Май изпържих двигателя на Е-39 525tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
shnitzera написа:Като чета си мисля ,че най -голямата грешка ,която правите е именно ,че гасите колата -така НЕ СЕ ПРАВИ с прегрял дизел ,даже като угасне сама я запалете и пускате парното на МАКСИМАЛНО топло ,и за няколко секунди /5-20/ всичко се нормализира и водата вместо да ви излезе през капачката завърта през радиатора на парното и температурата пада както казах за секунди .Другия проблем който става при изгасването е ,че на практика спирате циркулацията на водата и ако температурата е била 150-160 градуса тя автоматично става над 200 и от там идват белите
То хубаво да не го гасиш и да пускаш парното, ама ако са му изтекли водите, както е случая с колегата, а и много други, едва ли ще проработи системата с парното

Абе по-добре да не ти се случва!
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
sash0 написа:Хората с дизелите пак напълниха форума с проблеми!
Бензин му е майката
Снощи един познат с 520i ми се оплака, че за 6 месеца два пъти пука глава. Без коментар.
Лично според мен, знаете ли кое "му е майката"? "Майката" му е, БМВ да си купуват ДОСТАТЪЧНО ЗАМОЖНИ хора, а не такива, като повечето БМВ собственици в БГ. "Достатъчно заможен" е този, който без да накърнява семейния бюджет по какъвто и да е бил начин, може да си позволи САМО ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ и ДОСТАТЪЧНО ЧЕСТА ПРОФИЛАКТИКА И РЕМОНТ САМО В СЕРТИФИЦИРАН БМВ СЕРВИЗ.
Така че, форума го пълнят с проблеми не "дизелите" и "бензините", а бедни простаци - какъвто съм и самия аз.
С най-добри пожелания!
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
Благодаря на всички специалисти(маняци)за споделената информация.
ALEX_525tds_2000 ,човече така съм се смял с тебе
не е истина как ме разсмя само
.Абсолютно прав си стискам ти раката за което.Малко хора биха си го признали,като теб.Повечето газари имащи 3-те букви за личен автомобил ,по цяла седмица му бършат праха в гаража и за уикенда слагат тъмните очила
и няма други като тях.
Не казвам,че аз съм от баровците.Ако бях,сега щях да се фукам с новия 525d-хDrive-4x4.Но и не мисля,че съм от тези които си дават последните пари за месеца да оправят возилото.Потдържам и колата на жена ми(Golf-4)+данъци и застраховки.
Но както някои от колегите се избазикаха взе да ми се завива свят от ТДС-а.Карам го от 2г.без да го спирам,на месец навъртам средно по 3000км.Но и той не спира да напомня за себе си
Затова съвета ми за младите фенове на BMW,e.....ако нямате достатъчно средства ,най-малко сте за ТДС

ALEX_525tds_2000 ,човече така съм се смял с тебе





Не казвам,че аз съм от баровците.Ако бях,сега щях да се фукам с новия 525d-хDrive-4x4.Но и не мисля,че съм от тези които си дават последните пари за месеца да оправят возилото.Потдържам и колата на жена ми(Golf-4)+данъци и застраховки.
Но както някои от колегите се избазикаха взе да ми се завива свят от ТДС-а.Карам го от 2г.без да го спирам,на месец навъртам средно по 3000км.Но и той не спира да напомня за себе си

Затова съвета ми за младите фенове на BMW,e.....ако нямате достатъчно средства ,най-малко сте за ТДС

Така е!
в момента съм събрал пари за 2001 520-ка, но ще ми трябва още време за да не се чудя после откъде пари за каско или недай си боже някаква по-сериозна повреда
Но поне от този форум със сигурност разбрах че дизела не случайно е по-евтиния вариант!
Само проверете 1ва страница във форума колко са проблемните бензини и колко пъти повече са дизеловите
Не мисля че разхода е кой знае колко различен следователно и смисъла се губи от печка
в момента съм събрал пари за 2001 520-ка, но ще ми трябва още време за да не се чудя после откъде пари за каско или недай си боже някаква по-сериозна повреда
Но поне от този форум със сигурност разбрах че дизела не случайно е по-евтиния вариант!
Само проверете 1ва страница във форума колко са проблемните бензини и колко пъти повече са дизеловите
Не мисля че разхода е кой знае колко различен следователно и смисъла се губи от печка
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
За пореден път се убеждавам -печка ли е бягай далеч ,визирам старите дизели колеги 

Нищо лично ,Просто бизнес !
моля да не обръщаме темата на безнин или дизел...ако обичате(а колегите с 2.0 бензин направо нямат право да им се чува гласа защото това е най-куция кон на света) бензин ако е голям ок ...540 примерно
по-нагоре колегата ви каза за бензин с пукната глава ко праим а ? всяка кола може да пукне глава при проблем в охладителната система при изправна такава какво значение има според вас дали е 520 или 525 тдс а ?

а
абе щом работи нормално колата и не загрява пак карай и се небой.моита работи 10 минути на червено и се разминах само доливах вода до нас после си смених радиатора защото там беше проблема и сега е ток и жица така че само с хубава подражка и късмет колата ще върви 

******Colin McRae 1968-2007******


http://www.vbox7.com/play:6781825e



- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
Абе проблема с тоз ТДС е в това че има най-много от него по улиците, илии много години са го правили, и съответно има няк'в % на скапване, ако сметнем бензините по двигатели и техния % на скапване ще видим, че не се различава особенно от този на ТДСа, тук всичко опира до разбирания, а не кое е по добро, всеки кара на к'вото го кефи, нас дизелаците ни кефи примерно големия въртящ момент..или кой знае к'во... и спора безнин или дизел е безслислен, освен ако не отворим една тема да видим докъде ще стигне
(не че няма де)
Колега и аз карам от повече от година и половина ТДС и му късам задника и си го глезя и той ми е благодарен, са както каза някой по нагоре след 1 седмица иди да ти замерят данеби да си преебал гарнитурата и си пей сърце, педала до метала...
ае сполай ти

Колега и аз карам от повече от година и половина ТДС и му късам задника и си го глезя и той ми е благодарен, са както каза някой по нагоре след 1 седмица иди да ти замерят данеби да си преебал гарнитурата и си пей сърце, педала до метала...
ае сполай ти
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Колега моят съвет е да следиш всеки ден нивото на маслото и антифриза , защото ако имаш проблем с гарнитурата има вероятност да смеси маслото с антифриза или да почне да надува. Също така ако ти изчезне парното вероятната причина ще е въздушна възглавница причинена от надуване през гарнитурата. Надявам се да нямаш тези симптоми и както ти препоръчаха колеги след няколко дена каране върви да ти премерят охладителната течност за наличие на изгорели газове.
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
WALL написа:shnitzera e прав, това нещо трябва да го знае всеки за парното при вдигане на температурата.
А колегата с проблема след около 1000км отиди да ти замерят да ли имаш газове в охладителната течност- за да провериш да ли не си издухал гарнитура след прегряването...
a ako zatvorish duhalkite pri pusnato parno shte se ohladi li ?
mnogo pek shte stane v kupeto ako e slunchev den dem

ps:sry za latinskiq

33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани