трака двигатела и няма мощност 530 Д - РЕшЕНО

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 16 Апр 2009, 15:06

525bmw написа:
bmw_n00b написа:ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!




Какви са тия пеперудки, чакай че ме хвърли в 6-та глуха! И трябва да се махнат ли, какво може да повредят и защо изобщо го има :)

Пеперудките са нещо ,на което трябва да обърнеш ГОЛЯМО внимание т.е да ги свалиш.Пиши в търсачката"пеперудки",чети и не губи време,защото после............мъка ми е :(
Извинявам се на колегата,че не е точно по темата му!


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 16 Апр 2009, 23:22

Колега,joropc,ти къде ги махна и има ли някаква разлика
след това в работата на двигателя и във вървенето[/i][/b]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 17 Апр 2009, 22:19

mashina написа:Колега,joropc,ти къде ги махна и има ли някаква разлика
след това в работата на двигателя и във вървенето[/i][/b]

Колега,всеки ДОБЪР автомонтьор може да ти свърши работа.Ето ти указания,чети внимателно:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97606
Колегата тук е обяснил на неговия автомобил(Е 46),но при нас е същото(само имаме два цилиндъра повече, респективно две пеперудки повече) :D На моята кола ги сваля мой приятел автомонтьор,но искам да изкажа благодарности и на колегата WALL от форума за напътствията относно тази интервенция.Преди да започнете"махането"си набави нови уплътнения за колекторните тръби(виждат се на първата снимка от линка).Вероятноста да са заминали е доста голяма.Специално мойте си бяха наред и си ги сложих същите.Друго важно нещо е ,преди да започнете да сваляте колекторите,откачете акумулатора,защото до колекторите минава плюсов кабел и може да стане беля.Откачаш първо( –),после(+)(това сигурно го знаеш).Използвай махането на пеперудките за да си изчистиш ЕГР-клапана(има го в линка,също).От там нататък внимателно и всичко ще бъде 6.Има много писано по темата дали свалянето на тези насекоми влияе нещо на мотора,но аз твърдо мога да кажа,че с пеперудки или без тях,няма абсолютно никаква разлика във вървене,горене и т.н.Просто ги махай и......спи спокойно.Успех!!!
П.С Само недей да ходиш за тази интервенция във ВИА ИНТЕРКАР в Дружба,защото ще ти отрежат главата за нищо.По добре намери читав и внимателен майстор и за два часа си готов(с чистенето на ЕГР-а)
И недей слуша разни професори,че ще имаш лек спад на мощноста на колата.Пълни глупости.!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 18 Апр 2009, 1:55

И нещо много важно да допълня....Много внимателно със колектора при свалянето и при монтирането:

1. Да не се счупи тоя "бакелит" постепенно развивате/завивате (по малко) гайките както глава се стяга на Х;

2. Като сваляте и после като монтирате колектора се внимава да не падне уплътнение от тия с желязото вътре в главата (колеги са вадели с прахосмукачка), респективно при монтажа всички гарнитурки да са си по местата, да не са изместени, за да уплътняват добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 18 Апр 2009, 9:38

колеги мерси за отговорите, колата се оправи, всичко е било от дюзите една от дюзите е изгоряла , а друга била запушена и не праскаше, смених ги и 2 те и колата стана като нова

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook