Спортен филтър-КиН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Спортен филтър-КиН

Мнение от jorosa » 22 Апр 2008, 21:45

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 22 Апр 2008, 22:35

Няма такава тема.
Няма такова мнение :ahah:

Добре дошъл колега. Ти изобщо прочете ли си мнението :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 22 Апр 2008, 23:46

:mhihi: Сега ние трябва да предполагаме какво ще става в противен случай (малко като недовършените реклами) :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 23 Апр 2008, 0:20

има ли колеги със спортен филтър на е39-те и някаква разлика.. ? интересна тема :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 23 Апр 2008, 0:52

и аз се интересувам, в саита на К&Н за 520ка има само такъв които влиза в кутията си , а няма конусен ? по ебаи има някакви конуси ама са кучи марки...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 23 Апр 2008, 1:14

Аз съм с K&N панелен - за вграждане в стандартната кутия. Взех го главно заради турбото - да няма момент в който да не му стига въздуха и да дърпа масълце. Честно казано или аз не мога да усетя разликата или такава няма. Би трябвало да има малка поне в звука защото другото иначе е същото ,но....аз не я усещам. Ако смятате да си карате колите той си се избива като цена - така или иначе за най обикновения на всяка смяна на маслото се харчи около 20-25лв. За ТДС-а е 185лв нов. Дават го по принцип на 50 000 км да се измива и почиства със спрей който струва 40лв,но до момента съм направил с него около 8000 км и не съм го отварял дори да го изтупам.
Доста кончета в един обор.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Мнение от BManiaW » 23 Апр 2008, 2:04

Доре е да имаш спортен филтър,аз лично имам ,но е немски състезателен/гъба/ с карбонова тръба има и преграда,за да изолира топлия въздух от мотора-задължително!Извадих оригиналната кутия. Имайте в предвид,че филтер без ауспуси и ауспуси без филтър,колата няма да тръгне по-бързо,филтъра прави сместа по–богата,но изгорелите газове,като немогат да излязат бързо,няма ефект.Аз имам и двете и има голяма разлика!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 23 Апр 2008, 10:01

BManiaW написа:филтъра прави сместа по–богата,

аз мисля че е обратното защото конусния филтър има по малко съпротривление и въздуха влиза по лесно и в повече което прави сместа по бедна маи а? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 23 Апр 2008, 10:19

slav4o1 написа:
BManiaW написа:филтъра прави сместа по–богата,

аз мисля че е обратното защото конусния филтър има по малко съпротривление и въздуха влиза по лесно и в повече което прави сместа по бедна маи а? :roll:


Спортният филтър не прави сместа нито бедна нито богата, а подобрява пълненето на цилиндрите. Има си разходомер на въздуха и ламбда сонди, които се грижат въздушното отношение да е 1 или колкото там трябва да е в съответния режим на двигателя. Т.е. като вкарате повече въздух, електрониката подава повече гориво.

emok: От къде го купи твоя филтър ? Аз само в проспийд успях да открия в интернет, но те самите са на някакво скришно място в студенстски град.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 23 Апр 2008, 11:08

Аз на моята съм с такъв филтър... Така си я купих с него. Панелен на мястото на оригинлния... За година и нещо съм го чистил 4-5 пъти, на всяка смяна на маслото и между смените... Горе долу излиза на около 6000 км по едно миене... Мия го с обезмаслител Меглио и става супер, но съм пробвал и с оригиналния комплект на К&Н и нищо не стана, а само дадох 50 лева и от комплекта ползвам само флакончето за омасляване след измиване... Иначе Меглиото може да се намери във всеки магазин за перилни препарати и е към 7 лева, а има и такова масло във флакончета, което се продава за под 10 лева и така излиза доста по евтино :)

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Мнение от BManiaW » 23 Апр 2008, 15:59

AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 23 Апр 2008, 20:47

BManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...
Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаете :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 23 Апр 2008, 21:04

AGD написа:emok: От къде го купи твоя филтър ? Аз само в проспийд успях да открия в интернет, но те самите са на някакво скришно място в студенстски град.

Импас 56 е фирмата вносител , но можеш да си го поръчаш и от Toyaga . Аз моя го взех 2-ра ръка от един колега от форума ама съм проверявал за нов и беше 185лв. Импас 56 имаше и сайт ама напиши в google и ще ти излезе.Може да се направи онлайн запитване. Магазина им в София преди беше на "Черни връх" близо до околомръсното ама сега не знам.

Kartoff написа: а има и такова масло във флакончета, което се продава за под 10 лева и така излиза доста по евтино :)

Какво е това масло от къде го купуваш ?Нещо за въздушни филтри или пак от местното магазинче за препарати?
Доста кончета в един обор.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Re: re

Мнение от BManiaW » 23 Апр 2008, 21:31

slavianko написа:
BManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...
Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаете :mhihi: :mhihi:
На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 23 Апр 2008, 22:29

BManiaW написа:
slavianko написа:
BManiaW написа:AGD,колега това,което съм написал и твоето писание е едно и също-почти!Повече въздух,по-студен,има по-малък обем и т.н. ...
Единсвеното нещо което е по добре с филтъра е това че миеш и караш. и на финала си на далавера. Като отвориш капака стои по ефектно и звъкът е малко по друг. Останалото си е чиста заблуда. Имам такъв конусен на КиН със сменена генерация съм от колекторите до края и като го сложих никаква разлика. Ма вие си знаете :mhihi: :mhihi:
На снимката се вижда,че филтъра ти не е изолиран и дърпа топъл въздух. Ако имаш гърнета не става.
колега филтъра съм го сложил директно зад фаровете. Махнал съм дори пластмасата зад тях така че смучи само студен въздух. Отделно съм сложил и ламарина да предпазва от перката на радиатора. Така че изобщо не няма как да ме убедиш че ако беше по друг начин щеше да има файда. Не се заблуждавайте просто :winky:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook