Тласък в автоматика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Тласък в автоматика

Мнение от Marto66 » 12 Мар 2008, 17:13

Имам въпрос към собствениците на автоматик+типтроник - при потегляне на D като набира ако отнемеш газта се получава рязък тласък в автоматика. Мисля, че се залъгва да включи по-горна предавка и като отнема се получава гаден тласък/така си бише като я взех/. Интерсното е, че при спортния режим не го прави, както и в ръчен ясно защо. Нека някои да сподели как е са други автомати. Замислям се дали не трябва да се долива масло или направо смяна на масло и филтър, но като чета какви ги пише по форума нещо не се навивам да рискувам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 12 Мар 2008, 17:25

Не знам, дали скоростните ни кутии са еднакви (моето е 98-а 520и), но при мен няма такива проблеми.В смисъл, нормално е, като дръпнеш крака от газта да мине на по-висока предавка, но в никакъв случай не го усещам.При мен е все едно освобождаваш от скорост.

А при превключване нагоре, усеща ли се придърпване (не на спорт)?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко!
Мечтае да кара: Боинг 737-800

Мнение от Svetlyo » 12 Мар 2008, 18:14

кво значи тласък...? поясни малко че аз нещо не го разбирам това.. моята пък ми се струва че вклиючва по-горна предавка на високи обороти... не знам може и да си въобразявам ама..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

гт

Мнение от gido » 12 Мар 2008, 19:37

ходи бързо на преглет при специалист на автоматици че и аз така олекнах500лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 12 Мар 2008, 22:55

Какво значи "тласък" и кога става???
Когато натиснеш спирачка и искаш да спреш бързо, но в последствие решаваш да изпревариш и натискаш рязко газта? - това ли имаш в предвид??? Все едно че първо си форсирал двигатела и след това си отпуснал съединителя?
При мен най много се усеща, когато намалявам бавно от 40км. до като спра и съм натиснал едва едва спирачката, преминаванети от 2ра на 1ва скорост - все едно че леко чуквам педала на спирачката като се сменят скоростите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 13 Мар 2008, 0:26

тампоните на скоростната кутия ги провери ако не е от тях ........ продавай колата или се готви за нова кутийка

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 13 Мар 2008, 0:31

Има го като вариант да са тампоните.. но е малко вероятно... Принципно скорстните кутии имат памет, според стила ти на каране , променят дъраженто си .. поне типтрониците. Ако по цял ден я караш като пенсионер и вечер си правип светофарни гонки е възможно да го има този проблем. поне така си мисля. Аз като я взех и я карах то пенсионерски, ту се състезавах по улиците, докато не ми мина мерака.. Отначалото и при мен го имаше това.. не знам не бях свикнал с автомата или .. знам ли. Сега всичко е ок :) Пък освен да съм сменил маслото в скоростите друго не съм правил :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 13 Мар 2008, 0:37

дори и да е стептроник не би трябвало да тласка, ако педала е до метала може да се усеща, но ако я изреже и после го пусне трябва да ги сменя плавно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 13 Мар 2008, 9:42

масло колега, масло и почва да сменя гладко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 13 Мар 2008, 10:56

тук мога и аз да се включа. Абсолютно същия проблем го имам на Е39-ката 3.0Д Стептроник... като е карам извънградско на по висока скорост примерно над 140 и натисна рязко педала за изпреварване например колата реагира точно така , прави еднократно тласкане и излита ... но това се случва само на такава скорост при рязко натиснат педал за газ. Всичко това на Д-иректна ... Нямам представа дали на спорт или стептроник го прави. Питал съм тук там , говорил съм с компетентно лице... уж няма проблеми , но какво се крие зад всичко това идея си нямам. Колата е купихме на 101 000 км от Германия , сега е на 153 000 км след 2 години каране и от тогава до сега тласкането си го има като се проявява по един и същ начин както и време... За мен това е нещо нормално , но на какво се дължи ........ ??!!??!!

Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 13 Мар 2008, 13:33

когато се движиш и натискаш плавно педала на газта и се усеща придърпване при смяната на скоростите не е добре, при рязко натискане стептроника връща скорост надолу (или натискане до кикдаун - връща на най-ниската възможна) е нормално да усетиш удара при смяната на предавките защото става рязка смяна на оборотите

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 13 Мар 2008, 17:50

ТАКА СИ Е, получава се само понякога,
не се притеснявай! Карай си спокойно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тласък в автоматика

Мнение от mad_presley » 13 Мар 2008, 19:43

Чакайте бе хора, вие съвсем се отплеснахте от пъвоначалния въпрос!

Marto66 написа: - при потегляне на D като набира ако отнемеш газта се получава рязък тласък в автоматика. Мисля, че се залъгва да включи по-горна предавка и като отнема се получава гаден тласък....


Не при набиране, не при кикдаун, не на спорт, а при нормално каране и отнемане на газта!

Тпри мен, такъв "тласък" ако може така да се нарече, защото е по-скоро сваляне на предавка, се получава само и единствено на спорт при обороти над 4000.
Да тласка при нормално каране и отнемане на газта е нещо непознато за мен.Както казах по-горе, при мен е все едно съм изключил от скорост, фрайлауфт дет се вика. :mhihi:

Та да се върнем на въпроса, че така ще излезе, че при мен нещо не е наред :D

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от jery » 14 Мар 2008, 1:02

За да си спокоен отиваш в Джемини и там ти разрешават проблема,явно само ти го имаш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 14 Мар 2008, 19:33

Колеги само за пояснение ще добавя - при потегляне на зелено с малко повече от пенсионерите в София, газ и някои ме изненада по-селски, просто отнемам/без спирачка/ и се усеща тласък в автомата.
Според мен няма възможност да се настройва в БГ, е ли пък в София кутията към стила на водача - при тези шофьорски родеа, но ако има такава екстра не се ли изключва софтуерно.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook