Тонирани стъкла.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
mashina и аз го махнах батка макар че отпред бех на 90% като отзад
ама аз го махнах щото вечер нищо не се виждаше отвътре навън, да не говориме от вън на вътре, иначе като вижиш кукери на пост, просто сваляи предните стъкла, без тва вчера беше африка
и сега като махаш фолиото, да всяка цена да почистиш предните стъкла отвътре с корселин, че има лепило което ебава маиката на всичко като сваляш стъклото
я кажи, какви ти писаха акт, тия кукери с зелените жилетки или обикновени без жилетки
ама аз го махнах щото вечер нищо не се виждаше отвътре навън, да не говориме от вън на вътре, иначе като вижиш кукери на пост, просто сваляи предните стъкла, без тва вчера беше африка
и сега като махаш фолиото, да всяка цена да почистиш предните стъкла отвътре с корселин, че има лепило което ебава маиката на всичко като сваляш стъклото
я кажи, какви ти писаха акт, тия кукери с зелените жилетки или обикновени без жилетки
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
обмислям нещо като двоините стъкла дето се води стъклопакет, като бамнеш фолиото посредата м/у 2те стъкла, и да белят и да не белят все тая, казваш фабрично, вадиш сертификат измислен с тюв на принтера на немски и те така
но вече идва въпроса
1. от къде да намера двоините предни стъкла
2. маи и кори предни нови ще трябват и оплатнения и 100 неща, пък и дали въобще тия двоините стъкла могат да се разлепят

но вече идва въпроса
1. от къде да намера двоините предни стъкла
2. маи и кори предни нови ще трябват и оплатнения и 100 неща, пък и дали въобще тия двоините стъкла могат да се разлепят
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
Аз чакам някаква карта от КАТ,на която ми пише трите ми имена и номера на колата и тъмните стъкла,за колата с тоя номер,не са проблем вече... 

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Напротив, проблем са си затъмнените джамове, и все повече почват да се заяждат. Онзи ден докато си карах по София и на два пъти видях куките да чегъртат по прозорците на спрени от тях коли.
Едно е да са ти тонирани фабрично стъклата, и съвсем друго е когато е "пернишки тюнинг", това си е мое мнение и не искам да обидя никого, но имайте напредвид, че се заяждат куките и пишат актове!
Едно е да са ти тонирани фабрично стъклата, и съвсем друго е когато е "пернишки тюнинг", това си е мое мнение и не искам да обидя никого, но имайте напредвид, че се заяждат куките и пишат актове!
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
тонирани
Поредната глупост на българските законодатели, и понеже тия мизерници се чудат за какво да изкарат някои лев започнаха и с глупости да се занимават да търкат стъклата. Аз също се принудих да си ги махна отпред след един акт, но какво да се прави........ Сега обжалвам всеки акт които излезне, че ми писна от помярските "пътни контролъори" - мързеливи задници.
Абе явно тази работа всеки я тълкува както му е изгодно
Аз, преди да си затъмня всичките стъкла, спецялно ходих до КАТ и занесох предно ляво от няква кола с налепено на него мостра от фолиото на 3М, съответно с различен % затъмнение, за да направят замерване. Един от офицерите ми обясни, че може да има фолио на предните , но трябва да пропуска 75% от светлината, т.е да затъмнява 25 % .. и имали "машинка" с която се мери колко пропуска, НО тяхната нещо била повредена... и вика ако имаш познат в някой от патрула.. и те има.. ако я носят .. иди да ти замерят.
Обадих се аз, щото имам подходящия човек, но той ми каза че не я носят.. и не я ползват, ами ако са мноо затъмнени пишат актове... ако са по-малко.. на око се мери
минаваш метър.
И така, отпред си сложих 25% .. на задните 50% а на задното стъкло 75% и се получи плавен ефект на затъмняване.. и колата си изглежда оригинално. Нямам намалена видимост дори и вечер, а през деня си е перфектно, отвън погледнато предните изглеждат леко оцветени.. но не и тъмни.
Самото фолио е доста качественно, има УВ защита.. излиза скъпичко.. но си заслужава.
п.п. Ако се разминавам в бъдеще само с 20 лв. глоба
( колкото е по закон ), пак си заслужава.. просто ефекта е много добър и в купето не е такава жега, щади се кожения салон а и аз по време на път !

Аз, преди да си затъмня всичките стъкла, спецялно ходих до КАТ и занесох предно ляво от няква кола с налепено на него мостра от фолиото на 3М, съответно с различен % затъмнение, за да направят замерване. Един от офицерите ми обясни, че може да има фолио на предните , но трябва да пропуска 75% от светлината, т.е да затъмнява 25 % .. и имали "машинка" с която се мери колко пропуска, НО тяхната нещо била повредена... и вика ако имаш познат в някой от патрула.. и те има.. ако я носят .. иди да ти замерят.
Обадих се аз, щото имам подходящия човек, но той ми каза че не я носят.. и не я ползват, ами ако са мноо затъмнени пишат актове... ако са по-малко.. на око се мери

И така, отпред си сложих 25% .. на задните 50% а на задното стъкло 75% и се получи плавен ефект на затъмняване.. и колата си изглежда оригинално. Нямам намалена видимост дори и вечер, а през деня си е перфектно, отвън погледнато предните изглеждат леко оцветени.. но не и тъмни.
Самото фолио е доста качественно, има УВ защита.. излиза скъпичко.. но си заслужава.
п.п. Ако се разминавам в бъдеще само с 20 лв. глоба

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Колега, и на 25% пак ще се правят на умни, видиш ли сложил си фолио - в нарушение си. Да е*а и законите.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Така и не разбрахте, че такива приятел на приятел, приятел офицер от КАТ... такива понятия НЯМА
Те са никакви по веригата. Законът е един и не е създаден от тях. В закона изрично е упоменато, че нямаш право да си затъмняваш предните стъкла => друго вярно нещо няма каквито и интерпретации да правите или да ви казват.
Каквото пише по закон, те това са длъжни да прилагат и изпълняват!
Те са никакви по веригата. Законът е един и не е създаден от тях. В закона изрично е упоменато, че нямаш право да си затъмняваш предните стъкла => друго вярно нещо няма каквито и интерпретации да правите или да ви казват.
Каквото пише по закон, те това са длъжни да прилагат и изпълняват!
Закона е така, верно, но какви машинки ми разправя офицера ?
Него не го познавам, имаше и още 5 -6 човека около нас, в смисъл защо да си ги измисля тез работи ?
И изрчно питах може ли да се отбележи в талона на автомобила че е с тъмни стъкла .. казаха че и фабрично да е с тъмни никъде в раздел ОПИСАНИЕ (на гърба има легенда ) не е опоменато в талона, не се издават сертификати от КАТ и т.н. Така че невиждам как S класа ще е 'законно" затъмнена, а всички останали ще сме за акт ?
Какво от това че в единия случай затъмнението е фабрично ? нима тогава не се ограничава видимостта през стъклото ? Ще кажете " ами така се произвежда " .. но в закона не пише нищо за фабрично или последващо затъмняване ? Как тогава нов автомобил минава първоначална регистрация в КАТ след като технически не отговаря на "изискването" в закона ?
Тука ситуацията е като вноса от USA .. след което трябва да минеш технотест и да я стандартизираш според нашите изисквания, защо не прилагат същия метод и отностно "фабрично" затъмнените ? .. купил си така колата ..ОК .. бегай си сменявай джамовете.. с прозрачни.. поне предните.. и ти слагаме табелите...
да .. ама не
Значи все-пак има няква "врътка" .. или всички навсякъде си затварят очите .. и колата се регистрира.
Остава вариянт шеф от кат да ти издаде някво измислено удостоверение и да е подпечатано с печат и няква заверка.. не че е законно, но може да мине пред проверяващите на пътя.
Ако колата се използва за инкасо, тогава е под специален режим на движение, и може си затъмниш и челното стъкло, но трябва да се води на фирма и/или дейността и да включва инкасо като услуга.
Него не го познавам, имаше и още 5 -6 човека около нас, в смисъл защо да си ги измисля тез работи ?
И изрчно питах може ли да се отбележи в талона на автомобила че е с тъмни стъкла .. казаха че и фабрично да е с тъмни никъде в раздел ОПИСАНИЕ (на гърба има легенда ) не е опоменато в талона, не се издават сертификати от КАТ и т.н. Така че невиждам как S класа ще е 'законно" затъмнена, а всички останали ще сме за акт ?
Какво от това че в единия случай затъмнението е фабрично ? нима тогава не се ограничава видимостта през стъклото ? Ще кажете " ами така се произвежда " .. но в закона не пише нищо за фабрично или последващо затъмняване ? Как тогава нов автомобил минава първоначална регистрация в КАТ след като технически не отговаря на "изискването" в закона ?
Тука ситуацията е като вноса от USA .. след което трябва да минеш технотест и да я стандартизираш според нашите изисквания, защо не прилагат същия метод и отностно "фабрично" затъмнените ? .. купил си така колата ..ОК .. бегай си сменявай джамовете.. с прозрачни.. поне предните.. и ти слагаме табелите...


Значи все-пак има няква "врътка" .. или всички навсякъде си затварят очите .. и колата се регистрира.
Остава вариянт шеф от кат да ти издаде някво измислено удостоверение и да е подпечатано с печат и няква заверка.. не че е законно, но може да мине пред проверяващите на пътя.
Ако колата се използва за инкасо, тогава е под специален режим на движение, и може си затъмниш и челното стъкло, но трябва да се води на фирма и/или дейността и да включва инкасо като услуга.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
В закона пише нямаш право ти да ограничаваш видимостта! Когато е излезнала фабрично с по-силно тонирани стъкла, си имаш сертификат като на ICE , че колата си е излезнала така от завода. Те там са си направили необходимите тествания, че има достатъчно добра видимост и не се застрашава твоя и на околните живот.
Както знаеш фолио фабрично не се поставя, нещо след като е сложено след завода, трябва да се узакони. За жалост в България начините са шуробаджанащина, и този метод с инкасо автомобилите и удостоверение от фирма, че превозваш пари еди каква си сума, по еди кое си време. Но доколкото аз съм запознат, такъв документ е релевантен само за суми над 20к лева, респективно не всеки полицай би го зачел като правдив документ.
Както знаеш фолио фабрично не се поставя, нещо след като е сложено след завода, трябва да се узакони. За жалост в България начините са шуробаджанащина, и този метод с инкасо автомобилите и удостоверение от фирма, че превозваш пари еди каква си сума, по еди кое си време. Но доколкото аз съм запознат, такъв документ е релевантен само за суми над 20к лева, респективно не всеки полицай би го зачел като правдив документ.

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Te са достатъчно глупави, не ги предизвикавай, просто все още не са се сетили да измислят и такъв закон 

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани