Вибрации след 100 км/ч

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 30 Апр 2008, 10:04

Баланс на новите гуми и джанти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 30 Апр 2008, 11:24

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Вибрации след 100км

Мнение от pazokolarov » 30 Апр 2008, 13:11

pana написа:Колеги здравейте отново сега проблема от известно време е: при скорост между 100-120км/ч ,започва да ми тресе волана :help: сменени са всички носачи отпред,биалети,нови дискове,гуми + джанти перфектни :shock: , ами сега?????

В 90% от случаите се касае за криви дискове. Щом си сигурен в гумите, въпреки че са ти нови дисковете, ако си ги прекарал загрети през някоя вода, е възможно да си ги изкривил. За рейката - не мисля, че може тя да е причината. Някаква вероятност за минимален луфт в главините?
Реглаж на предният мост предполагам си правил?
Последна промяна pazokolarov на 30 Апр 2008, 16:03, променена общо 1 път
Изображение
ИзображениеИзображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 30 Апр 2008, 15:13

наи добре отиди на регулаж ше ти кажат кво е и ше го гправат :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 02 Май 2008, 17:20

на мене ми правеше така.. ама при 80 км/ч маи толко беше, бех с 18-ки .. смених ги, 15-ки 205/65/15 и бомба.. оказа се че гумите отвътре са поизтъркани .. ! но ти щом си с нови гуми .. ?
пробваи с др чифт джанти с гуми ако имаш, поне да си сигурен 1 по 1 и да изключваш 1 по 1

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Май 2008, 23:31

Джантите ти оригиналните ли са? С параметрите за твоята кола ли са или са за друг модел?

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 03 Май 2008, 11:19

Може да ти е смешно, но пробвай да размениш местата на джантите. Например задните отпред, предните отзад и газ. При мене беше същия проблем, хем съм с оригинални джанти, нови гуми, ново окачване и бла-бла. Размених ими местата и колата заспа. нема с 20, нема с 200 волана не помръдва, вози си гладко. Успех.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 03 Май 2008, 15:25

Аз имам странно обяснение за този проблем. Смени си накладките от пред със някакви примерно "текстар" но оригинални, а старите ги виж дали въобще са се изтрили, защото накладки менте (които за 50000км. не са се изтънили и мм) ти кривят дисковете без да усетиш. Аз така си реших проблема с мойто тресене.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 04 Май 2008, 11:33

Според мен проблема може да е в 4 неща:
1.Проблем в предницата
2.Проблем в рейката
3.Криви джанти
4.Криви гуми. Някъде в тези неща търси проблема и като го оправиш пиши от какво е било.
обичам BMW

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 04 Май 2008, 12:45

pana написа:
sajonara написа:Аз имам странно обяснение за този проблем. Смени си накладките от пред със някакви примерно "текстар" но оригинални, а старите ги виж дали въобще са се изтрили, защото накладки менте (които за 50000км. не са се изтънили и мм) ти кривят дисковете без да усетиш. Аз така си реших проблема с мойто тресене.


Аз съм с накладки АТЕ чистак бърсак новинки,така че проблема надали е от тях :help: ,плюс това казвам на всички които явно не четат ВОЛАНА МИ ВИБРИРА В ДВИЖЕНИЕ БЕЗ ДА НАТИСКАМ СПИРАЧКАТА ПРИ СКОРОСТ 100-120КМ/Ч :confused: :help:


Казах ти нещо - размени местата на гумите. Нищо няма да ти струва освен 15 минути от живота и пробвай. Не е толкова сложно. Ако няма промяна значи проблема е в самата предница, а, не в джантите.;) Друго - ако ти се занимава вдигни колата на крик, развий болтовете и завърти колелото с по един болт напред/назад, както ти е удобно и пак пробвай. Ако не си доволен продължаваш в същата посока. Не забравяй преди това да бележиш къде точно е било колелото преди интервенцията. Сигурен съм че ще има промяна. Може би пак ще тресе, но не и при тази скорост, може и да спре. Тая глупост с дисковете я забрави.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 04 Май 2008, 18:56

1. Избираш един болт и го бележиш на коя дупка на главината е бил завит и на коя дупка на джантата. По този начин ще знаеш къде точно е била джантата преди да започнеш интервенцията. Няма да е лошо да завиваш всеки болт на старото му място.
2. Вдигаш на крик колата и сваляш болтовете на джантата. Белязаната дупка на джантата съвпада с белязаната на главината. Въртиш джантата, не главината, така че белязаната дупка на джантата да отиде до следващата дупка на главината. Демек белязана върху небелязана.
3. Завиваш болтовете там където са си били спрямо главината.
4. Сваляш крика.
5. Повтаряш процедурата с другото колело.

Ако имаш вибрация,но при друга скорост значи проблема ти е в джантите, гумите или и двете. Ако е при същата скорост - предница. Окачване, управление и т.н. Но ти потретвам - размени местата на гумите. Предните отзад, задните отпред преди да започнеш гореописаната гимнастика. Това го знам от собствен опит не съм си го изсмукал от пръстите.

Абе, чакай малко сега се сещам и нещо друго - сигурен ли си, че нямаш натрупана кал от вътрешната страна на джантите?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Май 2008, 17:36

Вземи друг комплект гуми с джанти от колега и пробвай, но гледай да са оригинални.
Преди това пробвайте неговата, за да си убеден, че при него проблемът с тресенето липсва!
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Мнение от Jordandim » 07 Май 2008, 18:15

Тава Радо дето го казва за калта е вярно...аз в такъв филм се бях вкарал...Чисто новичка измита и лъсната и тръгвам аз и тресе на 120 яко масаж :mhihi: спирам по пътя, в случая Пазарджик свалят предните и...Кал, финно наблъскан по вътрешната част...с нещо като длето го сваляха без майтап. Но да отбележа, че бях с железни джанти тогава...Е,просто леко рилично отклонение беше това..Дано намериш решение на проблема, че май не е много хубаво това...предница,мредница и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 20.04.2006
Местоположение: Sofia
Детайли за колата: 525d

Мнение от Ore » 02 Юни 2008, 18:52

Колега имах същият проблем и дълго време се чудих от какво е , но най- накрая ми казаха да отида на динамичен баланс защото нормалния баланс не оправя нещата.
Проблема беше отстранен веднага. Динамичният баланс го прават на Ботевградското мисля че беше в Рено или Опел /не мога да си спомня кое от двете е там/- на влизане в София се пада от дясно.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 4.11.2007
Местоположение: Sofiа
Пол: Мъж
Кара: e46 330XD

Мнение от patzobg » 02 Юни 2008, 19:58

Ore написа:Колега имах същият проблем и дълго време се чудих от какво е , но най- накрая ми казаха да отида на динамичен баланс защото нормалния баланс не оправя нещата.
Проблема беше отстранен веднага. Динамичният баланс го прават на Ботевградското мисля че беше в Рено или Опел /не мога да си спомня кое от двете е там/- на влизане в София се пада от дясно.

В София Ауто ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook