трака двигатела и няма мощност 530 Д - РЕшЕНО
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
525bmw написа:bmw_n00b написа:ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!
Какви са тия пеперудки, чакай че ме хвърли в 6-та глуха! И трябва да се махнат ли, какво може да повредят и защо изобщо го има
Пеперудките са нещо ,на което трябва да обърнеш ГОЛЯМО внимание т.е да ги свалиш.Пиши в търсачката"пеперудки",чети и не губи време,защото после............мъка ми е

Извинявам се на колегата,че не е точно по темата му!
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
mashina написа:Колега,joropc,ти къде ги махна и има ли някаква разлика
след това в работата на двигателя и във вървенето[/i][/b]
Колега,всеки ДОБЪР автомонтьор може да ти свърши работа.Ето ти указания,чети внимателно:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97606
Колегата тук е обяснил на неговия автомобил(Е 46),но при нас е същото(само имаме два цилиндъра повече, респективно две пеперудки повече)

П.С Само недей да ходиш за тази интервенция във ВИА ИНТЕРКАР в Дружба,защото ще ти отрежат главата за нищо.По добре намери читав и внимателен майстор и за два часа си готов(с чистенето на ЕГР-а)
И недей слуша разни професори,че ще имаш лек спад на мощноста на колата.Пълни глупости.!!
И нещо много важно да допълня....Много внимателно със колектора при свалянето и при монтирането:
1. Да не се счупи тоя "бакелит" постепенно развивате/завивате (по малко) гайките както глава се стяга на Х;
2. Като сваляте и после като монтирате колектора се внимава да не падне уплътнение от тия с желязото вътре в главата (колеги са вадели с прахосмукачка), респективно при монтажа всички гарнитурки да са си по местата, да не са изместени, за да уплътняват добре.
1. Да не се счупи тоя "бакелит" постепенно развивате/завивате (по малко) гайките както глава се стяга на Х;
2. Като сваляте и после като монтирате колектора се внимава да не падне уплътнение от тия с желязото вътре в главата (колеги са вадели с прахосмукачка), респективно при монтажа всички гарнитурки да са си по местата, да не са изместени, за да уплътняват добре.
- G_A_Z_A_R_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Sarnica
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730 D
колеги мерси за отговорите, колата се оправи, всичко е било от дюзите една от дюзите е изгоряла , а друга била запушена и не праскаше, смених ги и 2 те и колата стана като нова
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани