525 tds или 520i-това е въпроса?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
525 tds или 520i-това е въпроса?
здравейте!
Спрял съм се на марката БМВ(още от малък
)след месец ще си взема 5-ца след 97 фейслифта,но тъй като са доста парички за мен и искам да взема това което ще е средно положение между разходи по подръжка/вървене/и разхода на стрелката на бензиномера (болната тема на всеки българин)наясно съм че няма бмв да не гори,но все пак не искам 18-20 градско да лапа дето е думата!
и още едно въпросче-автомат или ръчка?
Спрял съм се на марката БМВ(още от малък

и още едно въпросче-автомат или ръчка?
- Dien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
Това е вечен въпрос ...
Колкото хора ( разбираи фенове на BMW ) толква и мнения ще прочетеш!
Едно е ясно , ако искаш да ти гори малко , купи си Тико !!!
Аз съм за 525 TDS ; 525D ;530D - най добре!!!
Поздравления за избора на марката , и успех !!!

Колкото хора ( разбираи фенове на BMW ) толква и мнения ще прочетеш!
Едно е ясно , ако искаш да ти гори малко , купи си Тико !!!

Аз съм за 525 TDS ; 525D ;530D - най добре!!!
Поздравления за избора на марката , и успех !!!
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
1. Автомат - 10000%
2. Дизел - ако искаш да си го настъпваш и да гори доста по - малко от бензинка (но пък за сметка на това подръжката му е малко по - скъпа)
3. Фейслифта е 2000 година не '97
4. В търсачката има мнооого теми изписани по въпроса така че може да ги прочетеш
2. Дизел - ако искаш да си го настъпваш и да гори доста по - малко от бензинка (но пък за сметка на това подръжката му е малко по - скъпа)
3. Фейслифта е 2000 година не '97

4. В търсачката има мнооого теми изписани по въпроса така че може да ги прочетеш

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Твърдо бензин. Двигателя е ужасно здрав. Ако се грижиш за него забравяш за ремонти. В дизела имаш твърде много неща, които се развалят и са доста скъпи. Подръжката на дизел не е малко, а доста по-скъпа, освен ако няма да караш в държава, която продава хубава нафта. Тук е боклук. Дизелът харчи 1-2 литра по-малко, но тя пък нафтата вече е по-скъпа (и доста по-гадна) от бензина. Двата ванос-а на бензиновият двигател правят ускорението много еластично. Можеш да караш на 5-та с 40 км/ч и пак като настъпиш газта ускоряваш. При дизела чакаш турбото да достигне максимална тяга. Бензиновта не трака и не тропа, не пуши отзад и не мирише така гадно
Ако си голяма скръндза може да си сложиш газова уредба. Тогава ще се возиш 2-пъти по-евтино от пичовете с дизела. В крайна сметка е въпрос на личен избор и предпочитания.

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Дизелът е за чичковците на село (лично мнение). Не отива на спортните марки. Не случайно Порше, Ферари и Ламборгини още нямат дизели. Няма и да имат. БМВ има реноме на спортист, не му отива да пуши и кашля. Но както казах по-горе - въпрос на личен избор.
все още не съм колега,но скоро се надявам да стана!Искам да допълня,че колата няма да я настъпвам-минал съм го тоя переиод с душманското каране,искам просто по-удобна кола за път и евентуално автоматик ще е!но наистина съм пред дилемата бензин или дизел като двигателите на които съм се спрял са ясни от темата.айде със здраве!
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Абсолютно най-болната заедно с 318is vs 320i
Иначе всеки път става забавно като почне такава дискусия. Затова аз ще ти предложа един чисто статистически метод
:
стъпка 1:
стъпка 2:
стъпка 3:
стъпка 4:
Аз предпочитам автомат! /моята е ръчка
/
Успех с колата!


стъпка 1:
стъпка 2:
стъпка 3:
стъпка 4:
Аз предпочитам автомат! /моята е ръчка

Успех с колата!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Дизелът е за чичковците на село (лично мнение). Не отива на спортните марки. Не случайно Порше, Ферари и Ламборгини още нямат дизели. Няма и да имат. БМВ има реноме на спортист, не му отива да пуши и кашля. Но както казах по-горе - въпрос на личен избор.
Взимай 150 коня бензин на тон и половина спортна 5-ца да усетиш пауъра

ПП: Много съжалявам, че си взех ръчка! Ако беше бензин да ускорява на 5-та с 40км/ч щеше да е добре, ама пустия тдс...

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
има доста да четеш за :
Важна тема: Детски болести при Е39 ... и за каращите ДИЗЕЛ!!!
ТЕМИ Много 520 vs 525 ТДС ..
зависи от стила ти на каране тва е.. ! ако ще го зориш много не си за дизел определено !
Ако вземеш 525 ТДС НЕ си позволяваи да го мъчиш много във високите обороти защото последиците може да са груби ако земе да позагрее повече. Докато виж 520-ката ще издържи много големи натоварвания със сигурност .. !
а за ръчни/автомат. > ръчни викам аз ! тва само монката може да каже кво е да върнеш от някоя предавка на по долна и до лютеницата аххх Обожавам от 3-та на 2-ра и у насрещното и тва реве като мечка и вика искам Още адреналина ти скача у петите
2-ра е ужасноо дълга в сравнение на тдс-а поне така мисля щото доста чесно се возим и у 2-те
но ти щом си спокоен търси ТДС .. а колата ми се държи доста мъжки дори с 18-те джанти . . . не съм видял колега с 18-ки на ТДС, ти си на ХоД ! оня ден гледах една 520 98 в пловдив с джанти М6 17-ки много люта по късно ще я кача за 16.500
Важна тема: Детски болести при Е39 ... и за каращите ДИЗЕЛ!!!
ТЕМИ Много 520 vs 525 ТДС ..
зависи от стила ти на каране тва е.. ! ако ще го зориш много не си за дизел определено !
Ако вземеш 525 ТДС НЕ си позволяваи да го мъчиш много във високите обороти защото последиците може да са груби ако земе да позагрее повече. Докато виж 520-ката ще издържи много големи натоварвания със сигурност .. !
а за ръчни/автомат. > ръчни викам аз ! тва само монката може да каже кво е да върнеш от някоя предавка на по долна и до лютеницата аххх Обожавам от 3-та на 2-ра и у насрещното и тва реве като мечка и вика искам Още адреналина ти скача у петите

2-ра е ужасноо дълга в сравнение на тдс-а поне така мисля щото доста чесно се возим и у 2-те
но ти щом си спокоен търси ТДС .. а колата ми се държи доста мъжки дори с 18-те джанти . . . не съм видял колега с 18-ки на ТДС, ти си на ХоД ! оня ден гледах една 520 98 в пловдив с джанти М6 17-ки много люта по късно ще я кача за 16.500

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Воденичаров написа:Дизелът е за чичковците на село (лично мнение). Не отива на спортните марки. Не случайно Порше, Ферари и Ламборгини още нямат дизели. Няма и да имат. БМВ има реноме на спортист, не му отива да пуши и кашля. Но както казах по-горе - въпрос на личен избор.
Взимай 150 коня бензин на тон и половина спортна 5-ца да усетиш пауъра
ПП: Много съжалявам, че си взех ръчка! Ако беше бензин да ускорява на 5-та с 40км/ч щеше да е добре, ама пустия тдс...
Не съм казал, че 520 е спортист, а че марката БМВ се смята за такава. Аз лично съм вече с E39 535i. За 520 посочих, че ускорява на 5-та с 40 за да покажа еластичността на двигателя и че няма нужда да го държиш в обороти. Това икономисва гориво и пази двигателя. Не искам да почвам спор или да се заяждам. Карай си печката със здраве. 100-пъти казах, че е въпрос на личен избор. Аз никога няма да карам дизел, защото икономията ми е последното, което гледам в една кола. А и не искам да приличам на бакшиш по нищо.
Последна промяна Anthony_J на 23 Фев 2008, 20:30, променена общо 1 път
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани