крушката на задния номер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
tsb_bg написа:biberon4o написа:... нита не го махаш от номера само го издърпваш от подложката без толкова сила,подложката е от мека пластмаса ...
Нита е дълъг и захваща ламарината на капака. Как го откачаш от там ?
не захваща никаква ламарина на капака просто е захванат за подложката,то ако се захваща за ламарината това означава,че трябва да го слагат отвътре през капака а няма,как да стане
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!

незнам как си разбрал,че е хванат за капака при положение,че се слага само отвъншната страна,това не е винт .Захванат е само за подложката ,когато свалих моят номер имах само 2 дупки за винтовете за подложката и това беше
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!

Не е винт а е "поп-нит" и се захваща през пласмасовата подложка за ламарината на кпака. Ако се пробие само номера с пластмасовата подложка и нита не мине през ламарината на капака, като почне да е раздува с нитачките, просто ще размаже пласмасата и няма да се получи нищо.
Присъствал съм когато са слагали номерата на моите коли (BMW-та) и тъй като знам, че пречат да се извадят плафоните за осветлението на задния номер (на Е34 и Е39) винаги съм карал "майсторите" да слагат задните номера с около 1 см. по-надолу (не е много красиво но отпада проблема със смяната на крушките)
На Е36 вертикалния размер на мястото оформено за задния номер е достатъчен и не пречи да се смени крушката (естествено, ако номера не е забоден максимално високо)
Присъствал съм когато са слагали номерата на моите коли (BMW-та) и тъй като знам, че пречат да се извадят плафоните за осветлението на задния номер (на Е34 и Е39) винаги съм карал "майсторите" да слагат задните номера с около 1 см. по-надолу (не е много красиво но отпада проблема със смяната на крушките)
На Е36 вертикалния размер на мястото оформено за задния номер е достатъчен и не пречи да се смени крушката (естествено, ако номера не е забоден максимално високо)
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
tsb_bg написа:Не е винт а е "поп-нит" и се захваща през пласмасовата подложка за ламарината на кпака. Ако се пробие само номера с пластмасовата подложка и нита не мине през ламарината на капака, като почне да е раздува с нитачките, просто ще размаже пласмасата и няма да се получи нищо.
Присъствал съм когато са слагали номерата на моите коли (BMW-та) и тъй като знам, че пречат да се извадят плафоните за осветлението на задния номер (на Е34 и Е39) винаги съм карал "майсторите" да слагат задните номера с около 1 см. по-надолу (не е много красиво но отпада проблема със смяната на крушките)
На Е36 вертикалния размер на мястото оформено за задния номер е достатъчен и не пречи да се смени крушката (естествено, ако номера не е забоден максимално високо)
Така е колега,нита захваща и ламарината на капака.Изискването е и по закон.Това се прави и с цел да не се крадат номерата на колите.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Ivo_Borisov написа:tsb_bg написа:Не е винт а е "поп-нит" и се захваща през пласмасовата подложка за ламарината на кпака. Ако се пробие само номера с пластмасовата подложка и нита не мине през ламарината на капака, като почне да е раздува с нитачките, просто ще размаже пласмасата и няма да се получи нищо.
Присъствал съм когато са слагали номерата на моите коли (BMW-та) и тъй като знам, че пречат да се извадят плафоните за осветлението на задния номер (на Е34 и Е39) винаги съм карал "майсторите" да слагат задните номера с около 1 см. по-надолу (не е много красиво но отпада проблема със смяната на крушките)
На Е36 вертикалния размер на мястото оформено за задния номер е достатъчен и не пречи да се смени крушката (естествено, ако номера не е забоден максимално високо)
Така е колега,нита захваща и ламарината на капака.Изискването е и по закон.Това се прави и с цел да не се крадат номерата на колите.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: крушката на задния номер
Колеги днес смених крушките на задния номер с тези LED от колегата bobih,не съм ги видял още,как светят,но на борда ми пищи да си проверя светлините на номера.Смениха ми ги в Дару и ми казаха,че нямало,как да се изчисти грешката
а няколко колеги знам,че сложиха от тези и ако може някой да сподели,как е изчистил грешката,ако може да се изчисти!Мерси 


Re: крушката на задния номер
Не се чисти грешката, а се програмира LCM-а да не проверява ккрушките за осветлението на номера
PS До колкото четох тук има вариант на LED крушки с нужното съпротивление, за да не "пищи" LCM-а. Провери с търсачката темата беше от скоро
PS До колкото четох тук има вариант на LED крушки с нужното съпротивление, за да не "пищи" LCM-а. Провери с търсачката темата беше от скоро
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: крушката на задния номер
tsb_bg написа:Не се чисти грешката, а се програмира LCM-а да не проверява ккрушките за осветлението на номера
PS До колкото четох тук има вариант на LED крушки с нужното съпротивление, за да не "пищи" LCM-а. Провери с търсачката темата беше от скоро
Благодаря колега,сега ще се поровя,че много дарзни това пищене.Тия пак от Дару,нямало вариант....
Re: крушката на задния номер
Nikolay86 написа:....Тия пак от Дару,нямало вариант....
Не очаквай от който и да е оторизиран сервиз да одобри влагането на неоригинални части или да преработва/препрограмира модули или схеми по инсталацията

- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: крушката на задния номер
Nikolay86 написа:tsb_bg написа:Не се чисти грешката, а се програмира LCM-а да не проверява ккрушките за осветлението на номера
PS До колкото четох тук има вариант на LED крушки с нужното съпротивление, за да не "пищи" LCM-а. Провери с търсачката темата беше от скоро
Благодаря колега,сега ще се поровя,че много дарзни това пищене.Тия пак от Дару,нямало вариант....
Колеги, намерихте ли такива крушки със съпротивления? Къде е тази тема.????
Аз сложих на моята - свети супер оба4е грешката ме дразни много, а не искам да се прекодира и да
не прави проверка.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: крушката на задния номер
7BREYTON написа: а не искам да се прекодира и да
не прави проверка.
Предпочиташ да слагаш залъгалки, пред един интелигентен начин на решение????
Re: крушката на задния номер
mad_presley написа:Предпочиташ да слагаш залъгалки, пред един интелигентен начин на решение????
Освен това ако решиш винаги можеш да върнеш (програмираш) старите настройки
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: крушката на задния номер
ами така е колега ама на вас ви е лесно - аз нямам нито кабели, нито софт, нито опит - сигурен сум че не е ядрена физика - виждал съм 1-2 пъти ама - ако има лампички да не показват гре6ки - супер - ако не - карам и със показване на грешката. утре ще ми скимне да сменя диодните с оригиналните и ще искам да показва ако изгорят.
Има ли такива крушки със съпротивления, вършат ли работа, откъде мога да поръчам?Ако някой знае да драска.
Има ли такива крушки със съпротивления, вършат ли работа, откъде мога да поръчам?Ако някой знае да драска.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани