5 серия срещу Пасат - поддръжка?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: 5 серия срещу Пасат - поддръжка?

Мнение от павката » 13 Сеп 2015, 11:05

inj.stoichev написа:Да наистина и аз като чуя помпа-дюза и направо гледам да се скрия или се правя на разсеян :mhihi: голяма шитня... и за чий дявол са тия 8 носача..... а за обслужването на Ауди А6 дизела съм чувал, че цената отивала към 2000 тия ремъци само дето през ауспуха не минават :banghead: ... т'ва да разкачиш половината предница за едно обслужване си е чист номер за печалба на пари... и според мен и за носачите важи...

не е номер за печалба на пари,а просто идва от концепцията на задвижването им.заради недъгавото 4х4 или само предно,двигателя е сложен максимално напред.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: 5 серия срещу Пасат - поддръжка?

Мнение от Николай Диянов » 13 Сеп 2015, 13:41

inj.stoichev написа:
Ivo_Borisov написа:Не предното ми Е39 предните носачи лемфьордер изкараха 150 хил и до последно не се разбиха. Няма пасат да издържи толкова :wave:
И темата си плаче за ключ отдавна! Аз не знам с каква цел колегата Стойчев отговаря в тема от преди 6 години. :roll:

:shock: 150к !!!!!!!!!!!! Е'баси ....Ти в БГ ли караш или ? Аз до сега не съм чул такова нещо в БГ 150 000 км каране да не строшиш нещо по окачване на каквато и да е кола! Ти направо ме застреля :bang: ...

А за е46 съм чувалм от майстори и от колеги, че ги сменят на по 50 000 лемф. А ментенцата някои даже на 15-20000 :paranoid: Естественно всичко е много относително и има изключения, но уж това е в повечето случаи 50-60 000 и почвали да се обаждат.

А иначе пиша защото съм новобранка във форума и те първа чета и тук таме драсвам по някой ред... Еми като не е заключена защо пък не :ok: .... Явно са изгубили катинара :roll:

Колегата говори специално за носачите и не виждам нещо толкова ненормално. Не съм наясно кой е този, който сменя носачи на 15 000 км / което де факто означава на всяка смяна на масло /, обаче инвестирането на най- ниско качество части в автомобила си е личен избор и въобще не може да говори за генералната устойчивост на модела. По е39 единственото, за което се досещам си е рейката, доколкото и за нея може да се говори като за "детски проблем", тъй като в България масово тепърва ги купуваме на по 300- 400 хил. километра. Иначе и двата автомобила са комфортни и просторни. Проблемът с Фолксваген е, че в последните години като ценова политика се доближават до БМВ и Мерцедес. Всеки си има предпочитания, обаче няма сила, която да ме накара да избера VW пред посочените по- горе марки.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook