525 TDS трудно пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- geleto021
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: Vraca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 525 tds
Re: .
А защо никой нищо не казва за компресия?
Тез мотори да не са на по 200-250 000 км.Като чета как колегата се мъчи студена-топла май-май работата отива на там откъдето аз се чудя как да се измъкна(1000лв.втора ръка или около 2500 осн.ремонт) но дано да излязат свещи или дюзи там кото ще да е ама да е по-евтинко че тея ТДС-и си иб............... мамката.[/quote]
Значи проверих свещите и не беше от тях , казаха ми горивен филтър смених и него не беше и от това , казаха маркучи за нафтата са напукани от това е смених и тях и отново не беше от тях и докато си заничах от какво др може да е и ми направи впечатление че около дюзите излизат балончета когато работи колата или малко след като изгася мотора тоест докато излезе наллягането и отидох в един сервиз и ми казаха , че трябва да сменя дифтунгите на дюзите и сега в пондеделник ще оставя колата и ще кажа за резултата и дали се е оправило (надявам се)
Тез мотори да не са на по 200-250 000 км.Като чета как колегата се мъчи студена-топла май-май работата отива на там откъдето аз се чудя как да се измъкна(1000лв.втора ръка или около 2500 осн.ремонт) но дано да излязат свещи или дюзи там кото ще да е ама да е по-евтинко че тея ТДС-и си иб............... мамката.[/quote]
Значи проверих свещите и не беше от тях , казаха ми горивен филтър смених и него не беше и от това , казаха маркучи за нафтата са напукани от това е смених и тях и отново не беше от тях и докато си заничах от какво др може да е и ми направи впечатление че около дюзите излизат балончета когато работи колата или малко след като изгася мотора тоест докато излезе наллягането и отидох в един сервиз и ми казаха , че трябва да сменя дифтунгите на дюзите и сега в пондеделник ще оставя колата и ще кажа за резултата и дали се е оправило (надявам се)

- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: 525 TDS трудно пали
Търси на друго място защото не е от дифтунгите както казах дано не е под тях...........
А по-добре като смъкнеш дюзите измерете компресията.
А по-добре като смъкнеш дюзите измерете компресията.
- geleto021
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: Vraca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 525 tds
Re: 525 TDS трудно пали
iamatuning написа:Търси на друго място защото не е от дифтунгите както казах дано не е под тях...........
А по-добре като смъкнеш дюзите измерете компресията.
Искаш да кажеш че губи компресия от някъде другаде така ли, или че може проблема да е в др нещо а не компресията
- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: 525 TDS трудно пали
Какво излезе колега има ли развитие по-въпроса.
- geleto021
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: Vraca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 525 tds
Re: 525 TDS трудно пали
Ами за радост да
оказа се, че първият майстор при който ходих и ми премери свещите дали работят се оказа че е сгрешил и от 6 подгревни съм имал 6 изгорели
И сега отидох в един сервиз в който да ми гледа дюзите по последна диагноза
и той човека докато вкарвах колата каза "колата ти работи перфектно това не е проблем в дюизите ще я прегледам и ще ти кажа дали ще може да се оправи ". Сутринта ме събуди с новина за 160 лв и 60 лв работа за свещи но поне вече пали от половин. Та така разбрах и че този метод за проверяване на свещите от кабелите който се намират под филтъра само проверява дали ходи ток до свещите а не проверка за самите свещи



Re: 525 TDS трудно пали
geleto021 написа:Ами за радост даоказа се, че първият майстор при който ходих и ми премери свещите дали работят се оказа че е сгрешил и от 6 подгревни съм имал 6 изгорели
И сега отидох в един сервиз в който да ми гледа дюзите по последна диагноза
и той човека докато вкарвах колата каза "колата ти работи перфектно това не е проблем в дюизите ще я прегледам и ще ти кажа дали ще може да се оправи ". Сутринта ме събуди с новина за 160 лв и 60 лв работа за свещи но поне вече пали от половин. Та така разбрах и че този метод за проверяване на свещите от кабелите който се намират под филтъра само проверява дали ходи ток до свещите а не проверка за самите свещи
Колега щом ти е палила без подгряване значи ти е много в час мотора с което малко от нас биха се похвалили. Гледай си го прилежно и ще си много доволен от моторчето. Успех.

- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: 525 TDS трудно пали
Браво колега много се радвам да прочета че е от подгрева.Пази го тоз мотор че аз както казах в момента събирам средства и части за ремонт на моя.Айде късмет
- geleto021
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: Vraca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 525 tds
Re: 525 TDS трудно пали
Благодаря дано , гледам си го
и се надявам всичко да си е.
Между другото и майстора до това заключение стигна че мотора е мн добър след като е пелил без подгрев .

Между другото и майстора до това заключение стигна че мотора е мн добър след като е пелил без подгрев .
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани