Не иска да върти стартера!!! За сега май е имобилайзер.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 03 Апр 2009, 13:57

Сега се завъртя нова теза, че ключа се е прецакал и не може да сработи с имобилайзера. Някой знае ли как деиства имобилайзера, защото знам на други автомобили, че като не сработи имобилайзера страртера върти, но не може да запали. А тук просто стартера не иска върти, а като взехме да въртим стартера с кабел двигателя не запали. Някакви предложения?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 03 Апр 2009, 14:09

При БМВ,когато колата не си познава ключа НЕ върти на стартер !!! При повечето други марки коли не е така,те просто си въртят на стартер,но не палят

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: сгодни женици

Мнение от poklonnik » 03 Апр 2009, 14:50

im0tep написа:При БМВ,когато колата не си познава ключа НЕ върти на стартер !!! При повечето други марки коли не е така,те просто си въртят на стартер,но не палят


айде бе ;) не е вярно ,на мойта като я заваря с сервизния ключ върти ама не пали ,специално го проверих заради колегата преди 5 мин .

според мен има хлабава клема ,която контактува леко и на контакт няма проблеми ,но като натовари с стартера изпуска
e-30 forever

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 03 Апр 2009, 15:05

poklonnik написа:
im0tep написа:При БМВ,когато колата не си познава ключа НЕ върти на стартер !!! При повечето други марки коли не е така,те просто си въртят на стартер,но не палят


айде бе ;) не е вярно ,на мойта като я заваря с сервизния ключ върти ама не пали ,специално го проверих заради колегата преди 5 мин .

според мен има хлабава клема ,която контактува леко и на контакт няма проблеми ,но като натовари с стартера изпуска


А ти замисли ли се защо не пали??

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 03 Апр 2009, 15:24

poklonnik написа:
im0tep написа:При БМВ,когато колата не си познава ключа НЕ върти на стартер !!! При повечето други марки коли не е така,те просто си въртят на стартер,но не палят


айде бе ;) не е вярно ,на мойта като я заваря с сервизния ключ върти ама не пали ,специално го проверих заради колегата преди 5 мин .

според мен има хлабава клема ,която контактува леко и на контакт няма проблеми ,но като натовари с стартера изпуска

Колега, със сервизния ключ трябва дапали, а относно проблема на колегата, наистина няма да може да завърти стартера, ако е проблема в имобилайзера, но нека каже дали е оригинален, или е слаган в БГ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 03 Апр 2009, 15:30

poklonnik написа:... на мойта като я заваря с сервизния ключ върти ама не пали ,специално го проверих заради колегата преди 5 мин ...


В комплекта ключове (4 бр.) които идват стандартно с Е39 няма ключ който да не пали :idea:

Има само един ключ различен от останалите (сив без надлъжния канал в плоската си част), който не отключва жабката, багажника и облегалките на задните седалки (ако се свалят евенуално)
Той се води "сервизен" или "хотелски" - и се ползва когато оставяш колата да се обслужва, паркира или мести но, не искаш да ти се рови по багажа ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 03 Апр 2009, 15:33

tsb_bg написа:
poklonnik написа:... на мойта като я заваря с сервизния ключ върти ама не пали ,специално го проверих заради колегата преди 5 мин ...


В комплекта ключове (4 бр.) които идват стандартно с Е39 няма ключ който да не пали :idea:

Има само един ключ различен от останалите (сив без надлъжния канал в плоската си част), който не отключва жабката, багажника и облегалките на задните седалки (ако се свалят евенуално)
Той се води "сервизен" или "хотелски" - и се ползва когато оставяш колата да се обслужва, паркира или мести но, не искаш да ти се рови по багажа ...


Точно това търсих да му покажа на колегата,понеже скоро го дискутирахме този въпрос в една друга тема ! И все пак аз продължавам да твърдя,че когато имобилайзера не си познава ключа ,колата НЕ върти на стартер !!!

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 03 Апр 2009, 15:34

tsb_bg написа:
poklonnik написа:... на мойта като я заваря с сервизния ключ върти ама не пали ,специално го проверих заради колегата преди 5 мин ...


В комплекта ключове (4 бр.) които идват стандартно с Е39 няма ключ който да не пали :idea:

Има само един ключ различен от останалите (сив без надлъжния канал в плоската си част), който не отключва жабката, багажника и облегалките на задните седалки (ако се свалят евенуално)
Той се води "сервизен" или "хотелски" - и се ползва когато оставяш колата да се обслужва, паркира или мести но, не искаш да ти се рови по багажа ...

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 03 Апр 2009, 15:50

Имам два ключа само единия е с дистанционно, а другия е нормален обикновен ключ. И предполагам ключа си е оригинален и не е преправян тук. 3 години и половина досега без проблеми от него. И изведнъж КРАЙ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 04 Апр 2009, 21:21

ако е имобилайзер си излиза на диагностика на 100%

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 04 Апр 2009, 22:32

В понеделник ще си каже като се закачи, но след това какво да правя някой има ли идея. Ако е проблем ключа в Бова могат ли да го програмират наново, или нов имобилайзер или блок за него. Някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 04 Апр 2009, 22:38

колко ключа имаш за колата ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 04 Апр 2009, 23:12

2 са по-горе писах какви са.


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 05 Апр 2009, 10:03

Колега аз свалих стартера и четките ми бяха износени смених ги и се оправи ;)
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 05 Апр 2009, 11:58

щом имаш два ключа и не разпознава и двата вероятно трансмитера на имобилайзера или блокчето и едва ли ще стане само с препрограмиране ама има и вероятност да е проблемен стартер или ако е автомат включватела на кутията също е вероятна причина но една диагностика ще ти даде точен отговор

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook