Искам още мощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
колега благодаря ти ще се свържа с vi-max но за 15 коня разлика мисля че не си струва...но за другите манипулации описани по горе подобре да си сменя колата.....благодаря на всички мисля че ми стана доста ясно относно чип тунинга....
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
mad_presley написа:Да сложиш чип на 520 е като да сложиш по-големи дюзи на Лада
Че и инжекциони ли имат ладите

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
blacksapphire написа:Че и инжекциони ли имат ладите
Жигльори имах прдвид

Аз пък искам да видя, поне един дино тест, на който да се види разликата на 520 преди и след чипа.Който ми намери такъв тест, ще го призная.
Такива писаници, че вдигала мощноста с 15 коня...аре нема нужда.Разликата от кола с турбо на 0.6 и кола без турбо е точно 28-30 коня.Това ще е егати чипа, да изимитира турбина

- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
на горепосочените сайтове пише че обогатяват сместа от 1:14,7 до към 1:13 някъде. също така дават и предварение на запалването малко. от там идат тез 10-15 коня които според мен са някъде в рамките на нормалното след тези две манипулации 


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Toni Montana написа:на горепосочените сайтове пише че обогатяват сместа от 1:14,7 до към 1:13 някъде. също така дават и предварение на запалването малко. от там идат тез 10-15 коня които според мен са някъде в рамките на нормалното след тези две манипулации
Toва се опитах да обясня по-горе с примера за ладата.Ако на една Лада сложиш на първа клапа жигльори от втроа, а на втора сложиш още по-големи (не им помня мерките вече) и дадеш предверение като завъртиш делкото правиш ли я от 63кс на 80!?Нищо подобно бих казал, като един бивш пишман рацер, завършил челно в едно дърво на рали Приста през 1994-та

Ако ще вкарваш повече гориво и искаш да има ефект, трябва да отвориш клапаните повече, за да влиза това гориво примесено с достатъчно възух в цилиндрите, което означава нов разпределителен вал.В противен случай няма да постигнеш нищо повече от черен дим от ауспуха.
Дори и с по-отворен разпределителен вал, подаване на повече гориво (високо октаново) и поставяне на 4 карбуратора вебер на ладата се постигаше перформънс от 18кс....и така, да не ви занимавам с лади и трошляци

Та мисълта ми е, че наистина може да се усети малко по-добро дръпване след подаване на повече гориво, предверение и висок октан бензин (който в случая ще е задължителен заради предверението), конски сили няма да се вдигнат.Ако преди това колата си е качвала даден баир с дадена скорост, след интервенцията ще се държи по абсолютно същия начин на същия баир (така най-лесно се определя мощноста в кс).
Единствената разлика ще е, че ще изтегля маалко по-бързо, но това само рпи положение, че се кара с висок октан.
Въобще темата е много общирна и би била много противоречива, ако се задълбочим в разсъждения

И накрая да не заабравяме, че нашите двигатели 1991сс са си достатъчно натопорчени с конски сили като за такава кубатура, което означава, че призводителя е мислил доста как да ги извади тези 150кс без турбина

- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
да наистина е спорно. но в дебели книги по двигатели пише че максималния момент и съответно мощност (мощността е равна на момента по оборотите) на един двг с вътрешно горене се получава при съотношение бензин въздух около 1:12.5. Наще коли работят заради катализатора с 1:14.7.
аз съм на мнение че ще има минимално покачване на мощността. Но ти си прав че ще е толкова минимално че без замерване няма да се забележи. Но ако се качи на Дино трябва да има разлика преди и след чип, колкото и минимална да е тя. Все пак си мисля че тия дето правят чиповете мерят там нещо, а не определят кой чип каква мощност има като гледат на кафе, боб, зарана и там подобни....
дори и на една ладичка да се обогати сместа от 1:14.7 на 1:12.5 и се ЗАМЕРИ то трябва да има разлика, та дори и тя да е 1-2к.с.
Без замерване това не може да се възприеме от шофиора.
аз съм на мнение че ще има минимално покачване на мощността. Но ти си прав че ще е толкова минимално че без замерване няма да се забележи. Но ако се качи на Дино трябва да има разлика преди и след чип, колкото и минимална да е тя. Все пак си мисля че тия дето правят чиповете мерят там нещо, а не определят кой чип каква мощност има като гледат на кафе, боб, зарана и там подобни....

дори и на една ладичка да се обогати сместа от 1:14.7 на 1:12.5 и се ЗАМЕРИ то трябва да има разлика, та дори и тя да е 1-2к.с.
Без замерване това не може да се възприеме от шофиора.

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани