Безкрайния спор (С КРАЙ!!!)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 18 Авг 2008, 0:03

не на нафтата вземи 523и или нещо такова дизела нещо не е безпроблемен ранните дизели на бмв не са читави караи на бензин и не се коси вози се в атмосферка и да не ти пука по добре отколкото да пуши кати икарус

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Мнение от BManiaW » 18 Авг 2008, 0:32

Моето мнение,от личен опит и доста практика с различни модели и кубатури бензинови БМВ,показва,че колкото по-голяма кубатура,толкова по-добре,по-малко главобол.От 5г.карам Е39 540и, не искам да го сменя с нищо друго.Прочетох темата днес и си направих труда да сметна,колко харчи,до сега не го бях правил,резултата е 9/10 извън града със средна скорост 160км/ч и 13/14 градско-средно 70км/ч...не живея в БГ.Колата е 6 скорости,320коня(живи).Непрекъснато правя опити да счупя мотора,но безуспешно :evil: .520 е много малък двигател за това купе,тежко е,по-голям,по-добре-ИЗПЛАЩА СЕ.За дизела,това,което спестиш от нафта го даваш за ремонти.Повечето с проблеми във форума са с дизели.Кофтито са митата и акцизите в БГ за съжаление на всички!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 18 Авг 2008, 0:41

vodkarulez написа:Още една тема с неясен край. Смислени въпроси , но без смислени отговори . Не защото колегите не дават такива , а поради простата причина че никоя кола не си прилича с друга. Както хората казват , всичко е на късмет. Тук обаче ще обърна внимание на нещо друго , а именно че поддръжката и на двете коли не е безплатна. Която и да е , каквато и да е ... особено в нашата мила родина , поради безброи причини се хвърлят много пари за това и онова и всеки ще ме подкрепи в това ми словоизявление. Така ,че мислите сериозно за това и не си купувайте "евтините" 5-ци преди да помислите за отражението на себестойността им. Колкото до бензина и дизела. Хиляди теми и накрая пак никой нищо не е разбрал , затова защото никой не се ангажира да говори от името на няколко автомобила , просто споделя собствената си събда с личния си автомобил , който е единствен и неповторим. Всички коли се чупят !!! Това го твърдя смело , защото съм имал какви ли не.... при това горе долу при еднакви обстоятелства , пробези , манипулации и експлоатации. Всеки един автомобил изисква своевременна грижа . Когато една кола не е била твоя от излизането и от завода , принципа се нарушава и еднозначен отговор за състоянието и несъщтествува, да не говорим за някакво базисно сравнение !!!

Решенията в живота трябва да се взимат бързо и смело. Харесай си 2-3 коли , покарай ги , провери ги в оторизиран сервиз , приготви пари за смяна на основни консумативи и купувай. Всичко останало е късмет. Тази максима винаги е стояла на дневен ред при мен.

Съществуват и много други небезизвестни правила , като например да не купуваш най-евтиното , да изискваш историята на автомобила и т.н. Винаги всичко се подлага на съмнение , такива са хората , да не говорим за българите :)

Лично аз съм за Дизел . Моторите са еластични , може да се каже и инокомични. Звукът от мотора е много приятен ,стига да е в добра кондиция :) Карал съм основно common rail-и , но и ТDS-a ми е попадал в ръцете. При почти всички модели се развалят рейки , разбиват се тампоните на кормилната щанга , при дизела свещи, дюзи, термостати , водни помпи, тампони на двигателя , турбини , електрически и механични блокове на горивната помпа при ТДС-а и т.н. и т.н. Бензина е значително по-здрав , макар че и при него стават бели - кабели , свещи , проблеми с ваноса , датчици , горят си масълце и си харчат доста гориво. Може да се кажат още хиляди неща , но според мен е излишно. Купи колата , която ти харесва. Времето ще покаже що за стока е !!!

Успех с избора !!!

Доста смислен отговор и аз видях , че колко по - чета и питам , толкова по неясно ми става :confused: Накрая ще взема която е по-запазена и по-по мои вкус и така . Клоня към бенза , а на колегата дето предлага да взема 523и - брат в БГ се продават тамън 3 такива от коит 2 са със педерски волан , а другата е 15-16 бона . Много са скъпи 523и ките понеже са акцизни , иначе много ясно че ми се искат 245 НМ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 18 Авг 2008, 0:53

BManiaW написа:Моето мнение,от личен опит и доста практика с различни модели и кубатури бензинови БМВ,показва,че колкото по-голяма кубатура,толкова по-добре,по-малко главобол.От 5г.карам Е39 540и, не искам да го сменя с нищо друго.Прочетох темата днес и си направих труда да сметна,колко харчи,до сега не го бях правил,резултата е 9/10 извън града със средна скорост 160км/ч и 13/14 градско-средно 70км/ч...не живея в БГ.Колата е 6 скорости,320коня(живи).Непрекъснато правя опити да счупя мотора,но безуспешно :evil: .520 е много малък двигател за това купе,тежко е,по-голям,по-добре-ИЗПЛАЩА СЕ.За дизела,това,което спестиш от нафта го даваш за ремонти.Повечето с проблеми във форума са с дизели.Кофтито са митата и акцизите в БГ за съжаление на всички!!!

Много ясно,като живееш в америка ще ти се виждат малки 2 литровите двигатели. Вярно е тва дето го казваш , но не можеш да сравняваш динамиката на М52 или М54 със някой 2литров американски двигател (ако те имат такива :) Ще ми се поне 523и че е 2,5 литра и 245 НМ но шибания акциз ни реже патките на всичките . Малки коли , малки двигатели , скъпа ракия ... е*ало си е майката . Модерни педе*аси ще ни правят .... Оф , отклоних се - просто много ме е яд на акциза , безакцизната петица със хубав мотор е само една и тя държи такава цена , че все едно си е акцизна . Принудени сме да избираме между моделите които съм посочил - 520И или 525ТДС :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София
Кара: Е39

Мнение от FNC_VeNoM » 18 Авг 2008, 7:49

Значи набелязваш си е39 520 и 525 тдс която ти падне на сърцето тая е твоята кола.Разбирасе ще ги огледаш дали са читави.Щом не си се спрял конкретно на двигател което ти хване окото това ще е :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 18 Авг 2008, 11:15

Мишу написа:не на нафтата вземи 523и или нещо такова дизела нещо не е безпроблемен ранните дизели на бмв не са читави караи на бензин и не се коси вози се в атмосферка и да не ти пука по добре отколкото да пуши кати икарус



То затова 523 от 1000 БМВ-та 5-серия видиш 1-2 пак късмет такива :mhihi: :mhihi: :mhihi: да ти лапа в града 14-16 :lol: истината е 525DА ;) .... не напразно и колегата ICE кара 525DA човека знае какво да кара 8) хем е запознат според мене най много тука с Е-39
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 18 Авг 2008, 11:31

щом говорим за дизел истината НЕ е 2.5 д, а 3.0д :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 18 Авг 2008, 12:53

Ca_Ma написа:щом говорим за дизел истината НЕ е 2.5 д, а 3.0д :!:

Аз пък ще кажа , че ако говорим за бензин изтината не е 2,0 а 4,4 л .... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ , но нито искам автоматик , нито ми се дават 18 000 за такава кола (за да лапа в града 11-12 нафта) :confused: Пък за 3.0Д да не говорим , то под 20 000 май няма . Ако имах толкова пари , щях да огледам 4,4и , поне да знам , че карам най-доброто от БМВ .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 18 Авг 2008, 13:08

acho.rs написа:
Ca_Ma написа:щом говорим за дизел истината НЕ е 2.5 д, а 3.0д :!:

Аз пък ще кажа , че ако говорим за бензин изтината не е 2,0 а 4,4 л .... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ , но нито искам автоматик , нито ми се дават 18 000 за такава кола (за да лапа в града 11-12 нафта) :confused: Пък за 3.0Д да не говорим , то под 20 000 май няма . Ако имах толкова пари , щях да огледам 4,4и , поне да знам , че карам най-доброто от БМВ .


Колега виждам си доста запознат :mhihi: значи няма 4.4 :mhihi: има 540 и 545 ама 545 почват от 2005година. DA не означава, че колата има автоматик ;) прочети малко ;) за 18хил. с такъв двигател няма намериш виш вече 525 tds може. ;) 525D, 530D, с новия двигател почват от 2001г. не знам що мислиш лапа 11-12 на мене лично ми лапа 8.5-9.5, пак защо си мислиш, че 4.4 е най-доброто от БМВ не знам :mhihi: то първо няма такова, :mhihi: ако малко се загледаш какви коли се карат от Е-39 ще видиш, че това са 520i, 525tds, 525D, 530D!
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 18 Авг 2008, 14:40

Я ся се поразрови малко в интернет и виж 540и колко кубика е :mhihi:
Говорим за М62Б44 на е39, а не за е34.
Също ми стана много интересно какво означава дА?


.... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ

Стептроника го има май от малко по рано.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 18 Авг 2008, 15:19

Нема по-ефтин дизел.

Аз докато карах дизел, погледа ми беше почти през цялото времем на датчика за Т.
Мотора е по-мощен, и колата се държи по-добре с него.

ама: 800 лева глава
800 лева за помпа
800 лева за турбо.
800 лева за маховик/съединител

като цяло не е приятно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 18 Авг 2008, 15:52

Воденичаров написа:Я ся се поразрови малко в интернет и виж 540и колко кубика е :mhihi:
Говорим за М62Б44 на е39, а не за е34.
Също ми стана много интересно какво означава дА?


.... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ

Стептроника го има май от малко по рано.


Eми колега пише се 540 не 4.4 :D
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 18 Авг 2008, 18:12

bobih написа:
Воденичаров написа:Я ся се поразрови малко в интернет и виж 540и колко кубика е :mhihi:
Говорим за М62Б44 на е39, а не за е34.
Също ми стана много интересно какво означава дА?


.... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ

Стептроника го има май от малко по рано.


Eми колега пише се 540 не 4.4 :D

Незнам какво пише и какво не , но знам че моторЯ ми е 4,4 литра.
Също знам че колата ми е 540iA, която се различава от 540i единствено и само по една единствена екстра - автоматик.

(аве не съм сигурен дали е екстра, защото този мотор идва с комплекто от 6 степенна скоростна кутия, когато не е автомат ... :( )

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Мнение от BManiaW » 18 Авг 2008, 20:13

bobih написа:
acho.rs написа:
Ca_Ma написа:щом говорим за дизел истината НЕ е 2.5 д, а 3.0д :!:

Аз пък ще кажа , че ако говорим за бензин изтината не е 2,0 а 4,4 л .... По-горе пък колегата ми дава акъл за 525ДА - да знам , че тва е първия хубав автоматик на БМВ , но нито искам автоматик , нито ми се дават 18 000 за такава кола (за да лапа в града 11-12 нафта) :confused: Пък за 3.0Д да не говорим , то под 20 000 май няма . Ако имах толкова пари , щях да огледам 4,4и , поне да знам , че карам най-доброто от БМВ .


Колега виждам си доста запознат :mhihi: значи няма 4.4 :mhihi: има 540 и 545 ама 545 почват от 2005година. DA не означава, че колата има автоматик ;) прочети малко ;) за 18хил. с такъв двигател няма намериш виш вече 525 tds може. ;) 525D, 530D, с новия двигател почват от 2001г. не знам що мислиш лапа 11-12 на мене лично ми лапа 8.5-9.5, пак защо си мислиш, че 4.4 е най-доброто от БМВ не знам :mhihi: то първо няма такова, :mhihi: ако малко се загледаш какви коли се карат от Е-39 ще видиш, че това са 520i, 525tds, 525D, 530D!
Е 39 540i,мотора е 4,4кубика :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 18 Авг 2008, 20:45

bobih много се изложи готин Е39 540 не е с мотор 4.0, а 4.4... както и да е :)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook