ЗА ИЛИ ПРОТИВ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
joropc написа:Колега,eddy,ти на колата си горяло масло слагаш ли?Сигурен съм,че не...
Дали си в Германия,Зимбабве или Албания,новото си е ново.Друг е въпроса за нашите пътища.На мен косата ми се изправя като си помисля за стругар захапал цигара,които ми разстъргва носача!
И после,какво,да си го сложа това произведение на българската инжинерна мисъл на колата,да си натоваря детето в нея и да си шпоркам спокойно с 160-180 по магистралата
Колега има неща с който не може да се прави компромис. Горяло масло, коване на накладки, пристъргване на дискове и тн.
От друга страна вече доста производители във фирмените си сервизи предлагат рециклирани стоки, защото на повечето неща реално носещото тяло - корубата не се амортизиа, а се амортизират други неща. Масово се рециклират рейки, които са не по-малко опасни за поведението на колите при определени скорости. От друга страна вече доста производители капсуловат доста неща с оглед генериране на допълнителна стойност от резервни части. Случая с носачите.
Пример: един приятел сложи усилени тампони на носач на Е46. Малко след това по едно лошо стечение на обстоятелствата катастрофира и то точно в колелото. Джантата е леж, носача е видимо крив и тн, но тампона е здрав. От друга страна ако беше ориг тампон щеше да се скъса гумата му, защото тя е само повърхностна. Та като цяло идеята ми е, че всеки решава сам за себе си, но все пак трябва да се дават обосновани мнения и да се преценява по опит, а не само по някакво убеждение.
Тампони
Bojidar написа:
Единствено и само нови. По-добро от новото няма!
Добре колега виждал си носач. От едната страна той има тампон/тампони които се захващат за купето, пт другата има шарнир/шарнири които се захващат за шенкела предимно, може като Е46 да има доп шарнир на носача. Та идеята ми е каква принципно е разликата м-у новия и рециклирания освен новия метален държач ? За пример веднага мога да ти дам пример марката Форд. И при Мондеото и при Сиерата тези тампони по БГ пътищата се разбиват за норматив, а в Германия карат години и затова мн често в БГ се заместват с усилени такива и карат много повече от оригиналните, които е вградил производителя. Лично аз съм виждал доста хора с насадени такива усилени тампони на БМВ и са доволни. От другата страна е шарнира. Значи дори и да сложа някакъв ментелив шарнир на тоя носач и той да се разбие 2 пъти по-бързо от другия, аз с-у 40лв на носач ще го сменя, без вече да разпробивам и тн. От друга страна понеже оригинално не е предвидена замяна, няма и много ментета за съответните носачи. Та кажете ми точно от къде идва тая увереност и тази сигурност, че новите са най-добри за БГ пътищата ? За Германия съм напълно съгласен.
Колега ако продължаваме са да си мислим за българската падория на пътища по-добре да си продадем БМВ-тата и да си купим Лади. Оригинални резервни части максимум 30лв. Щом искаш да караш БМВ, а не произведение на българската инженерна мисъл купувай само ново. Това е моето мнение!
Единствено и само нови. По-добро от новото няма!
Добре колега виждал си носач. От едната страна той има тампон/тампони които се захващат за купето, пт другата има шарнир/шарнири които се захващат за шенкела предимно, може като Е46 да има доп шарнир на носача. Та идеята ми е каква принципно е разликата м-у новия и рециклирания освен новия метален държач ? За пример веднага мога да ти дам пример марката Форд. И при Мондеото и при Сиерата тези тампони по БГ пътищата се разбиват за норматив, а в Германия карат години и затова мн често в БГ се заместват с усилени такива и карат много повече от оригиналните, които е вградил производителя. Лично аз съм виждал доста хора с насадени такива усилени тампони на БМВ и са доволни. От другата страна е шарнира. Значи дори и да сложа някакъв ментелив шарнир на тоя носач и той да се разбие 2 пъти по-бързо от другия, аз с-у 40лв на носач ще го сменя, без вече да разпробивам и тн. От друга страна понеже оригинално не е предвидена замяна, няма и много ментета за съответните носачи. Та кажете ми точно от къде идва тая увереност и тази сигурност, че новите са най-добри за БГ пътищата ? За Германия съм напълно съгласен.
Колега ако продължаваме са да си мислим за българската падория на пътища по-добре да си продадем БМВ-тата и да си купим Лади. Оригинални резервни части максимум 30лв. Щом искаш да караш БМВ, а не произведение на българската инженерна мисъл купувай само ново. Това е моето мнение!
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани