Oтносно фаровете на е 39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
Има машини които регулират точния градус на светлинния поток на фара,иди в сервиз където разполагат с такова обурудване и ще ти настроят фаровете правилно.
Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
и при мен ксеноните са така автоматични и при това на ТДСа, колата е комби и нямам настройка отвърте на нивото, като запаля мърадт нагоре надолу, и един ден просто си забиха и както казва колегата Хафте в града ок ама засилиш ли се малко и става кофти, това се случи след като смених едната крушка (сложил съм пак Филипс каквата беше същата)защото изгоря... до преди това светеха УНИКАЛНО а сега просто ми иде да ги избуша. Ходих в друмник да ги настройват ВИкат че светели перфектно ама като излезна на пътя нама такова нещо.. давайте акъл, че аз май само ям 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ми има една система Vertical Aim Control която ако не греша е точно за това и на диагностика трябва да покаже ако има проблем
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Аз също съсм такива, автоматично регулиращи се фарове и мисля, че светят ниско. Обаче като карам зад някой и гледам, че светлината е на долния край на задното му стъкло, демек, ако вдигна фара, директно в огледалото и го заслепявам. Особенно ксенон. Тъй че, мисля, хората са го измислили добре с мисълта и за другите, не само за нас. Щото виждам много хора с нерегулирани фарове по пътищата и много "навирени" ксенони.
Elesar74 написа:Аз също съсм такива, автоматично регулиращи се фарове и мисля, че светят ниско. Обаче като карам зад някой и гледам, че светлината е на долния край на задното му стъкло, демек, ако вдигна фара, директно в огледалото и го заслепявам. Особенно ксенон. Тъй че, мисля, хората са го измислили добре с мисълта и за другите, не само за нас. Щото виждам много хора с нерегулирани фарове по пътищата и много "навирени" ксенони.
Според мен Това са много вдигнати фарове, като караш зад него на колко метра разстояние сте. Представ си че колата пред теб започне да се отдаличава, тогава светлината няма да е на долния край на стъклото му а ще е някъде по средата, което вече се вижда в огледалото му, и както си с ксенон познай какво му е на човека вътре в колата.
Аз на скоро си сложих ксенон, китайски и съм много доволен, като ги сложих веднага отидох да ми ги регулират и сега нито заслепявам колите и си се вижда доста добре

- maty_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.09.2008
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев бряг
- Кара: Е38
hafte написа:Колеги я кажете да не пускам нова тема.
Понеже съм с 525d 2002 и автоматични фарове. Та проблема е, че светят много ниско на (10 метра). Не е проблем в града, но при по висока скорост и особено извън граско е голяма мъка. Като пусна халогените, те светят по високо. Колата си я взех така и все се каня да питам.
Като запаля фаровете слизат и се вдигат до определено ниво, т.е. ниско.
Проверих компютърчетата са си закачени, което ме нанаведе на мисълта, че нормалното им положение е ниско.
Взех една отверка да регулирам, но колкото и да развивам болчето варовете не мърдат повече на горе. Когато го завивам ги свалям без проблем и обратно пак до предишното положение.
Как се регулира "нормалното ниво" на фаровете, когато трябва да светят без да е нужда от автоматична корекция поради натоварване?
И има ли някаква настройка на това "нормално ниво" в компютъра?
И последно вашите на какво разстояние светят приблизително.
Може да имаш проблем с пластмасовите щипки вътре във фара,т.е. да са счупени, затова да ти светят толкова ниско. Около 70 кинта са комплектите за двата фара.
- maty_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.09.2008
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев бряг
- Кара: Е38
hafte написа:
Само, че се чудя къде могат да направят и двете неща без да чакам?
Колегите от София ще те упътят най - добре.
Колеги дайте някой код на тия щипки, понеже в realoem за 525d 2002 с фабричен xenon има REPAIR KIT HEADLIGHT 63126908410, но незнам какво включва. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
Дару кар цена 27.25 BGL но няма наличност.
От форума намерих и това Headlight Adjusting Element Kit part # 63120027924, Дару кар цена29.42 BGL и има наличност, но дали ще стане на мойте фарове незнам.
Ако може да кажете и как да проверя дали са счупени. В смисъл трябва ли да свалям фара, или може и на място да го проверя.
Другото което четох е, че регулирането на фабричните ксенони било два вида.
1. Двете болчета са за регулиране съответно нагоре/надолу и ляво/дясно.
2. Двете болчета са за регулиране съответно на долна най-ниска точка и горна най-висока точка.
В една друга тема намерих едно писание от ICE
Което е вседствие на следващият ми въпрос:
Щипките за регулиране на facelift фарове сменят ли се изобщо?
Дару кар цена 27.25 BGL но няма наличност.
От форума намерих и това Headlight Adjusting Element Kit part # 63120027924, Дару кар цена29.42 BGL и има наличност, но дали ще стане на мойте фарове незнам.
Ако може да кажете и как да проверя дали са счупени. В смисъл трябва ли да свалям фара, или може и на място да го проверя.
Другото което четох е, че регулирането на фабричните ксенони било два вида.
1. Двете болчета са за регулиране съответно нагоре/надолу и ляво/дясно.
2. Двете болчета са за регулиране съответно на долна най-ниска точка и горна най-висока точка.
В една друга тема намерих едно писание от ICE
За тези които още не са разбрали.
ЗА фаровете до 2000 година се разглобяват, съответно можете да си закупите отделно само стъклата за фаровете...
ЗА фаровете след 2000 година, повече известни като ФЕЙСЛИФТ-а, или Agel Eyes не се разглобяват, въпреки, че ще окриете щипки.
Стъклата са залепени много здраво и НЕ СЕ ДЕМОНТИРАТ, както и не се продават отделно като резервна част! Успех! Cool
Което е вседствие на следващият ми въпрос:
Щипките за регулиране на facelift фарове сменят ли се изобщо?
Мисля че няма да станат тези държачи.Аз си поръчах тези http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0304509411 но са скъпички 40 евро ми излезе комплекта за единия фар от Еbay но са метални. А се оказа и сложна смяната защото трябва внимателно да се отлепи стъклото с пистолет да топъл въздух и после пак да се лепи но все още не съм извършил това упражнение
След 20 минутна заигравка с фаровете установих, че щипките са здрави.
При пускане на фаровете, и двата, отиват до горе и после слизат. Фаровете се регулират, и не треперят при преминаване през дупки, така, че щипките на 98% са здрави според мен.
Проблема е, че след като дигна на горе някой от фаровете, автоматичното регулиране го сваля. Проверих за датчиците на фаровете и предния си е на място и е закачен. Задния не можах да проверя, че трябва да свалям гумата а стана късно и тъмно.
При пускане на фаровете, и двата, отиват до горе и после слизат. Фаровете се регулират, и не треперят при преминаване през дупки, така, че щипките на 98% са здрави според мен.
Проблема е, че след като дигна на горе някой от фаровете, автоматичното регулиране го сваля. Проверих за датчиците на фаровете и предния си е на място и е закачен. Задния не можах да проверя, че трябва да свалям гумата а стана късно и тъмно.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
hafte написа:След 20 минутна заигравка с фаровете установих, че щипките са здрави.
... така, че щипките на 98% са здрави според мен.
Проблема е, че след като дигна на горе някой от фаровете, автоматичното регулиране го сваля. .
Тогава взимаш шестограмен ключ или отверка(зависи от фаровете) заставаш пред стена,бележиш нивото на фаровете на стената и започваш да РАЗВИВАШ.Когато се вдигнат малко-пробваш(на път),защото сензорите ще ги свалят леко отново.Повтаряш операцията докато ти хареса.При мен беше така и от третия път заспаха(около оборот и половина на ляво).Гледай да не объркаш реглажа за нагоре-надолу с наляво-надясно.Внимавай и с болтовете(НИКАКВО НАСИЛИЕ),защото са много кекави,ако не могат да се въртят лесно по добре търси друго решение!И накрая в сервиз на стенд(за да не те псуват насрещните).
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани