525тдс гасне в движние и при смяна на предавките,помощ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- djagata
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525 tds
hobotqnin написа:знам бате,действам по въпроса.колкото и да не ми се иска,ще права плочката
Колега,
Не се захващай с правене на плочката. Ако някой те убеждава в това, че ще ти я ремонтира - поне аз не вярвам.
Това което ти казва колегата pazokolarov е истината. Плочката ти е проблема и се прави само с нова.
Ще усетиш друга кола а при правилната центровка разхода ще ти е мноооого по надолу от сегашният. Ако караш повечко ще ти върне парите. Поне при мен е така.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
съвсем се обърках и изпаднах в шок.........че е скъпо удоволствие да караш бмв,е скъпо,ама чак толкова,не очаквах.една плочка 1300лв.къде ще му излезне края,и ако не е от нея!?
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- djagata
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525 tds
hobotqnin написа:и навсякъде е 1200-1300лв,така ли
Не навсякъде!

Пиши ми ЛС. Ще ти изпратя координати на сервиза където смениха моята.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
колега писах ти на лс-то,ама нещо няма отговор.та така и не разбрах навсякъде ли тази пло4ка струва 1200-1300лв.ако някои има отговор ще съм му благодарен
Здр
колега ходи в супер дизел
там навремето имаха единствения стенд за тестване на нафтови помпи в Източна Европа и ще ти кажат дали е от нея. Аз ходих там навремето ссъс стария TDS94г и съм много доволен от тях защото ми поръчаха помпата директно от BOSCH чисто нова и чак 4(четвъртата) работеше
а беше с цена 4000DM


- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Emilio написа:колега ходи в супер дизелтам навремето имаха единствения стенд за тестване на нафтови помпи в Източна Европа и ще ти кажат дали е от нея. Аз ходих там навремето ссъс стария TDS94г и съм много доволен от тях защото ми поръчаха помпата директно от BOSCH чисто нова и чак 4(четвъртата) работеше
а беше с цена 4000DM
колега аз това му го написах преди 4 дена
asasin18 написа:момчета моя съвет е да отивате в супердизел там ще ви кажат
и отговора беше следния :
hobotqnin написа:сервизите за бмв се броят на пръсти брато,и винаги има двоумление къде да отидеш,но и не винаги те са решение на проблема.сори ако се засегне някой!
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
колега мн. хора ми го препоръчаха,там ще хода.извинявай,не бях прав,просто не съм в течение,защото не ми се е налагало да хода
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
- djagata
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525 tds
I.V.G. написа:А на някой случвало ли му се е да смени плочката на помпата и то да излезе че е нещо друго?
Колега,
Плочката е скъпа и не бива да се отива на смяна преди диагностика.
Всичко друго се хваща при диагностика, но плочката при нормални обороти си работи добре и е много малка вероятноста да покаже, че има дефект.
Ако натиснеш рязко педала на газта (форсираш на място двигателя) и бързо си махнеш крака от педала ще усетиш, че има едно притрисане все едно че двигателя за секунда гасне - е това е индикация за плочката. Оборотите на двигателя трябва да падат плавно и да няма тресене (да е стабилен и при падане на оборотите) - тогава няма да го има и гасненето при превключване.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани