Вибрации при спиране.Опасно!-Решен !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Вибрации при спиране.Опасно!
Колега аз имах същия проблем още като купих колата,всеки казва това което се е случило при него защото вариантите са много дискове,носачи,реика,или нещто друго разбито по окачването.Аз смених предните дискове на харабия без да ги проверявам но колата не се оправи тогава си проверих ока4ването и свалих задните за проверка на струг иначе визуално не може да се разбере оказа че са криви за проба реших да ги струговам и като ги сложих колата се оправи.Това не е препоръчителен вариант защото може пак да се изметнат и освен това не стават идеално гладки но поне разбрах от каде е.Все пак говоря за задните дискове за предни направо задължителна смяна.Това е ако сам ти помогнал. Дисковете са по евтин вариант от носачи рейка и другите простотии по окачването.Успех 

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Колега,
Аз имам подобен проблем, който се проявява горе-долу при същата скорост.
След като няколко "майстора" потвърждаваха един след друг, че всичко е ок и няма от какво да е това вибриране, накрая се установи, че при мен са за смяна носачите и някакви други щанги (не си спомням, как се казват). С две думи - смяна на цялата предница.
Обясниха ми, че луфтовете са едва установими, и че именно това е причината повечето "майстори" да твърдят, че всичко е ок. Тези малки луфтове обаче не биха имали последици при Фолксваген Пасат, например. Тук при нас обаче нещата са различни - или по точно казано - тонажа е различен. Когато свалиш колата от крика и тежестта й "падне" върху този малък луфт, то луфта се превръща в голям. Или поне - в достатъчно голям, за да се появи тази вибрация.
Дано при теб да се окаже нещо безобидно. Като тампони например. Аз лично все още тайничко се надявам, при мен все пак да става дума за тампони...
Интересното за мен беше друго. Четейки този форум, човек би могъл да остане с впечатлението, че ако спре да му работи мигача на Е39, то причината е в рейката. Та, по тази причина, и аз реших, че имам проблем с рейката. Всички майстори, през които мина колата ми, освен че отрекоха в конкретния случай да има такъв проблем, бяха категорични, че само изключително некомпетенти хора могат да твърдят, че рейката е "детска болест" при Е39. С две думи - смяха ми се, че въобще повдигам въпроса за рейката. Според тях, рейката на Е39 била изключително здрава и надеждна част, която разбира се може да се повреди, но това било по-скоро изключение, и то при изключително вандалско и агресивно шофиране.
Честно казано, аз лично не знам каква е истината. Просто споделям.
Успех!
Аз имам подобен проблем, който се проявява горе-долу при същата скорост.
След като няколко "майстора" потвърждаваха един след друг, че всичко е ок и няма от какво да е това вибриране, накрая се установи, че при мен са за смяна носачите и някакви други щанги (не си спомням, как се казват). С две думи - смяна на цялата предница.
Обясниха ми, че луфтовете са едва установими, и че именно това е причината повечето "майстори" да твърдят, че всичко е ок. Тези малки луфтове обаче не биха имали последици при Фолксваген Пасат, например. Тук при нас обаче нещата са различни - или по точно казано - тонажа е различен. Когато свалиш колата от крика и тежестта й "падне" върху този малък луфт, то луфта се превръща в голям. Или поне - в достатъчно голям, за да се появи тази вибрация.
Дано при теб да се окаже нещо безобидно. Като тампони например. Аз лично все още тайничко се надявам, при мен все пак да става дума за тампони...
Интересното за мен беше друго. Четейки този форум, човек би могъл да остане с впечатлението, че ако спре да му работи мигача на Е39, то причината е в рейката. Та, по тази причина, и аз реших, че имам проблем с рейката. Всички майстори, през които мина колата ми, освен че отрекоха в конкретния случай да има такъв проблем, бяха категорични, че само изключително некомпетенти хора могат да твърдят, че рейката е "детска болест" при Е39. С две думи - смяха ми се, че въобще повдигам въпроса за рейката. Според тях, рейката на Е39 била изключително здрава и надеждна част, която разбира се може да се повреди, но това било по-скоро изключение, и то при изключително вандалско и агресивно шофиране.
Честно казано, аз лично не знам каква е истината. Просто споделям.
Успех!
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Същия проблем имах аз лятото, оказа се дискове, смених ги и сега няма проблем!!!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
Интерестна работа ще се окаже това вибриране във волана!!!
И аз го имам същия проблем.Ходих на стенд за преден мост,отделно при друг майстор и от двете места са категорични че по окачването няма нищо нередно.
Престъргаха ми двата предни диска,оправя се за известно врем(10-20)дни и пак започва.И с всеки следващ ден се усилват вибрациите.
Но при силно натискане на педала няма нищо,независимо каква е скороста.
И аз незнам кое по напред да сменям вече,сън не ме хваща?
Някъде бях чел в форума че се сваля кората на двигателя и там имало някакви тампони дали може да е от тях.
Не мога да намеря темата!!!!
И аз го имам същия проблем.Ходих на стенд за преден мост,отделно при друг майстор и от двете места са категорични че по окачването няма нищо нередно.
Престъргаха ми двата предни диска,оправя се за известно врем(10-20)дни и пак започва.И с всеки следващ ден се усилват вибрациите.
Но при силно натискане на педала няма нищо,независимо каква е скороста.
И аз незнам кое по напред да сменям вече,сън не ме хваща?
Някъде бях чел в форума че се сваля кората на двигателя и там имало някакви тампони дали може да е от тях.
Не мога да намеря темата!!!!
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
plam81 написа:Престъргаха ми двата предни диска,оправя се за известно врем(10-20)дни и пак започва.И с всеки следващ ден се усилват вибрациите.
!
Е, ти поне си имаш отговор на въпроса! Затова престъргването не е решение, веднъж изметнал ли е... край. (аз направих същото, една седмица бяха прави и после пак, отидох и си купих нови. Вече една година нямам проблеми)
Сменяй дисковете!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
plam81 написа:Интерестна работа ще се окаже това вибриране във волана!!!
И аз го имам същия проблем.Ходих на стенд за преден мост,отделно при друг майстор и от двете места са категорични че по окачването няма нищо нередно.
Престъргаха ми двата предни диска,оправя се за известно врем(10-20)дни и пак започва.И с всеки следващ ден се усилват вибрациите.
Но при силно натискане на педала няма нищо,независимо каква е скороста.
И аз незнам кое по напред да сменям вече,сън не ме хваща?
Някъде бях чел в форума че се сваля кората на двигателя и там имало някакви тампони дали може да е от тях.
Не мога да намеря темата!!!!
Колега точно кората се маха и там са хванати предните носачи-там са тампоните.И го прави само от 120 като се намаля,при намаляне от 100 го няма това тресене.В оторизираните сервизи знаят къде да гледат,но ако веднъж си ходил и ги знаеш къде са може и другаде да ги смениш.Иди си направи диагностика на предницата а ако искаш ги смени другаде.Успех!
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Колеги,благодаря за отговорите.Явно проблема се върти около едни и същи неща.Все пак бих бил радостен да чуя и мнение от тежката артилерия във форума(CheGevara,ICE)ако те разбира се са се сблъсквали с подобен проблем.Предварително им благодаря!!
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
WALL написа:Колега без да натискаш спирачки в скорост от 100-120 имаш ли вибрации в предницата, дори и съвсем леки? Примерно недобър баланс на гума. Точно както си описал в поста си аз имах такъв проблем на мойта при натискане на спирачка още като я взех... с нов баланс се оправи... Успех!
Не ,нямам никакви вибрации независимо от скороста до момента в който карам със 120 и натисна леко спирачките
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега това за мен са дискове ,аз имах същите вибрации преди 2 години в колата .За мен лично е така ,при рязко натискане нямаше вибрации ,а при по-плавно се усещаха силно.Смених предни и задни дискове с накладки на фирма Закс и всичко е наредjoropc написа:WALL написа:Колега без да натискаш спирачки в скорост от 100-120 имаш ли вибрации в предницата, дори и съвсем леки? Примерно недобър баланс на гума. Точно както си описал в поста си аз имах такъв проблем на мойта при натискане на спирачка още като я взех... с нов баланс се оправи... Успех!
Не ,нямам никакви вибрации независимо от скороста до момента в който карам със 120 и натисна леко спирачките


Нищо лично ,Просто бизнес !
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
WALL написа:В такъв случай проверяваш обстойно окачването..., или си сваляш дисковете и търсиш добър стругар, но първо се проверява мин дебелина колко е и т.н. ... или купуваш.
Аз съм за смяна на дискове.
В събота сменям дискове,носачи и накрайници(цялата предница).Амортисьорите,биалетки и тампони на стабилизиращата са сменени преди месец.Ако и от това не се оправи,остава класиката..........РЕЙКА.
- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
joropc написа:WALL написа:В такъв случай проверяваш обстойно окачването..., или си сваляш дисковете и търсиш добър стругар, но първо се проверява мин дебелина колко е и т.н. ... или купуваш.
Аз съм за смяна на дискове.
В събота сменям дискове,носачи и накрайници(цялата предница).Амортисьорите,биалетки и тампони на стабилизиращата са сменени преди месец.Ако и от това не се оправи,остава класиката..........РЕЙКА.
Дано се оправи,че да видим от каде ще излезе истината на яве.

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
WALL написа:Колега така ли няма кой да ти открие проблема... защо трябва да сменяш всичко...
Всъщност имам дискове на 10 000 км от старият си ТДС,с които катастрофирах а пък носачите и накрайниците отдавна се каня да ги сменя още повече,че се надявам проблема да е в тях
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани