Проблем при паленето на 525 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Когато си мислех колеги че всичко е оправено възникна пак пробелм с това гаснене на 15 литра.Изкарах помпата отделно за да видя дали работи, работи.Направихме авариен мост на релето на помпата, всичко си е добре.Сложихме релето обратно, но постоянно изгарят бушони, сменам ги един след друг и нищо горят.Възможно ли е проблема да е от релето на помпата.Помагайте че се изчерпахме от варианти


- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
при мен помпата като и дам ток(директно на нея без релето) може да те удави
, но пистите на поплавака бяха много изядени(от времето или от често каране с по-малко от 10-15л нафта). Поплавака на помпата отделно нов не се продава - смених цялата помпа с нова 


- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
JoRkAtA_pld написа:Винаги се кара поне с 30 литра.
то и аз от година вече пълня догоре и пак догоре.... но в началото нямах толкова акъл ..... закарай я на ел. техник той ще ти каже дали релето е заминало
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Обиколил съм цял Пловдив за реле, поръчах от София и пак непасва.Моето има средно краче, а тези дето ги продават нямат.Остава пак Nicy car 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
JoRkAtA_pld написа:Обиколил съм цял Пловдив за реле, поръчах от София и пак непасва.Моето има средно краче, а тези дето ги продават нямат.Остава пак Nicy car
колко ти струва релето?
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Ами от Autoplus в Пловдив ми казаха, че с доставката от София към 18лв, иначе било 16лв, уж правено в Португалия на бош. 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
колега щом не пасва значи е ментак....в каталога на БМВ отделно реле няма .... само помпа цяла. Караш петица все пак не се занимавай с глупости и менте релета смени си цялата помпа.
П. С. ако някой си е сменил само релето и всичко е точно действай! Но иначе знаеш решението
П. С. ако някой си е сменил само релето и всичко е точно действай! Но иначе знаеш решението

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Ами 2-ра употреба само за проба?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- марто525
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: e 39
- Мечтае да кара: M5
колега сжали маркуча дето е преди горивниа филтър и даи на контакт и завърти без да палиш ако не хвърля нафта значи не работи помпата и виж си аванса на веригата
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем при паленето на 525 tds
JoRkAtA_pld написа:Здравейте колеги, рядко влизам в този раздел докато не почна да ми прави проблем Е39-ката.Колата е 525 tds 2000г. Взех я преди повече от половин година и нямаше никакви проблеми с паленето, въртиш и пали.Но от март месец насам падне ли нивото на нафтата под 15литра и гасне.Смених маркучите където са в резервоара на помпата, защото мислех че има спукан маркуч.Оказа се че всички маркучи са здрави, гледах е за някакви течове от някъде, но няма.Когато нивото на нафтата е около 20 литра няма проблем.Къде още може да взима въздух?Благодаря предварително.
най вероятно е помпата в резервоара


52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани