Не работи потенциометъра на бордкомпютъра

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Мар 2009, 13:21

tsb_bg написа:При "откачане" на акумулатора ВИНАГИ се откача първо (-) и после (+)
При "закачане" на акумулатора ВИНАГИ се закача първо (+) и после (-)

Това важи и при палене с помощта на успоредно свързване на втори акумулатор от друг автомобил


Колега аз винаги съм го правил по обратния начин. Не казвам, че съм прав... не съм имал проблем от това. Би ли пояснил защо трябва да се прави по начина по който си написал.
Последна промяна WALL на 12 Мар 2009, 13:28, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 12 Мар 2009, 13:25

Защото ако случайно опреш плюса по купето преди да си свалил минуса може да те раздруса леко, па и за колата няма да е приятно.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Мар 2009, 13:53

bmw_n00b написа:Защото ако случайно опреш плюса по купето преди да си свалил минуса може да те раздруса леко, па и за колата няма да е приятно.


Не е това колега... имаше нещо за колите с ел модули (микроелектроника)... начина е важен... от тая криза май взех да изкуфявам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 12 Мар 2009, 14:12

Не мисля, че е заради чиповете. И не съм се изразил правилно горе - значи ако развивайки болта на плюса (при неоткачен минус) с ключа допреш проводима част от купето на колата се получават едни неприятни искри, докато при откачен минус няма тази опасност. То и за чипа не ще е полезно, но това е просто съображение за сигурност, важи и за лади и москвичи и за каквото се сетиш с акумулатор.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 12 Мар 2009, 21:17

WALL написа: ... имаше нещо за колите с ел модули (микроелектроника)... начина е важен...


:yes:

Предотвратява се искренето при първоначалния контакт на клемата са акумулатора

Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook