Голям проблем след опит за обезвъздушаване-със щаслив край!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
WALL написа:Поскоро ПРИ ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ОТВАРЯЙ КАЗАНЧЕТО САМО КОГАТО РАБОТИ ДВИГАТЕЛЯ!
Пробвай си на твоята кола



Работи не работи, не се отваря!!!
Това важи най-вече за 520i, дизелите са с разширителен съд високо горе, свързан с маркуч към горна точка на радиатора и не е чак такъв проблем, но пак си го правиш на твой риск

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Стана ми ясно . То кой да чете. Аз мисля ,че всички коли са дизел .
и за това се обърках .

- Иначе на дизел съм отварял много пъти . Проблем няма . Даже съм бил на диагностика в сервиз на бмв ,където отварят капачката за да видят дали няма балончета в струйката която връща антифриза.
- Сега си спомних с една моя 525 -ца -бензин какво чудо беше с това объзвъздушаване.
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
WALL написа:Поскоро ПРИ ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ОТВАРЯЙ РАЗШЕРИТЕЛНОТО КАЗАНЧЕ САМО КОГАТО РАБОТИ ДВИГАТЕЛЯ!
Колега грешиш


mad_presley написа:Голяма, ама много голяма грешка е да се отваря капачката при загрял двигател!!!Никога, ама никога не го прави повече.В момента в който отвориш капачката при загрял двигател правиш въздушен джоб и опичането на двигателя ти е гарантирано ако не следиш стрелката.
Това е истината



- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Аз пък не сам съгласен с вашите мнения че не трябва да се отваря като е загряла и точно от това е направила въздушен джоб.Моята сам я отварял напълно загряла 100-ци пъти и като работи двигателя и без да работи и никога не съм имал проблем!Като ми замерваха антифриза за изгорели газове пак на работещ и загрял двигател го правиха.А другото което ме притеснява при колегата който е писал темата е че като е отворил капачката е изхвърлило вода,това никога няма да се случи ако вече не е имало въздух в системата!Защо поне веднъж при мен не изхвърли водата?И не само при мен ми и при доста приятели които карат Е39 520и.Дано не съм прав но според мен тази кола има друг проблем
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Напротив колега, ако отвориш и не направи възудшен джоб, значи ти имаш проблем, тече ти от някъде и не вдига налягане
Като са ти мерили газовете в охладителната система, първо са отворили капачката и така са запалили двигателя да загрее, тогава няма проблем.
По-горе съм обяснил защо така става, елементарно е, скачени съдове и налягане.Това важи само за 520-ки с казанче на радиатора, дизели и други, на които казанчето е отделно няма такива проблеми
А че колегата @vladi_nn е имал въздух в системата преди това, никой не го отрича, даже той си го е написал в първия пост.

Като са ти мерили газовете в охладителната система, първо са отворили капачката и така са запалили двигателя да загрее, тогава няма проблем.
По-горе съм обяснил защо така става, елементарно е, скачени съдове и налягане.Това важи само за 520-ки с казанче на радиатора, дизели и други, на които казанчето е отделно няма такива проблеми

А че колегата @vladi_nn е имал въздух в системата преди това, никой не го отрича, даже той си го е написал в първия пост.
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
mad_presley написа:Напротив колега, ако отвориш и не направи възудшен джоб, значи ти имаш проблем, тече ти от някъде и не вдига налягане![]()
Като са ти мерили газовете в охладителната система, първо са отворили капачката и така са запалили двигателя да загрее, тогава няма проблем.
По-горе съм обяснил защо така става, елементарно е, скачени съдове и налягане.Това важи само за 520-ки с казанче на радиатора, дизели и други, на които казанчето е отделно няма такива проблеми![]()
А че колегата @vladi_nn е имал въздух в системата преди това, никой не го отрича, даже той си го е написал в първия пост.
Ако ми тече от някаде нормално е и нивото да пада нали.И ако съответно губи от някаде налягане маркучите ми нямаше да са толкова твърди че да се притесня и да отида да ми замерят изгорелите газове в антифриза

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
И на мен така ми го мереха преди година в Мкарsignala написа:mad_presley написа:Напротив колега, ако отвориш и не направи възудшен джоб, значи ти имаш проблем, тече ти от някъде и не вдига налягане![]()
Като са ти мерили газовете в охладителната система, първо са отворили капачката и така са запалили двигателя да загрее, тогава няма проблем.
По-горе съм обяснил защо така става, елементарно е, скачени съдове и налягане.Това важи само за 520-ки с казанче на радиатора, дизели и други, на които казанчето е отделно няма такива проблеми![]()
А че колегата @vladi_nn е имал въздух в системата преди това, никой не го отрича, даже той си го е написал в първия пост.
Ако ми тече от някаде нормално е и нивото да пада нали.И ако съответно губи от някаде налягане маркучите ми нямаше да са толкова твърди че да се притесня и да отида да ми замерят изгорелите газове в антифризаИ не ми ги замериха както казваш ти а както казвам аз дирекно както си спрях пред сервиза вдигнах капака отвориха капачката и сложиха там уредчето дето незнам как се казва без да сам гасил колата беше супер загряла даже ми казаха че виското ми неработи но това е друга тема.Но не изхвърли вода не направи въздушна възглавница и н ее мърдала никога срелката от 12 часа.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Значи, нивото се вдига веднага като отвориш капачката ако има въздух в системата преди това, май го казах на предната страница.
А като ви мериха газовете в охладителната система след това обезвъздушаваха ли?
А вие как въобще сте гледали процедурата в оторизирания сервиз, те не я ли вкарват в сервиза и вие да си чакате отвън
А като ви мериха газовете в охладителната система след това обезвъздушаваха ли?
А вие как въобще сте гледали процедурата в оторизирания сервиз, те не я ли вкарват в сервиза и вие да си чакате отвън

- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
mad_presley написа:А като ви мериха газовете в охладителната система след това обезвъздушаваха ли?
А вие как въобще сте гледали процедурата в оторизирания сервиз, те не я ли вкарват в сервиза и вие да си чакате отвън
Аз не сам ходил в оторизиран сервиз,и не сам обезвъздушавал след това но и до ден днешен не сам имал проблем нито ми е вадила въздух от пробките.Проверявам ги от време на време за мое спокойствие

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
mad_presley написа:Голяма, ама много голяма грешка е да се отваря капачката при загрял двигател!!!Никога, ама никога не го прави повече.В момента в който отвориш капачката при загрял двигател правиш въздушен джоб и опичането на двигателя ти е гарантирано ако не следиш стрелката.
Кое точно имаш предвид под загрял двигател,че на мен сега ми се налага да ровичкам там и да знам кога да отворя??? Загрял двигател е когато стрелката е на 12 часа или просто когато стрелката е на различно място от най-ляво положение(тоест след синйото поле) ???
WALL написа:Поскоро ПРИ ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ОТВАРЯЙ РАЗШЕРИТЕЛНОТО КАЗАНЧЕ САМО КОГАТО РАБОТИ ДВИГАТЕЛЯ!
Отварянето на разширителното казанче (съд под налягане с прегрята пара) при загрял двигател е ОПАСНО и за този който го прави и за двигателя.
От друга страна това не дава никаква информация за състоянието на охладителната система и е напълно безмислен риск.
Слушайте mad_presley и не си правете експерименти
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Това е ясно,но мисълта ми беше,трябва ли да го изчакам да изтине напълно или като почне да пада стрелката за темп. тогава да го отварям това казанче?
Нивото на охладителната течност се измерва (съответно положението на маркерите MIN/MAX са валидни) при НАПЪЛНО студен двигател.
Нивото на охладителната течност (макр и трудно при стар автомобил със зацапани стени на разширителния съд) се вижда отвън.
И да се отвори капачката нищо повече няма да се разбере на практика, но това не пречи да се прави САМО ПРИ СТУДЕН двигател.
Нивото на охладителната течност (макр и трудно при стар автомобил със зацапани стени на разширителния съд) се вижда отвън.
И да се отвори капачката нищо повече няма да се разбере на практика, но това не пречи да се прави САМО ПРИ СТУДЕН двигател.
колегата mad presley по принцип е прав но сам сигурен 4е при загрят двигател и добре обезвъздушена система да се отвори капачката на разшерителния съд не е проблем и няма да има проблеми освен ако не е добре обезвъздушена тогава ще почне да надува и да хвърля водата от разшерителното казанче но това само при недобре обезвъздушена охладителна система ако всичко е наред като се отвори капачката трябва само да изфъска и нищо пове4е
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
и аз не махам капачката на казанчето, лесно се вижда до къде е антифриза. със светкавицата на ГСм-а при напълно студена кола непалена поне 12 15 часа, и оп нивото си е точно на чертата на радиатора, супер така си седи от бая време, ама нещо след като се прибера и го вида пак така със светкавицата на ГСМ-а нивото се е покачило, това нормално ли е, поне с 2-3 пръста над чертата 

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани