Имали колеги с 530i?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
BMW-E39 написа:ivo1bg колега, ти трябва да не излизаш от центъра на софия, за да ти харчи толкова многонаистина не мога да повярвам разход 18/100 .. за 2.5 бензин, ами 4.4 бензин, 40/100 ли ?
от форума, а и не само оттук, има толкова колеги които са сложили ГАЗ на 520, тогава какъв е проблема да се вземе по мощна бензинова кола, и да и се сложи хубав газов инж ? това се отнася за тези колеги, които ги бърка високия разход на бензин
и за статистиката, скоро един мои мн добър приятел и колега от форума (РАСИ) от е39 520 мина на е38 740, ми това животно как реве V8 и как върви, просто нищо общо, та неговия разход е 20/100 , а това 18/100 за 525 бензин
Общо взето карам из центъра, но да си влизал/излизал в София през Княжево сутрин и вечер? По същото време Цариградско шосе към Младост, Телевизионната кула, Румънското посолство, абе много места има където си седиш, седиш, седиш и виждаш как през ауспуха излизат кинти, а ти не си се придвижил и 20 метра. Тъпото е, че това ми се случва ВСЕКИ ден и "бегане нема"


Иначе с един резервоар минавам 370-420км. Мно-о-о-го е гадно на бензинджийницата.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
за княжево и аз съм там почти всеки ден та знам сутрин/вечер какво става от перничани и т..н абе граждани
иначе, ако ми харчи толкова колата бих и боднал веднага газ.. ама при теб има и един друг филм - колата ти е автомат и оттам още литри расте разхода, та се замислям за 530 бенз с ръчни скрости, макар автомата наистина да е голем кеф ..
някои може ли да ми каже какво е толкова по скъпото в подръжката на 535 540 v8 ?
може би окачването, за какви суми си говориме, например ако за 6 цилиндрово е39 предните амортесиори са към 500 лв , колко ли са за v8 ?

иначе, ако ми харчи толкова колата бих и боднал веднага газ.. ама при теб има и един друг филм - колата ти е автомат и оттам още литри расте разхода, та се замислям за 530 бенз с ръчни скрости, макар автомата наистина да е голем кеф ..
някои може ли да ми каже какво е толкова по скъпото в подръжката на 535 540 v8 ?
може би окачването, за какви суми си говориме, например ако за 6 цилиндрово е39 предните амортесиори са към 500 лв , колко ли са за v8 ?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
WALL тои я има от 1 седмица братле, нема и толкова, още не е сменил нищо по нея, ама как върви а и звука е много готин от мотора..
я кажи сега, 530 бензин ли е наи удачния избор за акцизно е39?
и ми обясни накратко, щото гледам в мобиле.де само е39 феислифт, и гледам че 530д са по евтини от 530 бензин, и защо, кое е по добро ? 530д или 530 бензин ? ако ще взимам такова само с ръчни скорости.. даи идея, че нещо ме отказа от 540/535 (за сега)
я кажи сега, 530 бензин ли е наи удачния избор за акцизно е39?
и ми обясни накратко, щото гледам в мобиле.де само е39 феислифт, и гледам че 530д са по евтини от 530 бензин, и защо, кое е по добро ? 530д или 530 бензин ? ако ще взимам такова само с ръчни скорости.. даи идея, че нещо ме отказа от 540/535 (за сега)
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
ivo1bg написа:Здравейте колеги, Вие хубаво сте се насочили към по-мощните модели, но в момента, в който се цитира разхода на гориво и започва някакво сравнение с други модели (напр. 520i), става ясно, че ще се мисли за кинтите за бензин. А истината е една-мощните коли харчат яко, ама много яко. Аз с моя "малък" двигател в София под 18/100 нямам успехи. Карам я леко, нормално, ръчкам, галя, бутам, хвърча и какво ли още не, но разхода под 17-18/100 не пада. Колата е в изрядно техническо състояние, така че тя просто толкова си харчи. Наистина на дълго разхода пада стремително и е от 8 до 12/100 в зависимост от скоростта
, но това "при 90км./ч. 7.7/100" как ще го постигнеш не ми е ясно. Караш 230к.с. кола и ще я "пържиш" до 90км./ч.........
- ми няма как да стане. Ще си я настъпваш както можеш и разхода ще бъде около 10 и нагоре. Просто когато се замисля човек да се метне на нещо по-голямо от 530 последното нещо, за което трябва да мисли е разхода. В противен случай не е за такава кола
. Тук не говоря за цялостната поддръжка на ххавтомобила, която хич не е за пренебрегване, данъците и т.н. Общо взето, най-лесното е закупуването на колата, но после идва поддържането и и храненето и, там е разковничето на въпроса "Дали да не си взема М5, гледам, че акциза им паднал и ще ми дойде доста тънко?".
Това са си някакви мои мисли и не искам да ги натрапвам, но в случая се сещам за едно много хубаво сравнение:
Всеки от Вас може би е имал много тежки махмурлийски сутрини, ама положението е такова, че трябва да станеш. В такъв случай това е момента, когато душата иска, а тялото не може. Е, тук положението е горе долу подобно-сърцето иска, а джобът не може. По никакъв начин не искам да кажа, че колегата CONAN е в това положение и му пожелавам да се сдобие с най-голямата красавица, но трябва да се мисли и за "ПОСЛЕ".
blacksapphire написа:M54 3.0 e мотораРазходът ми е по-нисък на дълго от на 5цата
Ами щото е по-лека
Колега явно не си ме разбрал правилно,не искам да карам 530 с 90км,просто таблицата ,която съм пейстнал така са го дали.Другото ,което е, темата е въпрос ,колеги с 530 да споделят, как е разхода,подръжка ,возия.Просто искам да преценя дали е за мен тази кола,ако гори долу горе ,колкото 520 защо не,на цени са еднакви в немските сайтове.Ако правилно смятам, на мойто 320 95г. данъка му е 190 лева+200 лева еко данък от догодина(евро1)=390 лева.На тази 530-ка,(ако е 2002г и евро4) данъка ако е 300 лева(тук гадая) +еко данък 100 лева=400 лева.
Значи разлика 10 лева ,за космическа разлика автомобили,поправете ме ако греша.
Писах си с колегата Orim4o на лични,той има такава кола в Германия,ще постна неговото съобщение (дано не се обиди) да прочетете личните му впечатления от тоя автомобил:
......
значи колата я купих март месец от една жена в Германия. купих я случайно защото си бях отделил до 10 000 евро и гледах нещо от рода на пасат! Значи не сам и правил нищо досега и тук в германия ако я пазя градско ми харчи между 11 и 12 а ако я настапвам 12/13. Но искам да кажа че тук бензина е много по добар от този в БГ а и рядко седя ж някакви задраствания!!! За парви пат имам БМВ и сам много приятно изненадан. Това е кола на 8 години и може да се сравнява с някои които са 2008 или дори 2009!! Преди БМВ-то карах една служебна Рено Лагуна 2008 и според мен БМВ-то е по добро. Ок има тук таме малки забележки все пак е кола на 8 години малки следи от камачета, драскотинки но двигателят е супер! карал сам я с 220 не че неможе повече но мен ме страх! Единственото което е че и доливам малко масалце да кажем около 1 литар на 8 000км! Моята кола е на 135 000км и има TÜV до 2010 преди да я купя я закарах да я проверят и казаха че е много добра и че няма забележки!
Казвам ти всичко това за да знаеш че сам много доволен но и колата е на реални километри карана е само в Германия и че са се грижили добре за нея!!! Но ако си вземеш някоя здухана може и да береш ядове! ..............
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
BMW-E39 написа:WALL тои я има от 1 седмица братле, нема и толкова, още не е сменил нищо по нея, ама как върви а и звука е много готин от мотора..
я кажи сега, 530 бензин ли е наи удачния избор за акцизно е39?
и ми обясни накратко, щото гледам в мобиле.де само е39 феислифт, и гледам че 530д са по евтини от 530 бензин, и защо, кое е по добро ? 530д или 530 бензин ? ако ще взимам такова само с ръчни скорости.. даи идея, че нещо ме отказа от 540/535 (за сега)
като гледаш в мобиле.де поглеждай и пробезите ,особено на частните обяви където ще са що годе реални ... 530д от 2002 г на по малко от 300к е голяма рядкост ,каквото и да си говорим .. и после почват проблеми с турбина дюзи и т.н. ... а бензина няма такива грижи ,и се намира по често на около 200к реални .. между стар дизел и стар бензин със сходни динамични качества и цена бих взел винаги бензина
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Данъка би трябвало да е
231х0.90лв=207,90х1,5=311,85 лева данък
Извадка от закона за местни данъци и такси:
За леки автомобили размерът на данъка се определя съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:
1. до 50 к.с. (37 kW) вкл. - по 0,25 лв. за к.с.;
2. над 50 до 75 к.с. (55 kW) вкл. - по 0,30 лв. за к.с.;
3. над 75 до 100 к.с. (74 kW) вкл. - по 0,40 лв. за к.с.;
4. над 100 до 150 к.с. (110 kW) вкл. - по 0,80 лв. за к.с.;
5. над 150 к.с. (над 110 kW) - по 0,90 лв. за к.с.
В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ў¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Брой на годините от годината ¦ Коефициент
на производство, включително ¦
годината на производство ¦
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Ў¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Над 14 години 1
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Над 5 до 14 години включително 1,5
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
До 5 години включително 2,8
231х0.90лв=207,90х1,5=311,85 лева данък
Извадка от закона за местни данъци и такси:
За леки автомобили размерът на данъка се определя съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:
1. до 50 к.с. (37 kW) вкл. - по 0,25 лв. за к.с.;
2. над 50 до 75 к.с. (55 kW) вкл. - по 0,30 лв. за к.с.;
3. над 75 до 100 к.с. (74 kW) вкл. - по 0,40 лв. за к.с.;
4. над 100 до 150 к.с. (110 kW) вкл. - по 0,80 лв. за к.с.;
5. над 150 к.с. (над 110 kW) - по 0,90 лв. за к.с.
В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ў¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Брой на годините от годината ¦ Коефициент
на производство, включително ¦
годината на производство ¦
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Ў¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Над 14 години 1
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Над 5 до 14 години включително 1,5
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
До 5 години включително 2,8
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
WALL написа:BMW-E39 написа: 530д или 530 бензин ? ако ще взимам такова само с ръчни скорости..
Между двете, моят съвет е за 530i. Дизела е капризен двигател и по-сложен - помпи дюзи, турбини кулери.... по малко харчи, но пък после си ги даваш тия "спестени" парички за частите, че може и повече ( зависи на каква кола попадаш). Ако си решил осмак да караш 540, от 535 няма смисъл...Със все историята, и не само какво е сменено, защото може да си сменил много работи, само оригинални, ама тя като е на мноого, мноого хиляди км няма компресия - сигменти и износени цилиндри на елипса, като не държи налягане маслото биелни и основни лагери износени, като чатъркат повдигачи износени в главата, изядени клапани, заминали легла на клапани циментацията отваряна глава шлайфана и още и още... ако ще и всичко ново да е извън двигателя... Щом е на такъв хал той значи и скорости и диф... и т.н и т.н. Никак не е приятно да се занимаваш с такъв автомобил., то не е автомобил, а един голям курник...
Зависи от км които се въртят. При повече от 50К км на година, дизела се рентира от всякъде, а относно читавия и издухания автомобил съм съгласен с теб, въпреки, че ако взема с 5К евро надолу един издухал, няма и да се замисля, стига другото да е ОК

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
мерси колеги, въртя на е39та по 10 000 на година, та със сигорност не съм за дизел, ясно е.. 535 отпада от класацията, 540 остава, а 530 бензин са скъпи защото са по нови, но нищо не се знае.. спора си остава м/у 530 бензин и 540, клона към второто, т.к карам по малко, и си мисля че за едни пари, ще се вземе по старо на години 540 от колкото 530, но пък може да е на по малко КМ и по запазено 

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
WALL написа:... предвид материала на цилиндрите никасил ( може и да бъркам )...
Само да поясня, че няма М62 с никасил. М60 са били с никасил, всички М62 са с алусил покритие на цилиндрите. Изхождайки от съвсем проста логика, аз лично бих предпочел шестцилиндровия мотор, все пак това е славата на БМВ - единственият производител на редови шестаци. Инъче допълнителен плюс за 530-ката е по-опростената реализация и съответно по-малка вероятност нещо да дефектира. Една хубава спортна генерация (1000-2000 лв.) и шестакът ще реве като мечка


bmw 530i
относно въпроса на колегата за 530.собственик съм на такава от 2008 година.модела ми е 530i sport 2001 с механични скорости.относно разхода-градско между 10(в най,най-добрият случай) и 12 л/100км.само да допълня че живея в лондон и градското е малко по различно.извънградско сам я засичал до българия при включен климатроник и автопилот между 7 и 7,4 л/100,като след зареждане в германия с v-power 100 разхода падна на 6,6 л/100.постоянната скорост на автопилота беше 120км/ч.колата на старт е по бърза от 540 с автоматични скорости.не препоръчвам автоматик защото няма нищо общо с вървенето като механиката да не говоря за разхода -градско 15 л/100.шестцилиндровите двигатели на бмв са номер 1 в света а 3 литровия е уникален.като цени мога да кажа за комплект съединител на LUK (заводски колата е с такъв) при курс на паунда 2.80 ми излезе 700лв.маслото което ползвам е castrol edge sport 0-40 и след смяната и изминати 16 хил. км сам долял около 1л (на това масло му дават 20 000км).за мен всичко под мощноста на този двигател е компромис.в момента колата я продавам защото искам над 300 к.с мотор.ако някой проявява интерес мога да му изпратя снимки и повече подробности около подръжката на колата
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
mad_presley написа:Дай снимки да я видим и цена
Exx пусти мераци...не ти излиза мухата от главата

П.П.: Какво направи с ЕВС-а?
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани