Премигват фарове и плафони?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 09 Дек 2008, 10:28

И в крайна сметка никой не каза къде се намира този диоден блок, че май и на мен ми е от там проблема, само дето не само ми примигват габаритите и плафоните, ами и работата на двигателя се влияе. А и някой да каже къде разбират от тия работи в София, а не да ме гледат като мила от марс, като им кажа за диоден блок :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 09 Дек 2008, 10:42

Ами диодния блок е вътре в алтернатора.Като се свали задния капак се вижда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 09 Дек 2008, 12:46

Това под номер 2 на схемата ли е?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 09 Дек 2008, 16:11

badsharki написа:Това под номер 2 на схемата ли е?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22

Не, това са четките, които са едно с волт регулатора.гарантирам ти, че и четките са ти заминали.Има вариант да се сменят само графитите, без да се сменя волт регулатора, но ти трябва майстор.
Тази плочка няма да я видиш в RealOEM ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 09 Дек 2008, 17:25

mad_presley написа:
badsharki написа:Това под номер 2 на схемата ли е?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22

Не, това са четките, които са едно с волт регулатора.гарантирам ти, че и четките са ти заминали.Има вариант да се сменят само графитите, без да се сменя волт регулатора, но ти трябва майстор.
Тази плочка няма да я видиш в RealOEM ;)


Волт регулатора(което значи и четките) и лагерите ги смениха. Но май ще трябва да се види и диодната плочка. Обаче ще търся други майстори тоя път за генератора. А диодната плочка сменя ли се или трябва нов генератор?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 09 Дек 2008, 22:33

Колеги никой ли не може да препоръча читав сервиз за алтернатори. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Дек 2008, 21:35

badsharki написа:Колеги никой ли не може да препоръча читав сервиз за алтернатори. :roll:

Ама ти защо реши, че ако ти е заминал диодния блок и ще ти премигват крушки!?Диодния блок или работи или не работи, като ти сменяха четките и волт регулатора не го ли замериха и него.Може да не зарежда акумулатора, но да ти пресвяткат крушки ме съмнява да е от него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 11 Дек 2008, 15:10

Принципно алтернаторът е трифазен генератор. Ако има един изгорял диод, все едно губиш едната фаза, ако мога така да се изразя. Това означава, че само при 2/3-ти от пълния оборот на алтернатора се подава ток, при 1/3-та няма ток, което пък означава, че ще ти мигат лампите. Поне така аз си го обяснявам.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook