Не работи потенциометъра на бордкомпютъра
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
tsb_bg написа:При "откачане" на акумулатора ВИНАГИ се откача първо (-) и после (+)
При "закачане" на акумулатора ВИНАГИ се закача първо (+) и после (-)
Това важи и при палене с помощта на успоредно свързване на втори акумулатор от друг автомобил
Колега аз винаги съм го правил по обратния начин. Не казвам, че съм прав... не съм имал проблем от това. Би ли пояснил защо трябва да се прави по начина по който си написал.
Последна промяна WALL на 12 Мар 2009, 13:28, променена общо 1 път
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Защото ако случайно опреш плюса по купето преди да си свалил минуса може да те раздруса леко, па и за колата няма да е приятно.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Не мисля, че е заради чиповете. И не съм се изразил правилно горе - значи ако развивайки болта на плюса (при неоткачен минус) с ключа допреш проводима част от купето на колата се получават едни неприятни искри, докато при откачен минус няма тази опасност. То и за чипа не ще е полезно, но това е просто съображение за сигурност, важи и за лади и москвичи и за каквото се сетиш с акумулатор.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани