ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от Alexch » 07 Яну 2013, 15:14

:mhihi:
Ето и копирано от ръководството на Е39, да поспорите и върху него:

64nStarting the engine
Cars with spark-ignition engine
> Start the engine without depressing
the accelerator pedal.
Allow the starter motor to run for a
reasonable time, but not for more
than about 20 seconds. As soon as the
engine fires, release the ignition key.
Do not allow the engine to warm up at a
standstill, but drive off as soon as possible,
using moderate engine speeds.
BMW 535iA, 540iA:
Your BMW is equipped with a convenient-
start system. It is sufficient to turn
the ignition key briefly to position 3 (to
operate the starter motor), then to release
it.
The starter then runs automatically for a
predetermined period, and cuts out as
soon as the engine has started.
If the battery voltage is low, automatic
starting cannot be activated, or the
function is interrupted. The engine can
be jump started (refer to page 196).<
If the engine does not start first time, for
instance if it is very cold or very hot:
> Depress the accelerator pedal halfway
while starting the engine.
Cold starts at very low ambient temperatures
(below approx. –156) at high
altitude (more than 1000 m above sea
level):
> On the first occasion, take longer
over the starting operation (approx.
10 seconds)
> Depress the accelerator pedal halfway
while starting the engine.
Cars with diesel engine
When the engine is cold:
> Hold the ignition key in position 2 until
the preheat telltale or display goes
out
> Start the engine.
At extremely low temperatures, the
starter motor may have to be run for
up to 40 seconds.
When the engine is warm:
> The preheat telltale or display does
not come on. Start the engine immediately.
Movement of the accelerator pedal has
no influence on the starting process.
Do not allow the engine to warm up at a
standstill, but drive off as soon as possible,
using moderate engine speeds.
Bleeding the the fuel system:
Even if the fuel tank has been run dry,
the fuel system does not normally need
to be bled.
If you nevertheless encounter difficulties
in starting the engine:
> Run the starter motor for approx.
20 seconds.
Online Edition for Part-No. 01 41 9 791 301 - © 01/99 BMW AG

П.С. Никъде не пише да се чака в студено време, а само че може стартера да върти повече.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от turbo » 07 Яну 2013, 17:41

Заиграхте се с тея секунди и минути. Пак казвам, че аз нищо не чакам, но докато изкарам колата и затворя гаража сигурно минават 2 мин., а както каза колегата по-горе чакането си е просто загуба на време. Колата, ако не е в гараж си паля, коланче, музика, поглед в огледалата, фарченца и си тръгвам с кротки оборотки. Понеже тук се спомема някъде за повишен празен ход да се чакало да позагрее колата - по спомени повишен празен ход е да подаваш газ на място на неутрална до 2000 оборота (задържаш 2к), а не да думка колата на някакви леко по-високи от нормалния празен ход.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от choio » 07 Яну 2013, 19:46

Момчета мисля че прекалихте малко,излезнем ли от добрия тон нещата стават безмислени...хубаво е да се спори и да защитаваш позиция но това е безмислено,всеки сам за себе си е преценил как ще кара колата си въпроса беше да си помогнем,до колкото можем. Живи и здрави :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от anzak » 07 Яну 2013, 20:09

ами аз не искам колегите които не са наясно живеят в заблуда че работата на място на мотора като е студен спомага да се предпази да се разбие по бързо маслото да се разнесе из целия мотор и още незнам си какво .....
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от Elesar74 » 07 Яну 2013, 21:35

Не ми се ходи до гаража за книжката на мойта нафтова печка, ама и аз съм като колегата turbo. Изкарвам я, докато се върна да затворя врати, да заключва и да се кача, да тръгна, минават 2 мин всякак. И това е просто неизбежно, но е частен случай и не е заради убеждението, че няма смисъл от работата на празен ход.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от boksioraE39 » 07 Яну 2013, 21:41

anzak написа:ами аз не искам колегите които не са наясно живеят в заблуда че работата на място на мотора като е студен спомага да се предпази да се разбие по бързо маслото да се разнесе из целия мотор и още незнам си какво .....


Това че ти си в някаква заблуда си е само твой проблем!
Извода на темата е че от 30-секунди до толкова колкото всеки прецени е полезно за агрегатите на BMW преди да потеглите.

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2592 ... 4lvGCw.JPG
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от anzak » 07 Яну 2013, 21:47

само дето линка касае Е32 кола спряна от производство преди 18 години и с мотори нямащи нищо общо с моторите на е39 виж колегата 2 поста по нагоре и той го е постнал преведи си го то е точно за Е39 и колегите които имат юзер менюали и само могат да си го прочетат там ясно пише Не оставяй колата да загрява на място и никъде не пише дръж по високи обороти на празен ход за около 30 сек
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от boksioraE39 » 07 Яну 2013, 22:04

То Е32 е с реактивен двигател!!! :kuku:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от anzak » 07 Яну 2013, 22:24

ти обаче си много забавен значи първо твърдеше че не бързаш да тръгваш и изчакваш на място после това изчакване стана 30 секунди накрая изкара от скрина на баба ти от нафталина упътване за е32 да поясня за незнаещите е32 се произвежда до 94-а година и моторите са едно поколение по стари от тези на е39 че и две поколения ако броим м54 и се помисли за най големия понеже там пишело така ама аз не напразно ти написах че схващанията ти и теоремите дето развиваш за това как трябвало да се разнесе маслото из мотора както и мануала койти си използвал като извор на знания касаят мотори с антикварна стойност с чугунени блокове дистрибуторни капачки кабели за свещи палец и механични повдигачи които трябва да се регулират на известен преход да не чатка мотора като ярмомелка то и там ти свършват познанията май за двг в края на 80-те години на миналия век . Та обръщам се към колегите аз както и упътването за вашия модел коли както и няколко колеги в началото на темата сме на мнение че като се запали колата няма никакъв проблем да се потегли веднага с умерени обороти (даже е препоръчително)така загрява по бързо колата по бързо влиза в работен режим докато господин колегата БоксьораЕ39 ви съветва да чакате на място за да си запазите колите и като извор на информация използва гореописаното ръководство за поддръжка на кола която чиито мотори нямат нищо общо с вашите като изключим че и двата са четиритактови . Та колите са си ваши избора си е ваш .
http://www.bmwtips.com/OwnersManuals/20 ... tWagon.pdf на страница 68 погледнете
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от boksioraE39 » 07 Яну 2013, 22:34

anzak написа:ти обаче си много забавен значи първо твърдеше че не бързаш да тръгваш и изчакваш на място после това изчакване стана 30 секунди накрая изкара от скрина на баба ти от нафталина упътване за е32 да поясня за незнаещите е32 се произвежда до 94-а година и моторите са едно поколение по стари от тези на е39 че и две поколения ако броим м54 и се помисли за най големия понеже там пишело така ама аз не напразно ти написах че схващанията ти и теоремите дето развиваш за това как трябвало да се разнесе маслото из мотора както и мануала койти си използвал като извор на знания касаят мотори с антикварна стойност с чугунени блокове дистрибуторни капачки кабели за свещи палец и механични повдигачи които трябва да се регулират на известен преход да не чатка мотора като ярмомелка то и там ти свършват познанията май за двг в края на 80-те години на миналия век . Та обръщам се към колегите аз както и упътването за вашия модел коли както и няколко колеги в началото на темата сме на мнение че като се запали колата няма никакъв проблем да се потегли веднага с умерени обороти така загрява по бързо колата по бързо влиза в работен режим докато господин колегата БоксьораЕ39 ви съветва да чакате на място за да си запазите колите и като извор на информация използва гореописаното ръководство за поддръжка на кола която чиито мотори нямат нищо общо с вашите като изключим че и двата са четиритактови . Та колите са си ваши избора си е ваш .



М57 също е с чугунен блок господин разбирачо ако за него си се хванал!
К'во общо имат дистрибуторните капачки,кабелите за свещи с работата на коляновия вал,буталата,разпределителния вал и клапаните?!?!?! Нещо взе да ти бяга логиката!!! И двата двигателя ако вземем предвид Е32-Е39 работят по един и същи начин! И двата двигателя работят с МАСЛО което маже отделните компоненти!!! Не мога да разбера какво се опитваш да докажеш?!?!?! Не съветвам никой да чака на място да му загрее колата не ми изкривявай думите!!! Казвам че в големите студове който идват преди да тръгнете изчакайте скапаните 30-секунди или 2-минути преди да тръгнете! Слушайте който искате но помислете на тези температури дори 5/30 има сгъстяване!
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от boksioraE39 » 07 Яну 2013, 22:38

Автора на темата пита за дизел!
Дизела има турбо знаеш ли?!
Това турбо работи с масло?!
Капиш?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от anzak » 07 Яну 2013, 22:48

boksioraE39 написа:Автора на темата пита за дизел!
Дизела има турбо знаеш ли?!
Това турбо работи с масло?!
Капиш?

само дето е32 пък няма дизел ... така че с упътването си запали печката и чугунения блок го дадох за сравнение с алуминия който се използва в е39 бензиновите мотори пък незнам дали знаеш ама най новите дизели и те са с алуминиеви блокове за твое сведение ама сигурно и при тях ще трябват няколко минути да си разбие пълната синтетика :winky: понеже ти ги съветваш а относно темата виж прочети заглавието че май взе да ти се привижда вече някъде дизел да пише пък и същото се отнася и за дизела много ти са моля излез малко от архивната секция на автомобилите и влез в съвременната опресни си знанията
Последна промяна anzak на 07 Яну 2013, 22:52, променена общо 1 път
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от boksioraE39 » 07 Яну 2013, 22:51

anzak написа:
boksioraE39 написа:Автора на темата пита за дизел!
Дизела има турбо знаеш ли?!
Това турбо работи с масло?!
Капиш?

само дето е32 пък няма дизел ... така че с упътването си запали печката и чугунения блок го дадох за сравнение с алуминия който се използва в е39 бензиновите мотори пък незнам дали знаеш ама най новите дизели и те са с алуминиеви блокове за твое сведение ама сигурно и при тях ще трябват няколко минути да си разбие пълната синтетика :winky: понеже ти ги съветваш а относно темата виж прочети заглавието че май взе да ти се привижда вече някъде дизел да пише пък и същото се отнася и за дизела


anspa написа:

"Винаги съм бил учен да изчакам двигателя да поработи 2-3 мин. и тогава да потегля и така процедирам с 525 tds... "
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от anzak » 07 Яну 2013, 22:53

а сега виж ти заглавието на темата
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: ПОТЕГЛЯНЕ ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ

Мнение от boksioraE39 » 07 Яну 2013, 22:55

anzak написа:а сега виж и заглавието на темата


Човека пита за TDS!
Автора пуска темата и го интересува само и единствено неговия дизел,за това и пуска тема за него?!
Книжката ми била стара,сега вече и не виждам....
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook