Ламбда сонди.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 02 Фев 2009, 10:23

mad_presley написа:моите са от са от тези на 5в, дето ги няма никъде :(


И моите са от тези и ги има навсякъде :) Преди около половин година сменях една от моите. С M52 мотор съм, сложихме сонда на Hella от "5 волтовите" за около 150лв с отстъпката от Елит кар. Перфектна работа на мотора до момента.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 02 Фев 2009, 10:29

Абе колега mad_presley сложи си оригинални в оторизиран сервиз най добре така имаш гаранция че не са фалшиви и не са внос от китай
Последна промяна anzak на 02 Фев 2009, 10:36, променена общо 1 път

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 02 Фев 2009, 10:32

anzak написа:Абе колега сложи си оригинални в оторизиран сервиз най добре така имаш гаранция че не са фалшиви и не са внос от китай


Да верно, по-добре така направи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 02 Фев 2009, 10:35

веднага гледате да се избазикате с момчето...не ви е срам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 02 Фев 2009, 10:36

Колега, я кажи първо - при диагностика ли установи проблема,
само ламбда ли беше записана като грешка?
По принцип се съмнявам да са ти заминали и двете - предполагам, че
ще се наложи да смениш само едната.
Аз миналата проле сменях ламбда, втората. Положението е следното:
като си със Siemens компютър (като мен), ти трябват Siemens сонди,
които са по-скъпи но и по-качествени от Bosch - каквито биха ти
трябвали, ако беше с Bosch комп.
Има нещо хубаво все пак - намират се едни японски сонди, която лично
на мен м иструваше 260 лв., с хиляда зора ми я намериха някъде от
провинцията. Ще се опитам да разбера каква беше марката.
Това за кодирането ми се струва малко преувеличено, защото след
смяна на моята просто ми изчистиха грешките в ЮВЕ, и да чукам на
дърво повече от половин година и 10К км вс е ок, без нови грешки.
Все пак може да има нещо вярно ако става въпрос за Siemens сонди -
не съм сигурен.
Едно мога да ти препоръчам - ако нямаш доверие в сервиза където
ходиш, най-добре отиди в оторизиран сервиз, поне няма да хвърлиш пари
на вятъра. Спомням си много добре колко отвратително се държеше колата
като беше с развалена сонда... Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 02 Фев 2009, 10:38

е що да са базикам той нали само оригинални неща от оторизирани сервизи понеже (само там били оригинални) препоръчва и на колегите даже няма той да са излага да слага не оргинално я

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 02 Фев 2009, 10:41

Да начи чиста работа - или отиди в оторизиран сервиз или си потърси японска сонда от провинцията...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 02 Фев 2009, 10:53

Emilio написа:Колега, лятото смених и 2те с HELLA - 170лв./бр един приятел ми ги взе от някакъв склад, това е цена с отстъпка :!: иначе били по 210лв./бр :!:

А аз даже не знаех, че HELLA правят такива части :uups:

Колега Emilio, а ти знаеш ли с какъв комп. си? Щото ако може на
Siemens система да се вържат тези Hella за по 170лв., значи много добре :D

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 02 Фев 2009, 10:55

Със Siemens MS41 система съм и ламбда сонда на Hella. Предполагам че колегата ще е със същата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 02 Фев 2009, 11:21

anzak написа:Абе колега mad_presley сложи си оригинални в оторизиран сервиз най добре така имаш гаранция че не са фалшиви и не са внос от китай

Колега, прочети внимателно ТЕМАТА пак и тогава се опитай да се изкажеш подготвен ;) Тук не виждам да пишем за важни части по окачването, от които зависи безопасността ти.
А и както виждаш, търся оригинални но с отстъпка :winky:


Karlo написа:Колега, я кажи първо - при диагностика ли установи проблема,
само ламбда ли беше записана като грешка?
По принцип се съмнявам да са ти заминали и двете - предполагам, че
ще се наложи да смениш само едната.
Аз миналата проле сменях ламбда, втората. Положението е следното:
като си със Siemens компютър (като мен), ти трябват Siemens сонди,
които са по-скъпи но и по-качествени от Bosch - каквито биха ти
трябвали, ако беше с Bosch комп.
Има нещо хубаво все пак - намират се едни японски сонди, която лично
на мен м иструваше 260 лв., с хиляда зора ми я намериха някъде от
провинцията. Ще се опитам да разбера каква беше марката.
Това за кодирането ми се струва малко преувеличено, защото след
смяна на моята просто ми изчистиха грешките в ЮВЕ, и да чукам на
дърво повече от половин година и 10К км вс е ок, без нови грешки.
Все пак може да има нещо вярно ако става въпрос за Siemens сонди -
не съм сигурен.
Едно мога да ти препоръчам - ако нямаш доверие в сервиза където
ходиш, най-добре отиди в оторизиран сервиз, поне няма да хвърлиш пари
на вятъра. Спомням си много добре колко отвратително се държеше колата
като беше с развалена сонда... Успех!

Ами освен от диагностика, усещам и симптомите, които съм описал на предната страница.Диагностиката си я правя сам, а на себе си мога да имам доверие :D
Повечето неща си ги правя сам, а това което не мога сам го правя във Варна Карс.

Верно, кофти е за нас, които сме със Siemens електоника.Качествения аналог на нашите е само NTK, те са по 100-150$ в щатите, предполагам си взел от тях.
Ще потърся и аз NTK и ако не намеря, в краен случай ще взема оригинални Siemens, само да намеря някой, който да дава отстъпка
:D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 02 Фев 2009, 12:13

А на диагностиката и двете ли излизат, че са аут? Доколкото знам е
възможно от една прецакана да вкарва грешка и в другата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 02 Фев 2009, 12:17

само да питам още нещо. не се ли прецакват тия неща ако имаш ГАЗОВА ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 02 Фев 2009, 12:26

BMW-E39 написа:само да питам още нещо. не се ли прецакват тия неща ако имаш ГАЗОВА ?


По-бързо се прецакват, гърнетата също!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 02 Фев 2009, 12:36

Имаше една много полезна тема за това кое ускорява износването
на сондите - ако гори масло, или антифриз живота на ламбдата се
съкращава много, не си спомням нещо за газта да имаше но е възможно...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 02 Фев 2009, 13:06

Навсяъкде из литературата дават живот на ламбда сондата максимум 120 000км. Аз на 250 000км ги смених без да ходя на диагностика. Освен това ламбдата може да не дава грешка, но да отчита по - бавно промените в изгорелите газове и с известно отклонение.

И аз съм с Hella и компютър Сименс и нямам никакви проблеми вече 20 000км

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook