Вибрации при спиране.Опасно!-Решен !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: Б-с

Re: Вибрации при спиране.Опасно!

Мнение от m_ski » 20 Яну 2009, 10:45

Колега аз имах същия проблем още като купих колата,всеки казва това което се е случило при него защото вариантите са много дискове,носачи,реика,или нещто друго разбито по окачването.Аз смених предните дискове на харабия без да ги проверявам но колата не се оправи тогава си проверих ока4ването и свалих задните за проверка на струг иначе визуално не може да се разбере оказа че са криви за проба реших да ги струговам и като ги сложих колата се оправи.Това не е препоръчителен вариант защото може пак да се изметнат и освен това не стават идеално гладки но поне разбрах от каде е.Все пак говоря за задните дискове за предни направо задължителна смяна.Това е ако сам ти помогнал. Дисковете са по евтин вариант от носачи рейка и другите простотии по окачването.Успех :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 20 Яну 2009, 11:37

Колега,

Аз имам подобен проблем, който се проявява горе-долу при същата скорост.

След като няколко "майстора" потвърждаваха един след друг, че всичко е ок и няма от какво да е това вибриране, накрая се установи, че при мен са за смяна носачите и някакви други щанги (не си спомням, как се казват). С две думи - смяна на цялата предница.

Обясниха ми, че луфтовете са едва установими, и че именно това е причината повечето "майстори" да твърдят, че всичко е ок. Тези малки луфтове обаче не биха имали последици при Фолксваген Пасат, например. Тук при нас обаче нещата са различни - или по точно казано - тонажа е различен. Когато свалиш колата от крика и тежестта й "падне" върху този малък луфт, то луфта се превръща в голям. Или поне - в достатъчно голям, за да се появи тази вибрация.

Дано при теб да се окаже нещо безобидно. Като тампони например. Аз лично все още тайничко се надявам, при мен все пак да става дума за тампони...

Интересното за мен беше друго. Четейки този форум, човек би могъл да остане с впечатлението, че ако спре да му работи мигача на Е39, то причината е в рейката. Та, по тази причина, и аз реших, че имам проблем с рейката. Всички майстори, през които мина колата ми, освен че отрекоха в конкретния случай да има такъв проблем, бяха категорични, че само изключително некомпетенти хора могат да твърдят, че рейката е "детска болест" при Е39. С две думи - смяха ми се, че въобще повдигам въпроса за рейката. Според тях, рейката на Е39 била изключително здрава и надеждна част, която разбира се може да се повреди, но това било по-скоро изключение, и то при изключително вандалско и агресивно шофиране.

Честно казано, аз лично не знам каква е истината. Просто споделям.

Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 20 Яну 2009, 11:39

Същия проблем имах аз лятото, оказа се дискове, смених ги и сега няма проблем!!!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 21 Яну 2009, 14:20

Интерестна работа ще се окаже това вибриране във волана!!!
И аз го имам същия проблем.Ходих на стенд за преден мост,отделно при друг майстор и от двете места са категорични че по окачването няма нищо нередно.
Престъргаха ми двата предни диска,оправя се за известно врем(10-20)дни и пак започва.И с всеки следващ ден се усилват вибрациите.
Но при силно натискане на педала няма нищо,независимо каква е скороста.
И аз незнам кое по напред да сменям вече,сън не ме хваща?

Някъде бях чел в форума че се сваля кората на двигателя и там имало някакви тампони дали може да е от тях.
Не мога да намеря темата!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 21 Яну 2009, 15:15

plam81 написа:Престъргаха ми двата предни диска,оправя се за известно врем(10-20)дни и пак започва.И с всеки следващ ден се усилват вибрациите.
!


Е, ти поне си имаш отговор на въпроса! Затова престъргването не е решение, веднъж изметнал ли е... край. (аз направих същото, една седмица бяха прави и после пак, отидох и си купих нови. Вече една година нямам проблеми)
Сменяй дисковете!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 21 Яну 2009, 16:21

plam81 написа:Интерестна работа ще се окаже това вибриране във волана!!!
И аз го имам същия проблем.Ходих на стенд за преден мост,отделно при друг майстор и от двете места са категорични че по окачването няма нищо нередно.
Престъргаха ми двата предни диска,оправя се за известно врем(10-20)дни и пак започва.И с всеки следващ ден се усилват вибрациите.
Но при силно натискане на педала няма нищо,независимо каква е скороста.
И аз незнам кое по напред да сменям вече,сън не ме хваща?

Някъде бях чел в форума че се сваля кората на двигателя и там имало някакви тампони дали може да е от тях.
Не мога да намеря темата!!!!

Колега точно кората се маха и там са хванати предните носачи-там са тампоните.И го прави само от 120 като се намаля,при намаляне от 100 го няма това тресене.В оторизираните сервизи знаят къде да гледат,но ако веднъж си ходил и ги знаеш къде са може и другаде да ги смениш.Иди си направи диагностика на предницата а ако искаш ги смени другаде.Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 21 Яну 2009, 17:42

Колеги,благодаря за отговорите.Явно проблема се върти около едни и същи неща.Все пак бих бил радостен да чуя и мнение от тежката артилерия във форума(CheGevara,ICE)ако те разбира се са се сблъсквали с подобен проблем.Предварително им благодаря!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Яну 2009, 18:18

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:41, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 21 Яну 2009, 18:21

WALL написа:Колега без да натискаш спирачки в скорост от 100-120 имаш ли вибрации в предницата, дори и съвсем леки? Примерно недобър баланс на гума. Точно както си описал в поста си аз имах такъв проблем на мойта при натискане на спирачка още като я взех... с нов баланс се оправи... Успех! 8)

Не ,нямам никакви вибрации независимо от скороста до момента в който карам със 120 и натисна леко спирачките

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Яну 2009, 18:34

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:39, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 21 Яну 2009, 18:40

joropc написа:
WALL написа:Колега без да натискаш спирачки в скорост от 100-120 имаш ли вибрации в предницата, дори и съвсем леки? Примерно недобър баланс на гума. Точно както си описал в поста си аз имах такъв проблем на мойта при натискане на спирачка още като я взех... с нов баланс се оправи... Успех! 8)

Не ,нямам никакви вибрации независимо от скороста до момента в който карам със 120 и натисна леко спирачките
Колега това за мен са дискове ,аз имах същите вибрации преди 2 години в колата .За мен лично е така ,при рязко натискане нямаше вибрации ,а при по-плавно се усещаха силно.Смених предни и задни дискове с накладки на фирма Закс и всичко е наред ;) Моята логика е такава че при рязко натискане на спирачките тези кривини по дисковете не се усещат ,а при по-плавно ги имаше .Говорих със доста колега и при тях е била такава ситуацията ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 21 Яну 2009, 18:43

WALL написа:В такъв случай проверяваш обстойно окачването..., или си сваляш дисковете и търсиш добър стругар, но първо се проверява мин дебелина колко е и т.н. ... или купуваш.
Аз съм за смяна на дискове.

В събота сменям дискове,носачи и накрайници(цялата предница).Амортисьорите,биалетки и тампони на стабилизиращата са сменени преди месец.Ако и от това не се оправи,остава класиката..........РЕЙКА.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Яну 2009, 18:51

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:40, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 21 Яну 2009, 19:40

joropc написа:
WALL написа:В такъв случай проверяваш обстойно окачването..., или си сваляш дисковете и търсиш добър стругар, но първо се проверява мин дебелина колко е и т.н. ... или купуваш.
Аз съм за смяна на дискове.

В събота сменям дискове,носачи и накрайници(цялата предница).Амортисьорите,биалетки и тампони на стабилизиращата са сменени преди месец.Ако и от това не се оправи,остава класиката..........РЕЙКА.


Дано се оправи,че да видим от каде ще излезе истината на яве. :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 21 Яну 2009, 20:10

WALL написа:Колега така ли няма кой да ти открие проблема... защо трябва да сменяш всичко... :confused:

Всъщност имам дискове на 10 000 км от старият си ТДС,с които катастрофирах а пък носачите и накрайниците отдавна се каня да ги сменя още повече,че се надявам проблема да е в тях

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook