Няколко въпроса (за крушки и грешки)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Няколко въпроса (за крушки и грешки)
Здравейте колеги.Имам няколко въпроса.Благодаря предварително на тези които си дадат мнението.Питанията(проблемите с колата) са следните:
1.Оставям си колата на паркинга,всичко беше наред.Качвам се след половин час,паля,и гледам компютъра ми дава грешка в преден десен фар.Слизам и виждам,че ксенона не работи.Иначе пускам дълги-свети,ринговете светят-значи не е от токовете нещо.Вадя клемата на ксенона да видя дали нещо не е клеясала-всичко е наред...Поставям я пак на мястото и,ксенона примигва 3 или 4 пъти (като на дискотека) и пак си изгасва.Ако на някой му се е случвало или знае какъв е проблема,моля да сподели.
Останалите ми въпроси не са толкова съществени,но все пак да попитам.
2.На задните стопове лятото доста често ми изгаряха някои от крушките.след като съм ги сменил всичките ,и в момента всичките си светят ,компютъра ми показва грешка за изгоряла задна крушка.Карам така вече няколко месеца,и не мога да открия причината за грешката.
3.Липсва ми датчика за външната температура,и компютъра си показва -40 градуса. И винаги си е показвал толкова.От няколко дена,по точно откакто станаха големите студове,забелязах ,че като паля компютъра започна да показва различни стойности.Примерно -3 градуса или някаква друга температура.Това е така,докато не загрее колата.Когато започне да загрява,малко по малко температурата започва да се мени докато не стигне пак до - 40 градуса.Някой знае ли дали това е нормално...
Предварително благодаря на всички.
1.Оставям си колата на паркинга,всичко беше наред.Качвам се след половин час,паля,и гледам компютъра ми дава грешка в преден десен фар.Слизам и виждам,че ксенона не работи.Иначе пускам дълги-свети,ринговете светят-значи не е от токовете нещо.Вадя клемата на ксенона да видя дали нещо не е клеясала-всичко е наред...Поставям я пак на мястото и,ксенона примигва 3 или 4 пъти (като на дискотека) и пак си изгасва.Ако на някой му се е случвало или знае какъв е проблема,моля да сподели.
Останалите ми въпроси не са толкова съществени,но все пак да попитам.
2.На задните стопове лятото доста често ми изгаряха някои от крушките.след като съм ги сменил всичките ,и в момента всичките си светят ,компютъра ми показва грешка за изгоряла задна крушка.Карам така вече няколко месеца,и не мога да открия причината за грешката.
3.Липсва ми датчика за външната температура,и компютъра си показва -40 градуса. И винаги си е показвал толкова.От няколко дена,по точно откакто станаха големите студове,забелязах ,че като паля компютъра започна да показва различни стойности.Примерно -3 градуса или някаква друга температура.Това е така,докато не загрее колата.Когато започне да загрява,малко по малко температурата започва да се мени докато не стигне пак до - 40 градуса.Някой знае ли дали това е нормално...
Предварително благодаря на всички.
BMW Team Varna
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Най-вероятно имаш температурен датчик, но е развален. Ако го няма едва ли ще показва нещо друго освен -40.
За крушките: да не би да си сложил различни крушки от тез дето трябва? На всеки заден габарит има по 2 крушки. Възможно ли е да не си забелязал някоя от тях? Трети стоп?
Ксенон нямам, но съм чувал че като ще му идва времето за смяна пали по-трудно. Оригинален ли е ксенона?
За крушките: да не би да си сложил различни крушки от тез дето трябва? На всеки заден габарит има по 2 крушки. Възможно ли е да не си забелязал някоя от тях? Трети стоп?
Ксенон нямам, но съм чувал че като ще му идва времето за смяна пали по-трудно. Оригинален ли е ксенона?
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Воденичаров написа:Най-вероятно имаш температурен датчик, но е развален. Ако го няма едва ли ще показва нещо друго освен -40.
За крушките: да не би да си сложил различни крушки от тез дето трябва? На всеки заден габарит има по 2 крушки. Възможно ли е да не си забелязал някоя от тях? Трети стоп?
Ксенон нямам, но съм чувал че като ще му идва времето за смяна пали по-трудно. Оригинален ли е ксенона?
Температурен датчик нямам,сигурен съм в това

Всички крушки на стоповете ми са еднакви,навсякъде има(не съм забравил да сложа някоя

Ксенона си е оригинален. Не разбрах кое да пали по трудно ,но ако става въпрос за автомобила-пали без да се замисли.
BMW Team Varna
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Ксеноновата крушка пали по-трудно преди да изгори съвсем.
А сигурен ли си че трябва всички крушки да са еднакви? Мискя че тези за стоповете са различни от габаритите. Светлините за мъгла отзад излизат ли на компютъра? А за заден ход?
А сигурен ли си че трябва всички крушки да са еднакви? Мискя че тези за стоповете са различни от габаритите. Светлините за мъгла отзад излизат ли на компютъра? А за заден ход?
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Воденичаров написа:Ксеноновата крушка пали по-трудно преди да изгори съвсем.
А сигурен ли си че трябва всички крушки да са еднакви? Мискя че тези за стоповете са различни от габаритите. Светлините за мъгла отзад излизат ли на компютъра? А за заден ход?
За крушките съм сигурен - като казвам еднакви ,имам в предвид че са една марка всички,и като съм сменял-вадя изгорялата и купувам същата - мисля че всичките ми бяха Филипс.
Като се замисля сега,обаче не съм много сигурен дали ми работи третия стоп....Ето в това вече не съм много сигурен

Благодаря за мненията,но честно казано най-силно ме вълнува проблема с ксенона. Ако някой знае нещо за това ,нека да пише ,моля.Интересното е,че като включа фаровете тази крушка примигва 3-4 пъти и си изгасва.По същия начин прави и когато просто разкача и пак закача клемата.
BMW Team Varna
за датчика ти казвам със сигурност, че са се намокрили клемите на които се поставя той - и затова ти дава различни температури. просто от снега и преспите е минало зад бронята и затова така става. на предишната си кола имах същия проблем - като се намокри и почва да показва някакви стойности - каквито му дойдат на ум. купи си датчик мисля че беше 40лв., но честно казано си е важно - не един път съм се подсещал именно от датчика, че това дето лъска отдолу на асфалта не винаги е само вода - а може и да е лед.... 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Marto66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 13.11.2007
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
Само преди седмица имах същия проблем с ксенона премигва единият фар и не се пали. Просто взимаш нова крушка и си готов. Аз лично си купих китайска, защото оргиналната е на Филипс, а и той е произведен в Китай. За справка 185лв към 70лв - избора е твой.
колегата е прав :
1. За ксенона си за нова крушка.
2. За датчика на температурата състоянието му е нормално щом го няма. Като си го купиш и монтиращ ще караш около половин ден и температурата постепенно ще се нормализира .
3. За крушките на задните светлени не е най- важно на коя фирма са а дали са правилният ампераж, ако не са пак може да светят но ще ти дава грешка докато не сложиш правилната.
1. За ксенона си за нова крушка.
2. За датчика на температурата състоянието му е нормално щом го няма. Като си го купиш и монтиращ ще караш около половин ден и температурата постепенно ще се нормализира .
3. За крушките на задните светлени не е най- важно на коя фирма са а дали са правилният ампераж, ако не са пак може да светят но ще ти дава грешка докато не сложиш правилната.
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
за ксенона- едната крушка беше гръмнала.Точно както казва колегата Philips H9 35W. Смених и двете крушки с някакви китайски - общо 150 лева. Обаче излезе следния проблем.....
Когато искам да пусна фаровете понякога не искат да светват.Един път не искаха да светнат и двата.друг път светва само единия фар,а другия не...Не мога да разбера откъде идва този проблем.Баластите си работят. Иначе като поседя 5-6 мин в колата и се опитвам да включа фаровете(да светнат и двата), в крайна сметка накрая успявам.Интересното е ,че ако изгася колата,и след 5 мин я запаля пак,и включа фарове-светват веднага без да се замислят,но ако оставя колата за повече от половин час,пак започват мъките....
Утре ще я водя на еладжия да види какво става....
Ако някой се сеща за нещо да сподели.
P.S. Чудя се дали не ми заминава акумулатора ,и да е от това...Преди няколко дена оставих на контакт за около 5-10 мин,и климатика включен,и акумулатора си замина.Трябваше да паля с кабели.След това не съм зареждал акумулатора(не съм го и проверявал),но като искам да запаля колата си пали веднага.
Когато искам да пусна фаровете понякога не искат да светват.Един път не искаха да светнат и двата.друг път светва само единия фар,а другия не...Не мога да разбера откъде идва този проблем.Баластите си работят. Иначе като поседя 5-6 мин в колата и се опитвам да включа фаровете(да светнат и двата), в крайна сметка накрая успявам.Интересното е ,че ако изгася колата,и след 5 мин я запаля пак,и включа фарове-светват веднага без да се замислят,но ако оставя колата за повече от половин час,пак започват мъките....
Утре ще я водя на еладжия да види какво става....
Ако някой се сеща за нещо да сподели.
P.S. Чудя се дали не ми заминава акумулатора ,и да е от това...Преди няколко дена оставих на контакт за около 5-10 мин,и климатика включен,и акумулатора си замина.Трябваше да паля с кабели.След това не съм зареждал акумулатора(не съм го и проверявал),но като искам да запаля колата си пали веднага.
BMW Team Varna
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани