5 серия срещу Пасат - поддръжка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: 5 серия срещу Пасат - поддръжка?
inj.stoichev написа:Да наистина и аз като чуя помпа-дюза и направо гледам да се скрия или се правя на разсеянголяма шитня... и за чий дявол са тия 8 носача..... а за обслужването на Ауди А6 дизела съм чувал, че цената отивала към 2000 тия ремъци само дето през ауспуха не минават
... т'ва да разкачиш половината предница за едно обслужване си е чист номер за печалба на пари... и според мен и за носачите важи...
не е номер за печалба на пари,а просто идва от концепцията на задвижването им.заради недъгавото 4х4 или само предно,двигателя е сложен максимално напред.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: 5 серия срещу Пасат - поддръжка?
inj.stoichev написа:Ivo_Borisov написа:Не предното ми Е39 предните носачи лемфьордер изкараха 150 хил и до последно не се разбиха. Няма пасат да издържи толкова![]()
И темата си плаче за ключ отдавна! Аз не знам с каква цел колегата Стойчев отговаря в тема от преди 6 години.
150к !!!!!!!!!!!! Е'баси ....Ти в БГ ли караш или ? Аз до сега не съм чул такова нещо в БГ 150 000 км каране да не строшиш нещо по окачване на каквато и да е кола! Ти направо ме застреля
...
А за е46 съм чувалм от майстори и от колеги, че ги сменят на по 50 000 лемф. А ментенцата някои даже на 15-20000Естественно всичко е много относително и има изключения, но уж това е в повечето случаи 50-60 000 и почвали да се обаждат.
А иначе пиша защото съм новобранка във форума и те първа чета и тук таме драсвам по някой ред... Еми като не е заключена защо пък не.... Явно са изгубили катинара
Колегата говори специално за носачите и не виждам нещо толкова ненормално. Не съм наясно кой е този, който сменя носачи на 15 000 км / което де факто означава на всяка смяна на масло /, обаче инвестирането на най- ниско качество части в автомобила си е личен избор и въобще не може да говори за генералната устойчивост на модела. По е39 единственото, за което се досещам си е рейката, доколкото и за нея може да се говори като за "детски проблем", тъй като в България масово тепърва ги купуваме на по 300- 400 хил. километра. Иначе и двата автомобила са комфортни и просторни. Проблемът с Фолксваген е, че в последните години като ценова политика се доближават до БМВ и Мерцедес. Всеки си има предпочитания, обаче няма сила, която да ме накара да избера VW пред посочените по- горе марки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани