Увеличаване на мощността. Как?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Колеги коментирате като повече от вас не са карали TDS с чип готов съм да се обзаложа с всеки един от вас който кара 520i на 400м да видим кой е "мъртвият кой" , а относно колегата поставил темата свържи се с Lacho той ще ти свърши работа и ще останеш доволен
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
WALL написа:titikaka не става само да я надуеш с Чипа. Двигатела трябва да е подготвен/отпушен за повечето въздух и гориво! Всеки който си слага чип трябва да го направи това нещо....
Колега пределно ми е ясно това, просто коментарите на хора които никога не са се качвали да карат дизел ме дразни!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
blacksapphire написа:А дано, ама надали
ма ти си мислиш че караш бърза кола ли колега 2.0 ако ще и с 5 ваноса да е е всичко друго но не и бърза кола .....
Колега anzak аз малко не съм съгласен дизела е силен в ниските обороти, а 520 след 4000 оборота (не е чак толкова зле). Ако този двигател се "пипне" където и както трябва е доволно... Въпреки всичко малко малък му е въртящия момент за това купе... Имаше един лаф... Нютон метрите печелят състезанията, а конските сили продават колите 

Последна промяна WALL на 24 Мар 2009, 15:06, променена общо 1 път
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега валл аз говоря от личен опит не съм казал че тдс-а е изтребител ама в сравнение с 520-ката е по динамичен
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
anzak написа:ма ти си мислиш че караш бърза кола ли колега 2.0 ако ще и с 5 ваноса да е е всичко друго но не и бърза кола .....
А 525ТДС e една бърза и мощна кола ли??
Не мога да разбера, как не ви омръзнаха тези простотии, да сравнявате двата най-куци мотора на марката и да се самоубеждавате, колко добри били!
Истината е, че и TDS и 20i са много добри мотори, но не са за такова тежко купе.Ако бяха на някоя Е30, щяха да са си тъкмо на място.
Също така, колко мощност си мислите, че може да се извади от един 2000сс бензинов мотор и колко от един 2500сс дизелов!?Заводското съотнощение 2000сс и 150к.с е почти на ръба за такава кубатура.Единствено и само японците могат да правят коли с по 2000сс и 200к.с и да издържат по над 150 000км.
Който иска повече мощност, определено ще му е по-евтино да смени ТДС-а с 530d, а който си държи на бензина, да се насочи към нещо от 528 на горе.Някой го беше казал още на предната страница и с това темата трябваше да приключи.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Мад пресли, виж един пост над твоя кво е писал Анзак.
Тя темата изобщо не е замислена да се спори пак бензин-дизел. Човека пита как може да си направи колата да върви повече. И отговори от рода смени колата, смени мотора не мисля че са подходящи. Срещу малко пари печката може да стане 330-340 Нм, което според мен е задоволителна разлика с фабричното.
Тя темата изобщо не е замислена да се спори пак бензин-дизел. Човека пита как може да си направи колата да върви повече. И отговори от рода смени колата, смени мотора не мисля че са подходящи. Срещу малко пари печката може да стане 330-340 Нм, което според мен е задоволителна разлика с фабричното.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
anzak написа:blacksapphire написа:А дано, ама надали
ма ти си мислиш че караш бърза кола ли колега 2.0 ако ще и с 5 ваноса да е е всичко друго но не и бърза кола .....
Колега, явно не си погледнал добре, не карам 2,0, а 2,5i

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Воденичаров написа:Мад пресли, виж един пост над твоя кво е писал Анзак.
Тя темата изобщо не е замислена да се спори пак бензин-дизел.
Aз не говоря за дизел - бензин, а за това, че тези двигатели са на предела на мощността, която могат да дадат.2000сс бензин със 150к.с и 2500сс дизел със 143к.с.По-висока мощност от тази, би съкратила живота на двигателя драстично.
На въпроса "защо", бих отговорил така: от 2000сс, ако искате повече коне може да стане само с увеличаване на оборотите, за 2500сс дизел няма как да се увеличат оборотите, за това се увеличава налягането на турбо компресора, който не е предвиден за такова налягане плюс това, че самият двигател е почти на ръба за съотношение обем-мощност.
Аз и преди съм го казвал, а и всеки разумен човек би се съгласил, че от TDS може да се извади много повече мощност от 520, заради турбото, но пак казвам, за мощност и стабилен мотор си е нужна кубатура

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
mad_presley написа:Воденичаров написа:Мад пресли, виж един пост над твоя кво е писал Анзак.
Тя темата изобщо не е замислена да се спори пак бензин-дизел.
Aз не говоря за дизел - бензин, а за това, че тези двигатели са на предела на мощността, която могат да дадат.2000сс бензин със 150к.с и 2500сс дизел със 143к.с.По-висока мощност от тази, би съкратила живота на двигателя драстично.
На въпроса "защо", бих отговорил така: от 2000сс, ако искате повече коне може да стане само с увеличаване на оборотите, за 2500сс дизел няма как да се увеличат оборотите, за това се увеличава налягането на турбо компресора, който не е предвиден за такова налягане плюс това, че самият двигател е почти на ръба за съотношение обем-мощност.
Аз и преди съм го казвал, а и всеки разумен човек би се съгласил, че от TDS може да се извади много повече мощност от 520, заради турбото, но пак казвам, за мощност и стабилен мотор си е нужна кубатура
Историята познава много прецакани тдси, но и много добре работещи след чипосване. На тези коли вече така им паднаха цените, че си струва човек да си поиграе малко. Филма при тези 6-цилиндрови мотори е единствено кратуната, но на нея така или иначе и идва времето.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
blacksapphire написа:anzak написа:blacksapphire написа:А дано, ама надали
ма ти си мислиш че караш бърза кола ли колега 2.0 ако ще и с 5 ваноса да е е всичко друго но не и бърза кола .....
Колега, явно не си погледнал добре, не карам 2,0, а 2,5i
да разбирам че караш 523 или 525 кое от двете ???
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани