голям проблем!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DeLSoL
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39 99'
Стана интересно тема, та да си обясна.Незнам защо но с ключа не се отваря вратата и дъста време не се отваряше и багажника.след 30 мин пробвах пак и багажника се отвори доста лесно....
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Воденичаров написа:im0tep написа:Воденичаров написа:im0tep написа:Воденичаров написа:На моята като няма акумулатор ми работи само ключалката на багажника. На вратата не действа. Ако си с комби - курец.
Има логика в цялата работа,за да можеш поне да си отвориш багажника и да си оправиш акумулатора...ама хайде някой да ми каже защо Ханс е решил да не се отключва с ключа(механично) поне шофьорската врата като няма акумулатор??? По принцип ключалката няма общо с акумулатора...тя си отключва и заключва по механичен път чрез лостова система...но да си призная не съм пробвал дали без акумулатор може да се отключи шофьорската врата.Още утре ще пробвам на моята ,че ме заинтригува
Нямам представа защо е така. Освен това ключалките на вратата и на багажника са различни. Сервизния ключ (тоя сивичкия) не отваря багажника.
Не са различни колегаС оригиналния ключ се отваря навсякъде а сервизния е направен умишлено така.С него не можеш да отключиш жабката и багажника с цел когато я оставиш в сервиз да не могат да бъркат там
За това и се казва сервизен
Е то ясно, ама щом единия ключ влиза само в едната, а другия отваря и двете, значи имат някаква разлика. Намам предвид принципа на действие - там не съм компетентен.
Разликата е в ключовете не в ключалките.Забележи ,че при оригиналния ключ има канал по средата а сервизния го няма ,което не му позволява и да влезе
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
DeLSoL написа:Стана интересно тема, та да си обясна.Незнам защо но с ключа не се отваря вратата и дъста време не се отваряше и багажника.след 30 мин пробвах пак и багажника се отвори доста лесно....
Тая случка ме озадачи доста...още утре сутринта ще я пробвам на моята как ще реагира,но все си мисля,че акумулатора не трябва да влияе на нито една врата да се отключи механично...както е и при другите коли
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
И аз така мисля.im0tep написа:DeLSoL написа:Стана интересно тема, та да си обясна.Незнам защо но с ключа не се отваря вратата и дъста време не се отваряше и багажника.след 30 мин пробвах пак и багажника се отвори доста лесно....
Тая случка ме озадачи доста...още утре сутринта ще я пробвам на моята как ще реагира,но все си мисля,че акумулатора не трябва да влияе на нито една врата да се отключи механично...както е и при другите коли

BMW
- DeLSoL
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39 99'
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
DeLSoL написа:ключа във вратата се върти свободно, личи си,че е само с централното.
Ако ключа се върти безконечно( прави цял оборот в ключалката) и не отключва,значи ключалката не си познава ключа.Тоест или имаш износване в ключа или механичен проблем в ключалката и именно заради това не си успял да отключиш шофьорската врата
Ако причината е в износване на нарезите на ключа, то по-скоро се проявява на патрона на запалването (контакта) където се ползва само ключ, докато вратата и багажника се управляват по-често с дистанционното.
Ако са клеясали пластинките или пружинките на цилиндъра на "патрона" може да се почистят със спрей и да се смажат с литиева грес
Ако са клеясали пластинките или пружинките на цилиндъра на "патрона" може да се почистят със спрей и да се смажат с литиева грес
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
im0tep написа:Воденичаров написа:im0tep написа:Воденичаров написа:im0tep написа:Воденичаров написа:На моята като няма акумулатор ми работи само ключалката на багажника. На вратата не действа. Ако си с комби - курец.
Има логика в цялата работа,за да можеш поне да си отвориш багажника и да си оправиш акумулатора...ама хайде някой да ми каже защо Ханс е решил да не се отключва с ключа(механично) поне шофьорската врата като няма акумулатор??? По принцип ключалката няма общо с акумулатора...тя си отключва и заключва по механичен път чрез лостова система...но да си призная не съм пробвал дали без акумулатор може да се отключи шофьорската врата.Още утре ще пробвам на моята ,че ме заинтригува
Нямам представа защо е така. Освен това ключалките на вратата и на багажника са различни. Сервизния ключ (тоя сивичкия) не отваря багажника.
Не са различни колегаС оригиналния ключ се отваря навсякъде а сервизния е направен умишлено така.С него не можеш да отключиш жабката и багажника с цел когато я оставиш в сервиз да не могат да бъркат там
За това и се казва сервизен
Е то ясно, ама щом единия ключ влиза само в едната, а другия отваря и двете, значи имат някаква разлика. Намам предвид принципа на действие - там не съм компетентен.
Разликата е в ключовете не в ключалките.Забележи ,че при оригиналния ключ има канал по средата а сервизния го няма ,което не му позволява и да влезе
Искаш да кажеш, че ако им разменим местата на ключалките на вратата и на багажника, сервизния ключ пак ще отключва само вратата ?

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
tsb_bg написа:Ако причината е в износване на нарезите на ключа, то по-скоро се проявява на патрона на запалването (контакта) където се ползва само ключ, докато вратата и багажника се управляват по-често с дистанционното.
Ако са клеясали пластинките или пружинките на цилиндъра на "патрона" може да се почистят със спрей и да се смажат с литиева грес
Колега,нищо лично ама хайде да съм малко по наясно от теб в тези неща

Съгласен съм за пръскането със спрей във клеясала ключалка (аз лично ползвам ВД-40) ,но за литиевата грес която по принцип е за начално вграждане не съм много съгласен.По принцип ключалка се смазва само с графит на прах и обяснявам защо: когато пластините са мазни (от масло,грес,олио,маргарин,,плюнка и какво ли още не съм срещал в практиката си) по тях полепва прах и с течение на времето този прах смесен с мазнотийте става на каша,изсъхва и отново клеясва,особено ако не се ползват често ключалките.Хубаво е да се смаже със грес самото ядро което се върти и се трие в кожуха си,но за това е нужно да се разглоби изцяло ключалката,но за смазването на самите пласните....само графит на прах,това е моя съвет

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Воденичаров написа:im0tep написа:Воденичаров написа:im0tep написа:Воденичаров написа:im0tep написа:Воденичаров написа:На моята като няма акумулатор ми работи само ключалката на багажника. На вратата не действа. Ако си с комби - курец.
Има логика в цялата работа,за да можеш поне да си отвориш багажника и да си оправиш акумулатора...ама хайде някой да ми каже защо Ханс е решил да не се отключва с ключа(механично) поне шофьорската врата като няма акумулатор??? По принцип ключалката няма общо с акумулатора...тя си отключва и заключва по механичен път чрез лостова система...но да си призная не съм пробвал дали без акумулатор може да се отключи шофьорската врата.Още утре ще пробвам на моята ,че ме заинтригува
Нямам представа защо е така. Освен това ключалките на вратата и на багажника са различни. Сервизния ключ (тоя сивичкия) не отваря багажника.
Не са различни колегаС оригиналния ключ се отваря навсякъде а сервизния е направен умишлено така.С него не можеш да отключиш жабката и багажника с цел когато я оставиш в сервиз да не могат да бъркат там
За това и се казва сервизен
Е то ясно, ама щом единия ключ влиза само в едната, а другия отваря и двете, значи имат някаква разлика. Намам предвид принципа на действие - там не съм компетентен.
Разликата е в ключовете не в ключалките.Забележи ,че при оригиналния ключ има канал по средата а сервизния го няма ,което не му позволява и да влезе
Искаш да кажеш, че ако им разменим местата на ключалките на вратата и на багажника, сервизния ключ пак ще отключва само вратата ?Трябва да имат някаква разлика.
Не искам да кажа нищо такова



- 6iva4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Кара: 530 d touring
- Мечтае да кара: някой друг колата и то с шапка с козирка
DeLSoL написа:Стана интересно тема, та да си обясна.Незнам защо но с ключа не се отваря вратата и дъста време не се отваряше и багажника.след 30 мин пробвах пак и багажника се отвори доста лесно....
Правил съм аварийно отваряне(беше ми паднал акумолатора) на старата седмица, сега на Е39 не съм, но последователноста беше следната:
1. Ключа се завърта на 45 градуса в посока на отклчване(не помня на къде);
2. Задържаш ключа в това положение и повдигаш на 45 градуса дръжката;
3. Задържаш и дръжката в това положение и дозавърташ ключа още 45 градуса за отключването.
Опитай.
- антон
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 83 3.0 бензин
Имах подобен проблем,паднал акумулатор и ми стигна тока колкото даси отворя вратата с дистанционното.Отворих капака на двигателя и подадох напрежение от външен източник/има изведен + на смук. колектор/.Без ток аз също не успях да отворя ключалката,но пък и нямам сервизен ключ.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
При всички положения, с или без акумолатор, трябва да се отключи шофьорската врата или багажника, и изобщо в случая не е виновен Ханс! Явно колегата има някакъв проблем с ключалките, може би!
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани