Сервизен ключ -пластмасов
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Аз също съм склонен да си мисля,че този пластмасовия ключ е за правенв на резервни ключове по него,но явно изпълнява и други функций щом пали! А някои палил ли е с него без да са наблизо другите му ключове с който по принцип си пали колата??? Антенката за имобилайзера има по голям обхват от това ключа да е задължително в патрона за да може да запали и ме съмнява ,че е прочела кода от работния ключ.Предполагам ,че колегата spacepl е имал точно това предвид в горния си пост
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
tsb_bg написа:Малкия черен ключ не е сервизен, а се води "ключ за портфейл"
Той си отваря всичко и пали двигателя (има вграден чип) като идеята е да е малък по размери и да се побира в портмонето като резерва или когато няма място (по джобовете) за големия ключ.
Сивия ключ (без бутони) отключва колата и пали двигателя, но не действа на багажника и на жабката (когато колата се оставя на сервиз или хотел)
За двата големи с дистанционното е ясно - master key

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани