Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Разбира се че оригинално е най добре. Но най важното според мен е да се отстрани теча на масло. И при мен това нула време за опичане вече е шести месец без никакви признаци за опичане на маркуча.
Като видях последната ти снимка на маркуча, кажими как се нанизва на накрайниците на казанчето като е толкова малък отвора.
Моите и двата бяха хванати със скоби ( на скобите имаше емблема на BMW). А и въпросните два маркуча са ми с различно Ø.
Като видях последната ти снимка на маркуча, кажими как се нанизва на накрайниците на казанчето като е толкова малък отвора.
Моите и двата бяха хванати със скоби ( на скобите имаше емблема на BMW). А и въпросните два маркуча са ми с различно Ø.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: За маркучите
Stoilov написа:Ако става въпрос за маркучите които са от казанчето и са без накрайници няма смисъл да се дават толкова пари за " оригинални ".
Това са си най обикновенни маркучи - прави.
Аз моите ги смених и двата за около 15лв. мисля и двата.
просто трябва да са с оплетка , маслоустойчиви и да държат на около 4 бара налягане което е нищо.
Смених ги есента и до сега нямам никакъв теч на масло.
С няфта промих филтъра на казанчето щото не беше запушен но профилактично и нямам никакви проблеми.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Stoilov написа:Като видях последната ти снимка на маркуча, кажими как се нанизва на накрайниците на казанчето като е толкова малък отвора.
Моите и двата бяха хванати със скоби ( на скобите имаше емблема на BMW). А и въпросните два маркуча са ми с различно Ø.
Ами колега, това са маркучите, които излизат от казанчето.Знам го, защото ги смених оня ден и ги разгледах обстойно.
Аз първо опитах да отрежа по 1см от страната на казанчето, но пак просълзи след 2-3 месеца.След това в големите студове ми просълзи от долу, където влиза в хидравличната помпа.И от там отрязах 1см от маркуча, с надеждата, че като не е толкова разширен маркуча ще държи, но...
Ако не са ти такива маркучите, като на снимките, значи вече някой се е опитвал да прави нещо.Сега погледмах, че няма някаква разлика м/у TDS и бензин освен формата на самия маркуч.Захващането е едно и също.
Номер 1 и номер 14 от схемата са за TDS http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-32_0737/
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Моите също са много мазни,явно е болно място,смятам да си купя и маркучи и казанче новички и да не се занимавам с побългаряване.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
jordao75 написа:Моите също са много мазни,явно е болно място,смятам да си купя и маркучи и казанче новички и да не се занимавам с побългаряване.

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Изпомпваш хидр.течност колкото можеш от казанчето. Вадиш маркучите от към казанчето малко ше пооплескаш ама няма начин..... режеш по 1см. от маркучите и пак ги слагаи стягаи барши и караи не се занимаваи с глупости аз карам 5месеца няма ядове и помен от масларника.... освен ако някои не е направил тази интервенция като мен преди това ..... 

- dimitar_kodoshev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 2.08.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
Колега, извини ме, че питам в твоята тема, но какво трябва да е нивото на хидравличното масло, защото на щекичката на капачката има много деления.
И на мен леко ми омаслява, но чакам да се постопли и да отстраня проблема.
И на мен леко ми омаслява, но чакам да се постопли и да отстраня проблема.
ALFA155Ts написа:Изпомпваш хидр.течност колкото можеш от казанчето. Вадиш маркучите от към казанчето малко ше пооплескаш ама няма начин..... режеш по 1см. от маркучите и пак ги слагаи стягаи барши и караи не се занимаваи с глупости аз карам 5месеца няма ядове и помен от масларника.... освен ако някои не е направил тази интервенция като мен преди това .....
Това е правилния начин!
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
и на мен яко ми омаслява. Имам чуството че не е от маркучите ами от дупчицата на капачката на казанчето. Възможно ли е да вдига няк'во налягане и да прелива? Държа нивото на средна позиция на деленията. Имам и леко виене в хидравличната помпа-дали пък проблема не иде от нея?
Онзи ден се оказа ,че казанчето почти бе празно
,а съм доливал хидравлична течност преди месец? 
Онзи ден се оказа ,че казанчето почти бе празно


- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Няма как да излиза от отвора на капачката колега ,търси от друго място теч ,нивото трябва да е в средата ,за виенето -скоро сменял ли си хидравлична течност ,ако не направи го и следи нивото да не замине рейката че.....blackrider написа:и на мен яко ми омаслява. Имам чуството че не е от маркучите ами от дупчицата на капачката на казанчето. Възможно ли е да вдига няк'во налягане и да прелива? Държа нивото на средна позиция на деленията. Имам и леко виене в хидравличната помпа-дали пък проблема не иде от нея?
Онзи ден се оказа ,че казанчето почти бе празно,а съм доливал хидравлична течност преди месец?

Нищо лично ,Просто бизнес !
Колеги освен щуцерите в единия от маркучите има еднопосочен (възвратен) клапан
Не ми е ясно защо и как е набутан точно там, но все едно не си правете експерименти с обикновени маркучи (а може би точно за това от BMW са го сложили там).
Сигурно знаете и за казанчето, че има цедка и се сменя заедно с течността .....

Не ми е ясно защо и как е набутан точно там, но все едно не си правете експерименти с обикновени маркучи (а може би точно за това от BMW са го сложили там).
Сигурно знаете и за казанчето, че има цедка и се сменя заедно с течността .....
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
tsb_bg написа:Колеги освен щуцерите в единия от маркучите има еднопосочен (възвратен) клапан![]()
Невъзвратен клапан му се вика

Не знаех, че има такъв клапан на маркуча с щуцера (той е само един).Старите са ми в гаража, утре ще ги поразгледам.Предполагам е за да не връща масло от помпата към радиатора

mad_presley написа:Невъзвратен клапан му се вика
Няма разлика.
Цялата обърквация идва от наличието на две взаимозаменяеми названия в английския, а именно "check valve" и "non-return valve". Първото означава възспиращ, задържащ, непозволяващ протичане на някакъв флуид (течност или газ). Идва от едно от значенията на глагола и съществителното "check" и по-точно спирам, сдържам, задържам, възпирам, забавям и съответно спиране/задържане, пречка, спънка, препятствие, спирачка.
Успоредно с това в английския се употребява и по-описателното "non-return valve", което означава същото: клапан или вентил, който ВЪЗСПИРА, СПИРА, ПРЕЧИ НА обратното протичане на флуид в дадена посока.
Затова и в най-популярните европейски езици определенето за същия вид клапан е толкова различно: от valvula de retorno (за италианците буквално е ВЪЗВРАТЕН клапан) през френските сlapet anti-retour и dispositif anti-refoulement (което пък е НЕВЪЗВРАТЕН клапан) до описателните немски Ruckschlagventil и Ruckflussverhinder
Оттам и на български се е появила тази двойнственост и в различни правителствени документи (наредби) се използва по-популярното и традиционното е ВЪЗВРАТЕН клапан.
От интернет ...

PS Не съм сигурен в кой маркуч беше (с щуцера или без него)
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани