ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kokitcha73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
anzak написа:ти обаче си много забавен значи първо твърдеше че не бързаш да тръгваш и изчакваш на място после това изчакване стана 30 секунди накрая изкара от скрина на баба ти от нафталина упътване за е32 да поясня за незнаещите е32 се произвежда до 94-а година и моторите са едно поколение по стари от тези на е39 че и две поколения ако броим м54 и се помисли за най големия понеже там пишело така ама аз не напразно ти написах че схващанията ти и теоремите дето развиваш за това как трябвало да се разнесе маслото из мотора както и мануала койти си използвал като извор на знания касаят мотори с антикварна стойност с чугунени блокове дистрибуторни капачки кабели за свещи палец и механични повдигачи които трябва да се регулират на известен преход да не чатка мотора като ярмомелка то и там ти свършват познанията май за двг в края на 80-те години на миналия век . Та обръщам се към колегите аз както и упътването за вашия модел коли както и няколко колеги в началото на темата сме на мнение че като се запали колата няма никакъв проблем да се потегли веднага с умерени обороти (даже е препоръчително)така загрява по бързо колата по бързо влиза в работен режим докато господин колегата БоксьораЕ39 ви съветва да чакате на място за да си запазите колите и като извор на информация използва гореописаното ръководство за поддръжка на кола която чиито мотори нямат нищо общо с вашите като изключим че и двата са четиритактови . Та колите са си ваши избора си е ваш .
http://www.bmwtips.com/OwnersManuals/20 ... tWagon.pdf на страница 68 погледнете
Напредваш колега, двете последни изречения имат препинателен знак " точка " и започват с главни букви, не е за вярване, но е напредък. Съжалявам за

п.с Смятам, че е обидно към всички колеги, да пишеш по този начин
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
абсолютно всичко казано от мен до момента касае и тдс и ти ли караш тдс между другото или ти си частен слуай ?Или сега ще искаш и мануал от тдс
Барай шишарката Минкеее ....
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
Някой да заключи темата, че ще стане виртуален бой, който може да прерастне във виртуално е*ане! 
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
Това че не се е научил да пише не е толкова голям проблем лично за мен,разбираме се горе/доло.
TDS,D и т.н няма значение все си е дизел само че при мен не са 12-клапаните а двойно повече.
TDS,D и т.н няма значение все си е дизел само че при мен не са 12-клапаните а двойно повече.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
http://www.scribd.com/doc/60087013/1999 ... s-Handbook айде господин разбирач специално за теб за тдс и за комън рейл уточнено и за дизелови мотори преведи си го сам страница 64
или сега ще изкараш ръководство за 524тд ?
или сега ще изкараш ръководство за 524тд ?
Барай шишарката Минкеее ....
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
anzak написа:http://www.scribd.com/doc/60087013/1999-BMW-E39-5-Series-Owner-s-Handbook айде господин разбирач специално за теб за тдс и за комън рейл уточнено и за дизелови мотори преведи си го сам страница 64
или сега ще изкараш ръководство за 524тд ?
Нещо не ти работи линка.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
идеално си работи линка ама специално за теб копирам
http://www.scribd.com/doc/60087013/1999 ... s-Handbook
Starting the engine
Cars with spark-ignition engine
>
Start the engine without depressingthe accelerator pedal.Allow the starter motor to run for areasonable time, but not for morethan about 20 seconds. As soon as theengine fires, release the ignition key.Do not allow the engine to warm up at astandstill, but drive off as soon as pos-sible, using moderate engine speeds.BMW 535iA, 540iA:Your BMW is equipped with a conven-ient-start system. It is sufficient to turnthe ignition key briefly to position 3 (tooperate the starter motor), then to re-lease it.The starter then runs automatically for apredetermined period, and cuts out assoon as the engine has started.If the battery voltage is low, automaticstarting cannot be activated, or thefunction is interrupted. The engine canbe jump started (refer to page 196).
<
If the engine does not start first time, forinstance if it is very cold or very hot:
>
Depress the accelerator pedal half-way while starting the engine.Cold starts at very low ambient temper-atures (below approx. –15
6
) at highaltitude (more than 1000 m above sealevel):
>
On the first occasion, take longerover the starting operation (approx.10 seconds)
>
Depress the accelerator pedal half-way while starting the engine.
Cars with diesel engine
When the engine is cold:
>
Hold the ignition key in position 2 un-til the preheat telltale or display goesout
>
Start the engine.At extremely low temperatures, thestarter motor may have to be run forup to 40 seconds.When the engine is warm:
>
The preheat telltale or display doesnot come on. Start the engine imme-diately.Movement of the accelerator pedal hasno influence on the starting process.Do not allow the engine to warm up at astandstill, but drive off as soon as pos-sible, using moderate engine speeds.Bleeding the the fuel system:Even if the fuel tank has been run dry,the fuel system does not normally needto be bled.If you nevertheless encounter difficul-ties in starting the engine:
>
Run the starter motor for appro
http://www.scribd.com/doc/60087013/1999 ... s-Handbook
Starting the engine
Cars with spark-ignition engine
>
Start the engine without depressingthe accelerator pedal.Allow the starter motor to run for areasonable time, but not for morethan about 20 seconds. As soon as theengine fires, release the ignition key.Do not allow the engine to warm up at astandstill, but drive off as soon as pos-sible, using moderate engine speeds.BMW 535iA, 540iA:Your BMW is equipped with a conven-ient-start system. It is sufficient to turnthe ignition key briefly to position 3 (tooperate the starter motor), then to re-lease it.The starter then runs automatically for apredetermined period, and cuts out assoon as the engine has started.If the battery voltage is low, automaticstarting cannot be activated, or thefunction is interrupted. The engine canbe jump started (refer to page 196).
<
If the engine does not start first time, forinstance if it is very cold or very hot:
>
Depress the accelerator pedal half-way while starting the engine.Cold starts at very low ambient temper-atures (below approx. –15
6
) at highaltitude (more than 1000 m above sealevel):
>
On the first occasion, take longerover the starting operation (approx.10 seconds)
>
Depress the accelerator pedal half-way while starting the engine.
Cars with diesel engine
When the engine is cold:
>
Hold the ignition key in position 2 un-til the preheat telltale or display goesout
>
Start the engine.At extremely low temperatures, thestarter motor may have to be run forup to 40 seconds.When the engine is warm:
>
The preheat telltale or display doesnot come on. Start the engine imme-diately.Movement of the accelerator pedal hasno influence on the starting process.Do not allow the engine to warm up at astandstill, but drive off as soon as pos-sible, using moderate engine speeds.Bleeding the the fuel system:Even if the fuel tank has been run dry,the fuel system does not normally needto be bled.If you nevertheless encounter difficul-ties in starting the engine:
>
Run the starter motor for appro
Барай шишарката Минкеее ....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
или викаш не е вярно ти ги знаеш по добре работите ......
а и мануала е за :
Saloontouring520i523i528i535i540i525td525tds530d пдф е файла и само така мога да го копи/пейст или поне аз само така мога не съм много голям хакер
а и мануала е за :
Saloontouring520i523i528i535i540i525td525tds530d пдф е файла и само така мога да го копи/пейст или поне аз само така мога не съм много голям хакер
Барай шишарката Минкеее ....
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
Бе карах Е39 ТДС доста преди да се регистрираш тук,сега карам Д и съм наясно до болка разликите в двата двигателя такаче да не изкривяваме нещата.
Логиката ти сега каква е че ТДС-а трябва да работи дори 30-секунди,айде нека са 25 да не се караме а Д-то защото е комън реал трябва да стартира веднага или к'во?! 



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
boksioraE39 написа:Бе карах Е39 ТДС доста преди да се регистрираш тук,сега карам Д и съм наясно до болка разликите в двата двигателя такаче да не изкривяваме нещата.Логиката ти сега каква е че ТДС-а трябва да работи дори 30-секунди,айде нека са 25 да не се караме а Д-то защото е комън реал трябва да стартира веднага или к'во?!
ся професоре аз си защитих думите с факти ти нещо взе да увърташ не ме интересува какво караш едва ли ще караш и половината от колите които аз съм карал но не това е въпроса интересува ме след 10 страници да ти удисвам на акълите понеже или не разбираш или не искаш да разбереш че моторите на е39 са достатъчно технически сметнати за да запалят и да тръгнат безпроблемно имаш ли нещо още дам и кажеш или ще си отвориш пак мануала на е32 и ще ми пейстнеш снимката .... нито тдс-а нито Д-то им трябва време след старта и това си го пише от ясно по ясно мануала е и за тдс и за тд и за Д и за редови 6 и за В 8 там е уточнено бензинови дизелови частен случай за тдс няма и неможе и да има ся остана 520д да настъпиш понеже него не го пише там
Барай шишарката Минкеее ....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
по същия начин ми спореше миналата година как нямало проблем да караш с 195/65/15 зимни гуми и после изрева че са ти останали корите по пътя ......
Барай шишарката Минкеее ....
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
anzak написа:boksioraE39 написа:Бе карах Е39 ТДС доста преди да се регистрираш тук,сега карам Д и съм наясно до болка разликите в двата двигателя такаче да не изкривяваме нещата.Логиката ти сега каква е че ТДС-а трябва да работи дори 30-секунди,айде нека са 25 да не се караме а Д-то защото е комън реал трябва да стартира веднага или к'во?!
ся професоре аз си защитих думите с факти ти нещо взе да увърташ не ме интересува какво караш едва ли ще караш и половината от колите които аз съм карал но не това е въпроса интересува ме след 10 страници да ти удисвам на акълите понеже или не разбираш или не искаш да разбереш че моторите на е39 са достатъчно технически сметнати за да запалят и да тръгнат безпроблемно имаш ли нещо още дам и кажеш или ще си отвориш пак мануала на е32 и ще ми пейстнеш снимката .... нито тдс-а нито Д-то им трябва време след старта и това си го пише от ясно по ясно мануала е и за тдс и за тд и за Д и за редови 6 и за В 8 там е уточнено бензинови дизелови частен случай за тдс няма и неможе и да има ся остана 520д да настъпиш понеже него не го пише там
Гъзар леко с тва кой какво е карал и какво кара че може да се окаже че леко ще се изхвърлиш......

Няма какво повече да ти пействам бе ти нещо си помисли че ще споря с тебе до без край или докато не заключат темата казах ти още 2-3 страници назад че е ясно че ще изкараш от 100-кладенеца вода да замажеш положението!
Никой не спори че моторите на Е39 не са сметнати но тук има някой физични закони който ти явно (вече съм сигурен) нямаш акъл да разбереш!
Със здраве и да знаеш че понякога не е зле да търпиш критика и друго мнение а не да си такъв кон с капаци и само едно да меляш.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
anzak написа:по същия начин ми спореше миналата година как нямало проблем да караш с 195/65/15 зимни гуми и после изрева че са ти останали корите по пътя ......
И пак ще ти споря след вече близо месец и половина с размер 205/65/15 и бая разходки по-планините и едно пътуване до Румъния където ме хвана хубав сняг и извода е че работата си е почти същата колата пак се влачи по-пътя и разликата почти е нищожна между двата размера! И 195 и 205 излиза същата работа,мислех че ще се дигне а то едно нищо,такаче не ми вади теми от архива.



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
АЗ нищо не съм замазвал но понеже ти искаше да го видиш черно на бяло видя го пък аз освен лададжийските ти глупости дето едно време чичките пред блока ги разправяха друго не видях да напишеш
Барай шишарката Минкеее ....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ
boksioraE39 написа:anzak написа:по същия начин ми спореше миналата година как нямало проблем да караш с 195/65/15 зимни гуми и после изрева че са ти останали корите по пътя ......
И пак ще ти споря след вече близо месец и половина с размер 205/65/15 и бая разходки по-планините и едно пътуване до Румъния където ме хвана хубав сняг и извода е че работата си е почти същата колата пак се влачи по-пътя и разликата почти е нищожна между двата размера! И 195 и 205 излиза същата работа,мислех че ще се дигне а то едно нищо,такаче не ми вади теми от архива.![]()
ама ти поизчезнаха корите със 195/65/15 понеже пак много философстваше много се смях после като го прочетох а пък какво съм карал гаранция повече и по мощни коли от теб и то не едно кръгче пред шоурума или автокъщата
Барай шишарката Минкеее ....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани