E39 520i не пали!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

E39 520i не пали!!!

Мнение от Financier » 22 Юни 2008, 22:12

E39 520i не пали. В събота пътувах с нея. Всичко беше нормално.
На следващата сутрин и слагам ключа, стартера върти,
а двигателя не дава никакъв знак. Все едно го няма!
Дайте някакви съвети моля.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 22 Юни 2008, 22:16

Виж си аларамата или имобилайзера. Сигурно ти блокират запалването.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 22 Юни 2008, 22:31

Как да ги проверя?
Има ли някаква методика?
Аз допълнително нищо не съм и слагал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 22 Юни 2008, 22:39

Пропуснах да кажа, че алармата и централното си работят като
че ли нормално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 22 Юни 2008, 23:03

виж да не е бушон-а на помпата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 22 Юни 2008, 23:11

Проверих го! Изправен е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 23 Юни 2008, 0:46

бензиновата помпа ? колко литра имаш в резервоара
ама стартера върти или само Цък-Цък прави
да не е нещо слаб ток на акумулатора, скоро сменял ли си го

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 23 Юни 2008, 1:06

Пробвай да замериш тока ...или за по лесно пусни чистачките на мах ...движат ли се мудно акомулатор ....прави ли опит да запали ...или като завъртиш нищо ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 23 Юни 2008, 7:47

Стартера върти нормално. Ток има.
Изобщо не се опитва да запали!
Само си върти.
По таблото всички сигнализации са нормални и чека също.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 23 Юни 2008, 9:59

Маи си за тука ...http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276
а искра имаш ли от свещите ?
Бензиновата помпа да не е здала багажа или ламбда сонди ...абе чуи се с Никола той ще я оправи
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 23 Юни 2008, 12:33

Датчик колянов или разпределителен вал :!:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 23 Юни 2008, 17:05

i4koo написа:Датчик колянов или разпределителен вал :!:


А защо има 2 датчика, нали се предполага, че двата вала се въртят в синхрон?
Логично е ако не работи датчика, да не пали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 23 Юни 2008, 18:06

i4koo написа:Датчик колянов или разпределителен вал :!:


и аз на това залагам - симптомите са 1:1

не не се въртят в синхрон - има ванос той ги разсинхронизира :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 23 Юни 2008, 18:15

Датчик!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 23 Юни 2008, 21:38

Трябва да се види и бензиновата помпа да не е изгоряла , това е най лесното , пък после да се гледат по слойните неща (датчик)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook