теч на гнп
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: теч на гнп
маречков написа:hobotqnin написа:светльо85 написа:колеги имам питане,дали е лесна смяаната на гарнитурите или по добре да се ходи на сервиз и колко горе долу излиза цяалата процедура и кои сервиз бихте ми препорачали а и колата е 525 тдс, мерси предварително
пиши ми на лс-то.ще ти дам телефона на едни момчета-много разбират от гнп-та на БМВ,не са в софия но мисла че няма да останеш разочарован ак ги посетиш
Ти недей го праща там, щото аз си тръгнах и колата беше по - зле, отколкото като я закарах![]()
![]()
и на всичкото отгоре тоя ми сцепи капака на помпата докато го удряше с ЧУК И ОТВЕРКА да "РЕГУЛИРА"
![]()
![]()
и накрая ми каза че "ТУЙ Е ОТ МЕНЕ" и на Лукойла го чакаше следващия балък
![]()
![]()
![]()
И стига с тея ЛС. Дай телефона тука и ако е същия дето си мисля ще му напиша името и разни др. неща. Сега съжалявам, че не послушах Zvetiko, като писа в другата тема.
сигурно говориме за различни хора.казва се Дани и е от Монтана.Всъщност те са двама и се занимават с такива неща.Аз поне съм доволен,щтото един дришльо от Овча Купел-Иван се казва за същата работа ми взе 250 или 300,и след 2 дена колата се скапа-беше сменил само уплътненията на гнп-то,и както ти казваш-много лошо беше удрял с чука
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: теч на гнп
hobotqnin написа:маречков написа:hobotqnin написа:светльо85 написа:колеги имам питане,дали е лесна смяаната на гарнитурите или по добре да се ходи на сервиз и колко горе долу излиза цяалата процедура и кои сервиз бихте ми препорачали а и колата е 525 тдс, мерси предварително
пиши ми на лс-то.ще ти дам телефона на едни момчета-много разбират от гнп-та на БМВ,не са в софия но мисла че няма да останеш разочарован ак ги посетиш
Ти недей го праща там, щото аз си тръгнах и колата беше по - зле, отколкото като я закарах![]()
![]()
и на всичкото отгоре тоя ми сцепи капака на помпата докато го удряше с ЧУК И ОТВЕРКА да "РЕГУЛИРА"
![]()
![]()
и накрая ми каза че "ТУЙ Е ОТ МЕНЕ" и на Лукойла го чакаше следващия балък
![]()
![]()
![]()
И стига с тея ЛС. Дай телефона тука и ако е същия дето си мисля ще му напиша името и разни др. неща. Сега съжалявам, че не послушах Zvetiko, като писа в другата тема.
сигурно говориме за различни хора.казва се Дани и е от Монтана.Всъщност те са двама и се занимават с такива неща.Аз поне съм доволен,щтото един дришльо от Овча Купел-Иван се казва за същата работа ми взе 250 или 300,и след 2 дена колата се скапа-беше сменил само уплътненията на гнп-то,и както ти казваш-много лошо беше удрял с чука
Ми бате, ти му написа името, а бях сигурен за него, щото след като ти писа, че си доволен и аз изтичах до Монтана, обаче на мен не ми свърши работа. Каза ми да си сменя и умната дюза, при положение, че е здрава (110 ома съпронивление има), после, ако не стане и верига да съм сменял, е да, ама не, накрая се ядосах, отворих на Zvetiko темите и си направих колицата да мърка с една проста регулировка. Сега ме е яд и да това, че изсипах 600-700 лв. за пишман майстори.
Такаааа, към автора на темата, ако знаеш в коя посока се развиват и завиват болтчета, отваряй на Zvetiko темите и почвай, не се занимавай с пишман майстори, дето да ти трошат колата и да им плащаш.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: теч на гнп
маречков написа:hobotqnin написа:маречков написа:hobotqnin написа:светльо85 написа:колеги имам питане,дали е лесна смяаната на гарнитурите или по добре да се ходи на сервиз и колко горе долу излиза цяалата процедура и кои сервиз бихте ми препорачали а и колата е 525 тдс, мерси предварително
пиши ми на лс-то.ще ти дам телефона на едни момчета-много разбират от гнп-та на БМВ,не са в софия но мисла че няма да останеш разочарован ак ги посетиш
Ти недей го праща там, щото аз си тръгнах и колата беше по - зле, отколкото като я закарах![]()
![]()
и на всичкото отгоре тоя ми сцепи капака на помпата докато го удряше с ЧУК И ОТВЕРКА да "РЕГУЛИРА"
![]()
![]()
и накрая ми каза че "ТУЙ Е ОТ МЕНЕ" и на Лукойла го чакаше следващия балък
![]()
![]()
![]()
И стига с тея ЛС. Дай телефона тука и ако е същия дето си мисля ще му напиша името и разни др. неща. Сега съжалявам, че не послушах Zvetiko, като писа в другата тема.
сигурно говориме за различни хора.казва се Дани и е от Монтана.Всъщност те са двама и се занимават с такива неща.Аз поне съм доволен,щтото един дришльо от Овча Купел-Иван се казва за същата работа ми взе 250 или 300,и след 2 дена колата се скапа-беше сменил само уплътненията на гнп-то,и както ти казваш-много лошо беше удрял с чука
Ми бате, ти му написа името, а бях сигурен за него, щото след като ти писа, че си доволен и аз изтичах до Монтана, обаче на мен не ми свърши работа. Каза ми да си сменя и умната дюза, при положение, че е здрава (110 ома съпронивление има), после, ако не стане и верига да съм сменял, е да, ама не, накрая се ядосах, отворих на Zvetiko темите и си направих колицата да мърка с една проста регулировка. Сега ме е яд и да това, че изсипах 600-700 лв. за пишман майстори.
Такаааа, към автора на темата, ако знаеш в коя посока се развиват и завиват болтчета, отваряй на Zvetiko темите и почвай, не се занимавай с пишман майстори, дето да ти трошат колата и да им плащаш.
съжалявам че си останал разочарован,на мен ми правиха плочката на гнп-то, и да чукна на дърво всичко е наред.А относно тези теми на Zvetiko-само за центровка на помпата ли са или....!?Защото имам едно леко колебание на оборотите от 750 до 770 при загрял мотор,съпроводено с едно леко притрисане на мотора,и все още не е решен тоя проблем.Дай някакъв линк към тия теми
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: теч на гнп
wmb написа:hobotqnin
какво точно ти правеше колата преди да ти я правят в Монтана
и преди и след ремонта имаше едно играене на оборотомера съвсем леко,и на диагностика показва менене на оборотите от 750 на 770.сменявал съм умната дюза и други необходими профилактики по горивната с-ма.Имам съмнения да не би някоя дюза да не пропуска добре на ниските обороти
Re: теч на гнп
hobotqnin написа:wmb написа:hobotqnin
какво точно ти правеше колата преди да ти я правят в Монтана
и преди и след ремонта имаше едно играене на оборотомера съвсем леко,и на диагностика показва менене на оборотите от 750 на 770.сменявал съм умната дюза и други необходими профилактики по горивната с-ма.Имам съмнения да не би някоя дюза да не пропуска добре на ниските обороти
пробваи да задържиш педала мужду 800-900оборота и кажи как работи тогава, дали има колебания, но трябва да е топъл двигателя
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: теч на гнп
wmb написа:hobotqnin написа:wmb написа:hobotqnin
какво точно ти правеше колата преди да ти я правят в Монтана
и преди и след ремонта имаше едно играене на оборотомера съвсем леко,и на диагностика показва менене на оборотите от 750 на 770.сменявал съм умната дюза и други необходими профилактики по горивната с-ма.Имам съмнения да не би някоя дюза да не пропуска добре на ниските обороти
пробваи да задържиш педала мужду 800-900оборота и кажи как работи тогава, дали има колебания, но трябва да е топъл двигателя
При мен няма, казвай

Re: теч на гнп
маречков написа:wmb написа:hobotqnin написа:wmb написа:hobotqnin
какво точно ти правеше колата преди да ти я правят в Монтана
и преди и след ремонта имаше едно играене на оборотомера съвсем леко,и на диагностика показва менене на оборотите от 750 на 770.сменявал съм умната дюза и други необходими профилактики по горивната с-ма.Имам съмнения да не би някоя дюза да не пропуска добре на ниските обороти
пробваи да задържиш педала мужду 800-900оборота и кажи как работи тогава, дали има колебания, но трябва да е топъл двигателя
При мен няма, казвай
когато има проблем с дюзите на тези обороти започва да се (клати) мотора, иначе проблема е от ГНП и по точно от така наречената капачка,
има решение на този проблем и срещу определен брой пари и свободни 2ч. колата заспива като (майстора).
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: теч на гнп
wmb написа:маречков написа:wmb написа:hobotqnin написа:wmb написа:hobotqnin
какво точно ти правеше колата преди да ти я правят в Монтана
и преди и след ремонта имаше едно играене на оборотомера съвсем леко,и на диагностика показва менене на оборотите от 750 на 770.сменявал съм умната дюза и други необходими профилактики по горивната с-ма.Имам съмнения да не би някоя дюза да не пропуска добре на ниските обороти
пробваи да задържиш педала мужду 800-900оборота и кажи как работи тогава, дали има колебания, но трябва да е топъл двигателя
При мен няма, казвай
когато има проблем с дюзите на тези обороти започва да се (клати) мотора, иначе проблема е от ГНП и по точно от така наречената капачка,
има решение на този проблем и срещу определен брой пари и свободни 2ч. колата заспива като (майстора).
Е кажи де, то не само аз питам, какво се прави през тея два часа? На кое се прави и как се прави?
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
при 800-900 оборота се клати когато е топъл.Някои казват че може да е маховик,но не смятам че е достатъчно доказателство.а също и когато е на скорост и изключа предавката и почна да спирам пак тресе
hobotqnin написа:при 800-900 оборота се клати когато е топъл.Някои казват че може да е маховик,но не смятам че е достатъчно доказателство.а също и когато е на скорост и изключа предавката и почна да спирам пак тресе
значи си за реглаж на дюзи или ако са много зле за нови разпръсквачи
но играенето на оборотите ти е от гнп-то направи рекламация на монтанските майстори
а може и само центровка на гнп да се направи
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
wmb написа:hobotqnin написа:при 800-900 оборота се клати когато е топъл.Някои казват че може да е маховик,но не смятам че е достатъчно доказателство.а също и когато е на скорост и изключа предавката и почна да спирам пак тресе
значи си за реглаж на дюзи или ако са много зле за нови разпръсквачи
но играенето на оборотите ти е от гнп-то направи рекламация на монтанските майстори
а може и само центровка на гнп да се направи
знам ли!?значи при диагностика се вижда че всичко е в нормални стойности и параметри.+това,тя ги правеше тия неща и преди това.а центровката на гнп-то какво представлява
hobotqnin написа:wmb написа:hobotqnin написа:при 800-900 оборота се клати когато е топъл.Някои казват че може да е маховик,но не смятам че е достатъчно доказателство.а също и когато е на скорост и изключа предавката и почна да спирам пак тресе
значи си за реглаж на дюзи или ако са много зле за нови разпръсквачи
но играенето на оборотите ти е от гнп-то направи рекламация на монтанските майстори
а може и само центровка на гнп да се направи
знам ли!?значи при диагностика се вижда че всичко е в нормални стойности и параметри.+това,тя ги правеше тия неща и преди това.а центровката на гнп-то какво представлява
този който ти прави диагностика трябва да знае какво да гледа,
ако не е от тия където гледат само грешки
виж на колко ти е количеството гориво и какъв е градуса
тогава какво са ти правили в Монтана като и преди си е била така?
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
wmb написа:hobotqnin написа:wmb написа:hobotqnin написа:при 800-900 оборота се клати когато е топъл.Някои казват че може да е маховик,но не смятам че е достатъчно доказателство.а също и когато е на скорост и изключа предавката и почна да спирам пак тресе
значи си за реглаж на дюзи или ако са много зле за нови разпръсквачи
но играенето на оборотите ти е от гнп-то направи рекламация на монтанските майстори
а може и само центровка на гнп да се направи
знам ли!?значи при диагностика се вижда че всичко е в нормални стойности и параметри.+това,тя ги правеше тия неща и преди това.а центровката на гнп-то какво представлява
количеството гориво е 3 mg/H,ако не се лажа,а градусите-незнам
този който ти прави диагностика трябва да знае какво да гледа,
ако не е от тия където гледат само грешки
виж на колко ти е количеството гориво и какъв е градуса
тогава какво са ти правили в Монтана като и преди си е била така?
wmb написа:значи си за реглаж на дюзи или ако са много зле за нови разпръсквачи
но играенето на оборотите ти е от гнп-то направи рекламация на монтанските майстори
а може и само центровка на гнп да се направи
Бате, може ли да те попитам, как се регулират дюзите на ТДС???
Какво друго трябва да се гледа освен грешките???
Но го обясни подробно, с прости думи за да го разберът всички...

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани