След смяна на амортисиори !?!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Re: След смяна на амортисиори !?!?
novak58 написа:
при мен беше същата работа и като питах майстора защо е станала по висока предницата той ми отговори,че старите амортисиори били изпуснали и съм свикнал да Я гледам така ниска...така трябвало да бъде с "нормални" здрави амортисиори....
Колега ти преди колко време ги смени и със същия модел амортисиори ли си? Като гледам колата ти от галерията наистина вади страшна стоика обаче.

Също така искам да питам и колегата jordao75 при него какво е положението дали е сменял със същата марка/модел.
Последна промяна DroW на 31 Мар 2009, 23:36, променена общо 1 път
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Честно да ти кажа незнам кави са,сменях ги в Бова в Бургас и кавито сложиха им се доверих,все пак са оторизиран сервис на Бмв.Със сигурнос обаче нямаше никаква видима разлика във височината.
обичам BMW
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
само амортесиори си сменял нали, прожините са си старите ?
аз сложих прожини от 528 .. и пак не ми е толкова висока, ама ако искаш може да направиме бартер за амортесиорите а матадорчо
нали знаеш, колкото по висока, толкова по НЕстабилна ..
аз сложих прожини от 528 .. и пак не ми е толкова висока, ама ако искаш може да направиме бартер за амортесиорите а матадорчо
нали знаеш, колкото по висока, толкова по НЕстабилна ..
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
BMW-E39 написа:само амортесиори си сменял нали, прожините са си старите ?
аз сложих прожини от 528 .. и пак не ми е толкова висока, ама ако искаш може да направиме бартер за амортесиорите а матадорчо
нали знаеш, колкото по висока, толкова по НЕстабилна ..
Ааа ти добре предлагаш ама смятам да покарам така няколко дни и да видя дали ще се нормализират малко нещата поне.
Относно пружините не съм сменял с оригиналните съм си. Иначе тампони прахоловители и разни такива всичко е ново. Тя за момента не е никак нестабилна между другото пък и аз не съм "рацер" че да се притеснявам чак толкова.

Относно амортисиорите проверявах по каталожен номер. Няма други всички Б4 на Билщайн са този размер. Тоест не е възможно толкова много колеги от този форум са сложили Б4 и да не са имали подобен проблем поне за малко от тук си вадя извод че може би ще се нормалицира това. Ако не ще мисля още 2 амортисиора да сменям маи.
20 цола на тая кола немогат иначе би седяло интересно. Един приятел я кара с 19ки което е максималното за 520ките мисля.
При всички положения ще покарам и ще пиша пак как седят нещата.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
WALL написа:
..Тия майстори дето са ти казали " щом пружината е същата би трябвало да застане пак така " не са изобщо майстори или са гледали да ти пипнат паричките и са се пресмивали след теб....
едва ли може да се каже по точно

всъщност матадорчо как избра тая марка б4.. ?
даваи да се виждаме и да врътнеме бартера, работата за моя сметка при моите маистори

- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
наистина ако си смениш задните, ще пооправи проблема, колкото и да е тежка кола е, с годините падат амортисьорите,
на страта 5ца е34 смених първо предни и муцуната се дигна нагоре, не можах да я изтрая и смених и задните, и колата си заспа, стойка идеална... ако имаш пари вземай и задни и си 6
на страта 5ца е34 смених първо предни и муцуната се дигна нагоре, не можах да я изтрая и смених и задните, и колата си заспа, стойка идеална... ако имаш пари вземай и задни и си 6
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
WALL написа:Колеги пак Ви казвам, че от нови амортисьори не трябва да се вдига колата... от пружини да.....

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Може да се вдигне колата, ако растоянието където ляга пружината на амортисьора е по на горе, а може и амортисьорите които е сложил колегата да са за спортни пружини 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Ти остави амортисиорите ви6те му диска на кво прили4а така като го гледам с какав ръб е и тои е за смяна даже преди ока4ването
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
M_krika написа:Ти остави амортисиорите ви6те му диска на кво прили4а така като го гледам с какав ръб е и тои е за смяна даже преди ока4ването


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
От всичко изписано ще повярвам на няколкото души които ми казаха че е нормално да има лека промяна в височината с нови амортисиори и че след време може да се нормализира или да слегне. Или пък ако наистина почне да ме дразни доста ще сменя и задните просто.
От цялата работа вие маи не разбрахте че аз съм се спрял на Billstein B4 точно защото много хора от този форум са сменяли амортисиори и са слагали на колите си точно такива. Странното е обаче че не видях почти никои от тях да дава мнение по темата. До колкото знам Billstein B4 с каталожен номер VNE-B107 са само един размер и няма различни размери по дължина така че не е нормално да са ми дали просто по дълги амортисиори или по къси. Преди да се признасяте защо съм се спрял на точно този тип амортисиори прегледаите малко темите във форума.
M_krika това не ми е първото БМВ нито първата кола и смятам че разбирам когато са ми износени дисковете. В случая дисковете са сравнително нови.
От цялата работа вие маи не разбрахте че аз съм се спрял на Billstein B4 точно защото много хора от този форум са сменяли амортисиори и са слагали на колите си точно такива. Странното е обаче че не видях почти никои от тях да дава мнение по темата. До колкото знам Billstein B4 с каталожен номер VNE-B107 са само един размер и няма различни размери по дължина така че не е нормално да са ми дали просто по дълги амортисиори или по къси. Преди да се признасяте защо съм се спрял на точно този тип амортисиори прегледаите малко темите във форума.
M_krika това не ми е първото БМВ нито първата кола и смятам че разбирам когато са ми износени дисковете. В случая дисковете са сравнително нови.
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
WALL написа:Не съм съгласен, че проблема с височината е от това, че е нов амортисьора. Според мен разликата е в леглото на пружината, т.е. тялото на амортисьора е по-дълго. Мерено ли е? Чашки/ лагер? И в крайна сметка колко е по- висока?
Естествено че е същия,как ще си сложа някакви различни от старите,не съм чак толкова неграмотен
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
И аз съм с такива и проблем нямям. Обърни внимание обаче, че съм с ТДС. Като ги сменяха гледахте ли бележките за посоката за ляво и дясно колело? Разликата за настройка е +/- 1см. някъде.
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани