Как си ползвате климатика?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 12 Юли 2008, 9:52

е поне при мен помага тази врътка дето е за топло/студено.
slav4o1 значи този бутон дето е рест дето пише на него служи за следното. трябва да изчакаш някой и гасиш колата, даваш на контакт, натискаш бутона и климата си бачка без да е включена колата, но за целта трябва предварително да е загряла колата през зимата.

така че пробвай :)

питах за климата дали се включва защото ми бяха казали че като натиснеш бутона за обдухване на прозорците се включвал за да може да изкара влагата от купето, ама вчера като го пуснах и слизам да видя перката на климата дали се върти ама не се въртеше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 12 Юли 2008, 18:58

Странно аз климатроника го ползвам значи по най абуригенският начин защото си го пусках да ми духа само към мене и то 2-3 чертички и на 17-18 градуса и като ми стане много студено намалявам на 1 чертичка колкото да подухва леко. :mhihi:
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

аха

Мнение от боцко » 14 Юли 2008, 2:35

и аз се дразнех много че или замръзвам или ми е жега но нямах време да се занимавам в бг с тва а тука не ми трябва но единственото логично обяснение трябва да е 4е или вентилаторите на панела на климата (под дисплея)не ба4кат или вартят бавно(бръм4ат което зна4и 4е не вкарват достатъчно въздух от купето до термо датчика) или решетките им са задръстени или и двете са задрастени и климата работи много мудно или дат4ика е изгорял малко вероятно щото на диагностика ще трябва да пише грешка та аз скоро ще го разглобя да го изчистя и ако има фаида ще пиша

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 14 Юли 2008, 20:00

Добре де, аз имам едно питане:
Нормлано ли е да се задъхва климатика при адска жега и градско каране. Като тръгна с напечена кола, пускам климатика на 16 на ауто, и когато силата на духане почне да намалява си вдигам малко температурата и си е екстра, но в задръстването все е дно климата спира и почва да духа хладко (клонящо към леко топло :mhihi: ). Знам, че трябва радиатора да се обдухва от движението на автомобила :arrow: това ли му е проблема и при вас ли е така :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 14 Юли 2008, 21:30

Перката на климатика най-вероятно ти е проблема - то си е направо детска болест и заводски бъг при Е39. Погледни 2-3 теми надолу има доста подробно обяснение за проблема и решението му.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 15 Юли 2008, 5:42

Климатроника работи коректно(като такъв) когато тази врътка е в средно положение(виждат се една синя и една червена точка).Само тогава можеш да регулираш температурата на всяка зона от 16 до 32 градуса и да нагласиш едната зона да духа 32 а другата 16 едновременно.
Но защо е така..... :!: :?:
Според мен е сложена ръчно да се превключва нещо като зимен и летен режим-за по-оптимално и ефективно използване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 15 Юли 2008, 7:17

Аз използвам климатроника по следния начин: при голяма жега, влизам в колата отварям всички прозорци, настройвам климата на 16 градуса, и вентилатора на макс, така работи 1-2 минути да излезе горещия въздух от купето. После затварям прозорците и потеглям, след около 5 минути когато вече е по нормална температурата в купето, настройвам темп. на 22-25 градуса, според зависи колко градуса е (трябва да знаете, че оптималната темература на климатроника, при която ще се чувствате добре формулата е следната: външна темп. минус 8). След това насочвам духалките да духат нагоре, и в купето си става кеф, не ми духа в лицето или по тялото, и усещам хладината навсякъде, понеже както знаете студения въздух е по тежък от топлия и се получава циркулация.

520_i написа:Климатроника работи коректно(като такъв) когато тази врътка е в средно положение(виждат се една синя и една червена точка).Само тогава можеш да регулираш температурата на всяка зона от 16 до 32 градуса и да нагласиш едната зона да духа 32 а другата 16 едновременно.
Но защо е така..... :!: :?:
Според мен е сложена ръчно да се превключва нещо като зимен и летен режим-за по-оптимално и ефективно използване.


Мерси за инфото колега, вече си мислех, че двузоналната функция на климатроника ми не работи, днес ще го пробвам и ако бачка, имаш бири от мене :bchug

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 15 Юли 2008, 17:02

Перката на климатика най-вероятно ти е проблема - то си е направо детска болест и заводски бъг при Е39. Погледни 2-3 теми надолу има доста подробно обяснение за проблема и решението му.
коя тема братче, нещо не мога да я намеря :help:
ПС: нали забеляза, че съм с Е36 (незнам имат ли разлики в изпълнението на климата: uups:)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 16 Юли 2008, 0:24

vodkarulez написа:
BIKA_73 написа:Ами незнам коя кола,като се качиш в нея и веднага ще ти регулира температурата за да ти напрай кефа!!! А пък,като не Ви отърва климата на off,4-те джама долу и сте океййййй! Ай стига с тез смешни теми!


Ай стига с тези постни коментари. Темата въобще не е смешна , след като няколко човека ни интересува едно и също нещо.

Благодарим на mad_presley за изчерпателния отговор. Утре ако ми остане време задължително ще изпробвам инструкциите :) И в крайна сметка тази въпросната врътка топло/студено само защото традицията повелява ли се слага...... или за най-бързи настройки на въздушния приток ?!??!?


;)


По книжка се задават 22 градуса и на 2те зони и датчиците вършат останалото! Просто насочвайте духалките така, че да не духат в тялото ви! Селската врътка е за т.нар. свежа глава...пример: зима е, дълго пътуване започва да ви става топло и ви се доспива....врътката на 3 сини и през духалките започва да духа хладно, а долу в краката топло! Друг пример е лятото когато ви стане мн студено на 2 или 3 червени и от горе започва да духа по хладко а не големия студ!
Настройката на 16 градуса е безмислена според мен, след като дори и на 22 нагласена темп. датчиците дават информация, че колата е много нагрята и пускат максимално студен поток! След достигане на 22 градуса намаля силата на вентилатора и се смесва потока за да не е мн студен!
Надявам се да съм бил полезен!
A1Automobile

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 16 Юли 2008, 0:26

LANA написа:
Перката на климатика най-вероятно ти е проблема - то си е направо детска болест и заводски бъг при Е39. Погледни 2-3 теми надолу има доста подробно обяснение за проблема и решението му.
коя тема братче, нещо не мога да я намеря :help:
ПС: нали забеляза, че съм с Е36 (незнам имат ли разлики в изпълнението на климата: uups:)


Отиди да ти измият радиаторите и си виж 1вата степен на перката!
A1Automobile

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook