Спортна серия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: ?
graf_vlad написа:колеги няма ресет на тази скоростна кутия - пробвах по описание в темата, но няма разлика... колега, режима "S" предавките се цедят по същия начин както и на "D", но газта ми се струва много по рязка и чувствителна
Колега, ще има да взимаш!
При спортния режим кутията позволява на мотора да развие по-високи обороти преди да превключи на по-горна предавка!
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
tsb_bg написа:DAEL написа:Колеги, адаптивен режим има само при кутийте, които са Стептроник/типтроник/, при другите това го няма!
Има го на 5-степенните автомати за Е34 от 1994 г. нагоре (а може би и на други)
при тях буквата (S) на плочката до лоста е заменена с (А)
Колега, извинявай, ама ти сигурен ли си, че това А означава адаптивен режим?
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
sash0 написа:... бензина е за спортно каране не дизела
гледай да не си поредния тук с заминала плочка
Карай си икономично и пенсионерската за да нямаш грижи
Едно от големите предимства на "автоматика" е, че не позволява на двигателя да влезе в критични (опасни) обороти или общо казано режими на работа и това не зависи от типа на горивото и/или желанието на шофьора да си съсипе колата....
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
sash0 написа:и ако направим тест - 2 автомобила дизел и бензин
карат само на S ти сигурно ще ми кажеш че двигателя на дизела ще изкара и повече време така ли?
Колеги, май нещо се отклоняваме от темата!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
sash0 написа:До автора
Пич ако искаш да караш в ЕС режим ами определено си сбъркал горивото на колата си
бензина е за спортно каране не дизела
гледай да не си поредния тук с заминала плочка
Карай си икономично и пенсионерската за да нямаш грижи
Ще обясниш ли на неразбиращите как се износва тази плочка? От високи обороти ли става цялата работа? Предполагам, че и на други колеги ще им е интересно.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Колега, карам Е39 525D автоматик/типтроник и моите наблюдения от каране на "нормален режим" - D и спортен - D+S са, че при втория, спортния, колата държи по-високи обороти и е по-пъргава поради тази причина. За разлика в максималната скорост - мисля че няма такава. В смисъл на спортен режим да вдига 220, ако на нормален вдига 210.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Elesar74 написа:Колега, карам Е39 525D автоматик/типтроник и моите наблюдения от каране на "нормален режим" - D и спортен - D+S са, че при втория, спортния, колата държи по-високи обороти и е по-пъргава поради тази причина. За разлика в максималната скорост - мисля че няма такава. В смисъл на спортен режим да вдига 220, ако на нормален вдига 210.

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани