Е 39 тдс-Авариен режим или?-Решен проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 07 Апр 2009, 9:14

батенце да не ти счупвам надеждите но по думите ти си я прегрявал многократно...очаквай включване ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 9:29

`DaRkMaN написа:батенце да не ти счупвам надеждите но по думите ти си я прегрявал многократно...очаквай включване ;)

Колега от къде разбра ,че съм я прегрял много ми е интересно ?!? Значи пускам си на борда да ми показва температурата и не мърда от 92 нагоре . При екстрмални натоварвания т.е. яко ръчки не отива на поовече от 94 , маркучите не са твърди нормално твърди са ... И така значи съм я прегрял така ли :uups:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 07 Апр 2009, 12:11

Sesko написа:
`DaRkMaN написа:батенце да не ти счупвам надеждите но по думите ти си я прегрявал многократно...очаквай включване ;)

Колега от къде разбра ,че съм я прегрял много ми е интересно ?!? Значи пускам си на борда да ми показва температурата и не мърда от 92 нагоре . При екстрмални натоварвания т.е. яко ръчки не отива на поовече от 94 , маркучите не са твърди нормално твърди са ... И така значи съм я прегрял така ли :uups:
Абе той не пише на теб май,а на колегата пуснал темата.
обичам BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 13:23

добре де някой ще отговори ли на моя въпрос сега :uups:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 07 Апр 2009, 14:07

колега сменяи го това виско че идват жегите на всяка цена !
като го смениш ще усетиш просто какъв звук идва от под капака при даваме на газ на място до 2000 оборота ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 15:32

BMW-E39 написа:колега сменяи го това виско че идват жегите на всяка цена !
като го смениш ще усетиш просто какъв звук идва от под капака при даваме на газ на място до 2000 оборота ;)

а на колко градуса се включва някой знае ли :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 07 Апр 2009, 17:18

Sesko написа:
BMW-E39 написа:колега сменяи го това виско че идват жегите на всяка цена !
като го смениш ще усетиш просто какъв звук идва от под капака при даваме на газ на място до 2000 оборота ;)

а на колко градуса се включва някой знае ли :roll:

Ами то,колега,си е включено постоянно.Просто колкото по топъл става мотора,толкова по бързо се върти перката. ;) Не чакай никакви звуци от виското, ами щом се спира лесно,вземи го смени-не си играй с огъня :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 17:21

абе не се спира много лесно ама как да кажа спира се макар и трудно с ръка .... Та въпроса ми е на колко градуса почва да фучи долу горе :roll:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 07 Апр 2009, 17:29

абе батка задаваш въпрос като некои пълен тапак, да не мислиш че некои с термометър е засичал кога почва, като има малко задръстване и почва да фучи като самолет, ама като гледам ти дори не знаеш че виското винаги е зацепено, това не ти е кола с ЕЛ ПЕРКА да се включва на определени градуси

щом се скръндзиш за едно ново виско което ти охлажда не гърба/краката, а мотора... ходи на каско и кажи че некое врабче ти го е счупило :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Апр 2009, 17:46

BMW-E39 написа:абе батка задаваш въпрос като некои пълен тапак, да не мислиш че некои с термометър е засичал кога почва, като има малко задръстване и почва да фучи като самолет, ама като гледам ти дори не знаеш че виското винаги е зацепено, това не ти е кола с ЕЛ ПЕРКА да се включва на определени градуси

щом се скръндзиш за едно ново виско което ти охлажда не гърба/краката, а мотора... ходи на каско и кажи че некое врабче ти го е счупило :mhihi:

колега само да ти кажа , че не ми в първото БМВ и знам , че е постоянно зацепено , просто не съм задал въпроса правилно ... А ако е наред защо да го сменям можеш ли да ми кажеш ?!? Както и да е ще се оправям то се разбра и ако не е било добре като го сменя ще пиша на колко градуса се включва за да стане ясно на други ТЪПАЦИ като мен :evil:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 07 Апр 2009, 18:10

Колега до колкото знам високото не се включва,има силикон на перката и колкото повече загрява колата силикона става по твърт,и така охлажда.Ако силикона си заминава не е задължително да ти загрява колата веднага.А за колегата и обидите във форума нямам думи.
BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 07 Апр 2009, 18:18

Колега Sesko , не се ядосвай брат, работещо виско се проверява с вестник, ако го спреш при загрял двигател значи не работи ;) Един съвет от мен испържи колата няколко пъти, но без да развиваш висока скорост за да не се охлади антифриза и спри на място отвори капака и направи теста с вестника ;) Ако ти се занимава отключи си скритото меню и гледай колко е температурата по борд комп. , виското зацепва някаде след 95-98 градуса, поне при мен е така :)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 07 Апр 2009, 18:29

При работещо виско трябва сутрин като запалиш колата и кат тръгнеш известно време да вие. Между другото моето го чувам само сутрин. При такива температури от 15-18 градуса не ми зацепва при никакви обстоятелства.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 07 Апр 2009, 18:37

zlobicar написа:
Sesko написа:
`DaRkMaN написа:батенце да не ти счупвам надеждите но по думите ти си я прегрявал многократно...очаквай включване ;)

Колега от къде разбра ,че съм я прегрял много ми е интересно ?!? Значи пускам си на борда да ми показва температурата и не мърда от 92 нагоре . При екстрмални натоварвания т.е. яко ръчки не отива на поовече от 94 , маркучите не са твърди нормално твърди са ... И така значи съм я прегрял така ли :uups:
Абе той не пише на теб май,а на колегата пуснал темата.


;)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: 3-тата планета

Мнение от fast78 » 07 Апр 2009, 18:49

Darkman сакън не думай да съм я прегрявал :mhihi: от първото що годе загряване минах 2500км,ако щеше да се обажда......абе знам ли, дано не е станал проблем.ще сменя отново всичко по охладителната система(от-до)пък ще видим дано не дам "грешни пари"за тези нови консумативи.
Sesko,my man,за да не те обиждат колегите, просто не пиши в мойта тема, ако няма какво да кажеш относно моя въпрос :idea:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook