Безкрайния спор (С КРАЙ!!!)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Моето мнение,от личен опит и доста практика с различни модели и кубатури бензинови БМВ,показва,че колкото по-голяма кубатура,толкова по-добре,по-малко главобол.От 5г.карам Е39 540и, не искам да го сменя с нищо друго.Прочетох темата днес и си направих труда да сметна,колко харчи,до сега не го бях правил,резултата е 9/10 извън града със средна скорост 160км/ч и 13/14 градско-средно 70км/ч...не живея в БГ.Колата е 6 скорости,320коня(живи).Непрекъснато правя опити да счупя мотора,но безуспешно
.520 е много малък двигател за това купе,тежко е,по-голям,по-добре-ИЗПЛАЩА СЕ.За дизела,това,което спестиш от нафта го даваш за ремонти.Повечето с проблеми във форума са с дизели.Кофтито са митата и акцизите в БГ за съжаление на всички!!!

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
vodkarulez написа:Още една тема с неясен край. Смислени въпроси , но без смислени отговори . Не защото колегите не дават такива , а поради простата причина че никоя кола не си прилича с друга. Както хората казват , всичко е на късмет. Тук обаче ще обърна внимание на нещо друго , а именно че поддръжката и на двете коли не е безплатна. Която и да е , каквато и да е ... особено в нашата мила родина , поради безброи причини се хвърлят много пари за това и онова и всеки ще ме подкрепи в това ми словоизявление. Така ,че мислите сериозно за това и не си купувайте "евтините" 5-ци преди да помислите за отражението на себестойността им. Колкото до бензина и дизела. Хиляди теми и накрая пак никой нищо не е разбрал , затова защото никой не се ангажира да говори от името на няколко автомобила , просто споделя собствената си събда с личния си автомобил , който е единствен и неповторим. Всички коли се чупят !!! Това го твърдя смело , защото съм имал какви ли не.... при това горе долу при еднакви обстоятелства , пробези , манипулации и експлоатации. Всеки един автомобил изисква своевременна грижа . Когато една кола не е била твоя от излизането и от завода , принципа се нарушава и еднозначен отговор за състоянието и несъщтествува, да не говорим за някакво базисно сравнение !!!
Решенията в живота трябва да се взимат бързо и смело. Харесай си 2-3 коли , покарай ги , провери ги в оторизиран сервиз , приготви пари за смяна на основни консумативи и купувай. Всичко останало е късмет. Тази максима винаги е стояла на дневен ред при мен.
Съществуват и много други небезизвестни правила , като например да не купуваш най-евтиното , да изискваш историята на автомобила и т.н. Винаги всичко се подлага на съмнение , такива са хората , да не говорим за българите
Лично аз съм за Дизел . Моторите са еластични , може да се каже и инокомични. Звукът от мотора е много приятен ,стига да е в добра кондицияКарал съм основно common rail-и , но и ТDS-a ми е попадал в ръцете. При почти всички модели се развалят рейки , разбиват се тампоните на кормилната щанга , при дизела свещи, дюзи, термостати , водни помпи, тампони на двигателя , турбини , електрически и механични блокове на горивната помпа при ТДС-а и т.н. и т.н. Бензина е значително по-здрав , макар че и при него стават бели - кабели , свещи , проблеми с ваноса , датчици , горят си масълце и си харчат доста гориво. Може да се кажат още хиляди неща , но според мен е излишно. Купи колата , която ти харесва. Времето ще покаже що за стока е !!!
Успех с избора !!!
Доста смислен отговор и аз видях , че колко по - чета и питам , толкова по неясно ми става

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
BManiaW написа:Моето мнение,от личен опит и доста практика с различни модели и кубатури бензинови БМВ,показва,че колкото по-голяма кубатура,толкова по-добре,по-малко главобол.От 5г.карам Е39 540и, не искам да го сменя с нищо друго.Прочетох темата днес и си направих труда да сметна,колко харчи,до сега не го бях правил,резултата е 9/10 извън града със средна скорост 160км/ч и 13/14 градско-средно 70км/ч...не живея в БГ.Колата е 6 скорости,320коня(живи).Непрекъснато правя опити да счупя мотора,но безуспешно.520 е много малък двигател за това купе,тежко е,по-голям,по-добре-ИЗПЛАЩА СЕ.За дизела,това,което спестиш от нафта го даваш за ремонти.Повечето с проблеми във форума са с дизели.Кофтито са митата и акцизите в БГ за съжаление на всички!!!
Много ясно,като живееш в америка ще ти се виждат малки 2 литровите двигатели. Вярно е тва дето го казваш , но не можеш да сравняваш динамиката на М52 или М54 със някой 2литров американски двигател (ако те имат такива


- FNC_VeNoM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39
Значи набелязваш си е39 520 и 525 тдс която ти падне на сърцето тая е твоята кола.Разбирасе ще ги огледаш дали са читави.Щом не си се спрял конкретно на двигател което ти хване окото това ще е 

- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Мишу написа:не на нафтата вземи 523и или нещо такова дизела нещо не е безпроблемен ранните дизели на бмв не са читави караи на бензин и не се коси вози се в атмосферка и да не ти пука по добре отколкото да пуши кати икарус
То затова 523 от 1000 БМВ-та 5-серия видиш 1-2 пак късмет такива






DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Ca_Ma написа:щом говорим за дизел истината НЕ е 2.5 д, а 3.0д
Аз пък ще кажа , че ако говорим за бензин изтината не е 2,0 а 4,4 л .... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ , но нито искам автоматик , нито ми се дават 18 000 за такава кола (за да лапа в града 11-12 нафта)

- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
acho.rs написа:Ca_Ma написа:щом говорим за дизел истината НЕ е 2.5 д, а 3.0д
Аз пък ще кажа , че ако говорим за бензин изтината не е 2,0 а 4,4 л .... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ , но нито искам автоматик , нито ми се дават 18 000 за такава кола (за да лапа в града 11-12 нафта)Пък за 3.0Д да не говорим , то под 20 000 май няма . Ако имах толкова пари , щях да огледам 4,4и , поне да знам , че карам най-доброто от БМВ .
Колега виждам си доста запознат







DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Я ся се поразрови малко в интернет и виж 540и колко кубика е
Говорим за М62Б44 на е39, а не за е34.
Също ми стана много интересно какво означава дА?
Стептроника го има май от малко по рано.

Говорим за М62Б44 на е39, а не за е34.
Също ми стана много интересно какво означава дА?
.... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ
Стептроника го има май от малко по рано.
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Нема по-ефтин дизел.
Аз докато карах дизел, погледа ми беше почти през цялото времем на датчика за Т.
Мотора е по-мощен, и колата се държи по-добре с него.
ама: 800 лева глава
800 лева за помпа
800 лева за турбо.
800 лева за маховик/съединител
като цяло не е приятно.
Аз докато карах дизел, погледа ми беше почти през цялото времем на датчика за Т.
Мотора е по-мощен, и колата се държи по-добре с него.
ама: 800 лева глава
800 лева за помпа
800 лева за турбо.
800 лева за маховик/съединител
като цяло не е приятно.
- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Воденичаров написа:Я ся се поразрови малко в интернет и виж 540и колко кубика е![]()
Говорим за М62Б44 на е39, а не за е34.
Също ми стана много интересно какво означава дА?.... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ
Стептроника го има май от малко по рано.
Eми колега пише се 540 не 4.4

DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
bobih написа:Воденичаров написа:Я ся се поразрови малко в интернет и виж 540и колко кубика е![]()
Говорим за М62Б44 на е39, а не за е34.
Също ми стана много интересно какво означава дА?.... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ
Стептроника го има май от малко по рано.
Eми колега пише се 540 не 4.4
Незнам какво пише и какво не , но знам че моторЯ ми е 4,4 литра.
Също знам че колата ми е 540iA, която се различава от 540i единствено и само по една единствена екстра - автоматик.
(аве не съм сигурен дали е екстра, защото този мотор идва с комплекто от 6 степенна скоростна кутия, когато не е автомат ...

Е 39 540i,мотора е 4,4кубикаbobih написа:acho.rs написа:Ca_Ma написа:щом говорим за дизел истината НЕ е 2.5 д, а 3.0д
Аз пък ще кажа , че ако говорим за бензин изтината не е 2,0 а 4,4 л .... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ , но нито искам автоматик , нито ми се дават 18 000 за такава кола (за да лапа в града 11-12 нафта)Пък за 3.0Д да не говорим , то под 20 000 май няма . Ако имах толкова пари , щях да огледам 4,4и , поне да знам , че карам най-доброто от БМВ .
Колега виждам си доста запознатзначи няма 4.4
има 540 и 545 ама 545 почват от 2005година. DA не означава, че колата има автоматик
прочети малко
за 18хил. с такъв двигател няма намериш виш вече 525 tds може.
525D, 530D, с новия двигател почват от 2001г. не знам що мислиш лапа 11-12 на мене лично ми лапа 8.5-9.5, пак защо си мислиш, че 4.4 е най-доброто от БМВ не знам
то първо няма такова,
ако малко се загледаш какви коли се карат от Е-39 ще видиш, че това са 520i, 525tds, 525D, 530D!

42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани