да се оплача от е39-та
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Аз пък днес пътувах от Смолян до Пловдив . .. Пампорово и Чепеларе някакъв ужас - снегорин не беше минавал, нито песъкарка... а аз - с летни гуми 18ки Тръгнах в сухо, то пък ме затрупа един сняг...
Не знам как стана, на абсолютна магия - никакви проблеми - висока предавка, ниски обороти, ASC и DSC включени, не повече от 3-4 пъти да е превъртяла гуми, дори сам пътувах и лека задница. Меко казачно съм впечатлен.! 


- vaaseetoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Столично
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
BMW-E39 написа: ако не беше тръпката от карането с вратите, бих заменил веднага марката, не съм сектант и гледам реално :>
И аз не съм сектант и не мога да кажа лоша дума за Куатро. Имам на разположение едно А6 Куатро, Би-турбо (250кс) и смея да кажа, че и то върви с вратите... малко по странно се изправя после

Но за сцепление... това е колата, нищо, че им викат тука АЛДИ и "Кенефи". А и не мисля, че Субару имат по добро 4х4, просто станаха модерни (лично мнение)
Колеги аз карам BMW от 11 години. До сега нито едно не ме е оставило на пътя, но мога да твърдя, че това не е кола за сняг.
Верно е, че кефа да караш такава кола е несравним в повечето случай, но в някои моменти ме изкарва извън нерви.
Незнам дали някой от вас е пътувал Четвъртък и Петък в "бедствените" снежни условия, но колкото и да беше кеф, трасето София-Варна-София ми еб.... майката.
Като изключим че в едната посока го взехме за 8 часа, не почистено, обикалахме през стражица заради тировете, които бяха блокирали пътя и т.н., равносметката с е39 е следната:
- Много е ниска за зимата и по-точно за по дълбок сняк - 2 откъртени леко (но са за смяна като се стопли) предни малки подкалника.
- в тъмното налетях на един камък, тъй като така и не личеше буца от кола или камък е (видими щети няма но в сервиза ще кажат дали само някоя кора е счупена от долу)
- На стражица на 15-ина см. сняг на байра аха да минем и тъпото DSC реши да връща газта. Изключих го но не помогна особенно. Е39 има според мен, доста тъпо измислен блокаш със спирачки. Не можаха ли един виско деференциал да сложат или шпер поне?
Накрая в такива моменти ми идва да карам А6, но само в такива.
Както и да е прибрахме се благополучно, но по пътя имаше доста джипове, аудита, голфове и т.н. които са по принцип са по "добри" за зимата, но бяха в канавката, в полето и къде ли не. Верно пътувахме 8 часа, защото сме с кекаво БМВ, но се прибрахме.
Верно е, че кефа да караш такава кола е несравним в повечето случай, но в някои моменти ме изкарва извън нерви.
Незнам дали някой от вас е пътувал Четвъртък и Петък в "бедствените" снежни условия, но колкото и да беше кеф, трасето София-Варна-София ми еб.... майката.
Като изключим че в едната посока го взехме за 8 часа, не почистено, обикалахме през стражица заради тировете, които бяха блокирали пътя и т.н., равносметката с е39 е следната:
- Много е ниска за зимата и по-точно за по дълбок сняк - 2 откъртени леко (но са за смяна като се стопли) предни малки подкалника.
- в тъмното налетях на един камък, тъй като така и не личеше буца от кола или камък е (видими щети няма но в сервиза ще кажат дали само някоя кора е счупена от долу)
- На стражица на 15-ина см. сняг на байра аха да минем и тъпото DSC реши да връща газта. Изключих го но не помогна особенно. Е39 има според мен, доста тъпо измислен блокаш със спирачки. Не можаха ли един виско деференциал да сложат или шпер поне?
Накрая в такива моменти ми идва да карам А6, но само в такива.
Както и да е прибрахме се благополучно, но по пътя имаше доста джипове, аудита, голфове и т.н. които са по принцип са по "добри" за зимата, но бяха в канавката, в полето и къде ли не. Верно пътувахме 8 часа, защото сме с кекаво БМВ, но се прибрахме.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и аз въобще не мога да го разбера този блокаж за това и карам без него зимата, а това че Е39-та е ниска, ми ниска беше много моята но сложих окачване от по мощна и се оправиха нещата, по висока но и по нестабилна за съжаление
явно че за зимата има колеги съгласни с мен

явно че за зимата има колеги съгласни с мен
- RASI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E38 735i face
анфокнег
дремеми на ху.. от къде ще мина само газ по завоите ако ще и 30см.сняг да има още по убаво
а иначе ауди си е ауди само да каже някои и веднага се хвърлям на а6 бензин задължително,това е колата 


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Един приятел, разправяше че от Петък до днес бутали пред офиса им BMW-та. Който мин и спре за да се размине с няой, задължително го бутали!
Сашо.
Сашо.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
xela написа:Един приятел, разправяше че от Петък до днес бутали пред офиса им BMW-та. Който мин и спре за да се размине с няой, задължително го бутали!
Сашо.
Колега,много зависи от "гарнитурата" между седалката и волана!
Много шофьори,като затънат в сняг почват да дават яко газ и се окопаят до ушите и после колите им били виновни!
А относно това,че А6quattro са най-добрите 4х4,моля,моля.....!!!
BMWxDRIVE е по-доброто,защото може да разпредели двигателната тяга в съотношение 1:100 към предния или заден мост,докато при Ауди то е 25:75
Това съвсем не е така колега! остави какво пише по рекламите!карал съм и Х драйв и куатро.Новите аудита от тази година вече ги правят 40/60 в полза на задните колела.Имам познат с новия Х59(е 70) и друг познат с последното а6 куатро.Имах възможноста да ги карам и двете по доста заснежени места и искам да ти кажа,въпреки че си харесвам БМВ,за зимата куатрото е ненадминато.Онзиден в Събота тръгваме да излизаме и понеже тоя с е70 го държи в един подземен паркинг,минахме оттам да го вземем.Значи от паркинга докато се излезе на пресечката има около 40м. които са под формата на завой.В същото време е хем завой,хем и около 40-50 градуса наклон.Е искам да ти кажа че малко остана да вържеме Х5-та за Аудито да го издърпа,колкото и смешно да звучи!И двете са 3 литрови дизели,А6 го изкачи все едно си кара по равно,докато БМВ-то поне 10 мин се мъчи,то не бяха ДСЦ,ДТЦ изкл и вкл и неможе и неможе!Да поясна снега беше не повече от 30см. с лека кора лед отдолу.Толкова останах разочарован от тоя джип,че си нямате напредстава!И това е един от малкото примери,в които съм виждал лично как джипове от типа на Х5,Туарег,Кю7 и т.н.едвам едвам драпат по сняг,камо ли да влязат в пресечена местност!Така че който си мисли че това са Офроуд машини да не се заблуждава!Това са паркетни лъвчета за много пари които са по-скоро за имидж и за магистралата отколкото да ти върши работа и да разчиташ на него извън пътя!!За офроуд и лов след руските машини на второ място са Рейндж Ровер и Вранглер!и неостаряващата Г-клас! 

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
biohazard написа:Това съвсем не е така колега! остави какво пише по рекламите!карал съм и Х драйв и куатро.Новите аудита от тази година вече ги правят 40/60 в полза на задните колела.Имам познат с новия Х59(е 70) и друг познат с последното а6 куатро.Имах възможноста да ги карам и двете по доста заснежени места и искам да ти кажа,въпреки че си харесвам БМВ,за зимата куатрото е ненадминато.Онзиден в Събота тръгваме да излизаме и понеже тоя с е70 го държи в един подземен паркинг,минахме оттам да го вземем.Значи от паркинга докато се излезе на пресечката има около 40м. които са под формата на завой.В същото време е хем завой,хем и около 40-50 градуса наклон.Е искам да ти кажа че малко остана да вържеме Х5-та за Аудито да го издърпа,колкото и смешно да звучи!И двете са 3 литрови дизели,А6 го изкачи все едно си кара по равно,докато БМВ-то поне 10 мин се мъчи,то не бяха ДСЦ,ДТЦ изкл и вкл и неможе и неможе!Да поясна снега беше не повече от 30см. с лека кора лед отдолу.Толкова останах разочарован от тоя джип,че си нямате напредстава!И това е един от малкото примери,в които съм виждал лично как джипове от типа на Х5,Туарег,Кю7 и т.н.едвам едвам драпат по сняг,камо ли да влязат в пресечена местност!Така че който си мисли че това са Офроуд машини да не се заблуждава!Това са паркетни лъвчета за много пари които са по-скоро за имидж и за магистралата отколкото да ти върши работа и да разчиташ на него извън пътя!!За офроуд и лов след руските машини на второ място са Рейндж Ровер и Вранглер!и неостаряващата Г-клас!
Колега,не говоря за "джипове",а за леки коли!
Ясно е,че всичките SUV-ове са почти само за асфалтови пътища.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани