти напред назад и после си възвърна старата форма :) възможно е и да не е правила хубав контакт...
Коя букса на турбото имаш в предвид,че и мойта прави тия магарии от време на време

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 30 Юли 2009, 11:41

Що ми се струва, че има разлика при турбото на комън рейла и ТДС-а?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 30 Юли 2009, 11:44

DAEL написа:Що ми се струва, че има разлика при турбото на комън рейла и ТДС-а?
:yes: Има да и то доста голяма ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 30 Юли 2009, 11:55

колега, смени го това вакумно маркучле, най-дългото маркучле в този мотор-1м50 !
струва стотинки, започни с него, той се нагрява много и може някоя дребна цепнатина да се разширява, която не си забелязал.
тука, заради това маркучле, много има, къде са сменили турбо и дебитметри! и във франция има много злоупотреба в сервизите на вм!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Мнение от vladi_killer » 30 Юли 2009, 19:45

днеска цял ден я карах 120 км навъртях и никакви проблеми, ако беше спукано маркучето щеше да е пак без турбо, сигурно не е правила хубав контакт...като я размурдах малко се оправи...дано всичко е ок и за напред :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 31 Юли 2009, 9:56

извади буксата и я пръсни с контактен спрей

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.03.2013
Пол: Мъж

Re: проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д

Мнение от Radenkov1989 » 21 Мар 2013, 21:06

Здравеите Колеги от няколко месеца насам си карам едно 525 тдс 97 година всичко е наред но наскоро се появи един странен проблем.Отначало си помислих че ми е заминало турбото ама не то си работи но понякога сякаш изклучва колата няма никаква мощност няколко пути когато се получаваше така разкачах акумолатора оставях я 12 часа и след това беше пушка но от 2 дни насам и твоа не помага прости си няма мощност пук турбото си работи аз си мисля че е нещо от компутара ако някои знае от какво мойе да е моля да ме насочи поне малко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 730 d
Мечтае да кара: X5

Re: проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д

Мнение от mpp82 » 22 Мар 2013, 8:32

Колега с това описание всеки ще се чуди,направи си една диагностика и тогава сподели.Ако може и по-правилно да се пише :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: проблем с турбото или двигателя - БМВ 525Д

Мнение от gentata » 22 Мар 2013, 20:39

Баш от компУтАра е проблема, не знае колко нафталин да пуска :mhihi: Иначе казано пробвай с дебитомера. Първо диагностика :yes:

:OT:
Radenkov1989 написа:Здравеите Колеги от няколко месеца насам си карам едно 525 тдс 97 година всичко е наред но наскоро се появи един странен проблем. Отначало си помислих че ми е заминало турбото ама не то си работи. Но понякога сякаш изключва, колата няма никаква мощност. Няколко пъти когато се получаваше така разкачах акумулатора оставях я 12 часа и след това беше пушка но от 2 дни насам и твоа не помага. Просто си няма мощност пък турбото си работи. Аз си мисля че е нещо от компютъра. Ако някои знае от какво може да е моля да ме насочи поне малко.
:banghead: :banghead:
Когато се пише нов отговор или мнение отдолу на полето в което се пише освен бутона "Изпрати" има и един бутон "Прегледай". Натиснете го този бутон като си напишете нещата и ако успеете да си прочетете това което сте написали, чак тогава го натискайте бутона "Изпрати". Но ако сте натиснали въпреки всичко Изпращането после има опция за редакция на мнението в темата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E39 - М57 - 01'
Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'

Re:

Мнение от s.nikov » 29 Мар 2013, 1:04

vladi_killer написа:изолацията на вакумните маркучета е нарушена на 3-4 места но изглежда че не са спукани, размърдах малко буксата на турбото няколко пъти напред назад и после си възвърна старата форма :) възможно е и да не е правила хубав контакт...


Колега каде се намира тази букса?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook