Голямо люлеене, помощ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Голямо люлеене, помощ

Мнение от paralax2 » 11 Яну 2008, 2:36

Здравейте,преди 4 месеца и аз се присъединих към семейството на БМВ като се сдобих с 525 тдс 98.Колата е доста добра с всички екстри без кожа на 153000км.Живея в Германия и си я поддаржам тук.Смених масло,маслен филтър и трите ремъка.Върве6е си перфектно докато не стана студено.В една студена утрин паля и някъкав ужас,почна едно люлеене и двигателя така работи все едно се дави с леки прекъсвания и от там люлеене,а отзад един сив облак дим.След като поработи около 5 мин. и температурата се покачи малко над синята индикация всичко премина.И така вече всеки път всеки ден едно и също.Сега декември си бях в БГ и след като се върнах оп още един проблем.На компа ми показа да си погледна нивото на маслото.Когато извадих щеката няма никой,нивото на минимума.Кво става нямам представа.Ходих тука в един сервиз казаха че било нормално да се губи масло,но как така ще загубя почти всичкото масло при положенеи че до новата смяна имам да мина още 7000км.Честно казано от коли нямам ама никаква представа за това ви моля ако има някой да ми помогне с нещо,някаква информация или съвет какво да правя ще сам много благодарен.
Благодаря предварително!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Яну 2008, 12:41

Смени подгревни свещи

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 11 Яну 2008, 14:07

Ми и аз така си помислих дали няма да е нещо от свещите ама ми ги замериха и казаха че били ОК.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 11 Яну 2008, 15:00

Виж разпъсквачите, ако някой "пикае", докато е студен мотора този цилиндър няма да работи и ще пуши отзад (защото изхвърля неизгоряла нафта). За маслото... има вариант и да го гори, но не ти го пожелавам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 11 Яну 2008, 15:22

За маслото:
Нормално е 525тдс да гори до 1,5 литра масло на 1000 (хиляда) километра. Разстоянието между двете резки на мерителната щека съответства на 1 литър масло.
За разстоянието, което си изминал, а то предполагам не е по-малко от 3000 км от смяната на маслото, и ако си долял под 2 литра масло, в съчетание с описания проблем с паленето, все още няма сериозна причина да се тревожиш за двигателя.
Провери си акумулатора. При недостатъчен ампераж, при палене в студено време, двигателя стартира, но работи в някакъв странен режим, горе-долу като описания от теб, и не реагира педала на газта, таблото може и то да не показва признаци на живот.
Засечи и колко масло ще ти гори след смяна на подгряващите свещи. И проверявай нивото на маслото поне веднъж в месеца.
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 11 Яну 2008, 18:09

pazokolarov написа:За маслото:
Нормално е 525тдс да гори до 1,5 литра масло на 1000 (хиляда) километра. Разстоянието между двете резки на мерителната щека съответства на 1 литър масло.
За разстоянието, което си изминал, а то предполагам не е по-малко от 3000 км от смяната на маслото, и ако си долял под 2 литра масло, в съчетание с описания проблем с паленето, все още няма сериозна причина да се тревожиш за двигателя.
Провери си акумулатора. При недостатъчен ампераж, при палене в студено време, двигателя стартира, но работи в някакъв странен режим, горе-долу като описания от теб, и не реагира педала на газта, таблото може и то да не показва признаци на живот.
Засечи и колко масло ще ти гори след смяна на подгряващите свещи. И проверявай нивото на маслото поне веднъж в месеца.
:shock: Колега наистина ли е нормално да гори толкова,нямах представа че е толкова много ,по тази логика на 5000 хил.км трябва да доливаш 7,5 литра :banghead:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 11 Яну 2008, 18:30

Наистина ли гори толкова масло,не знаех.След като смених маслото съм изминал почти 8000км,значи може и за това да е.Днес ходих на сервиз и я вдигнаха и тук там има6е олято ама не знам дали тва не е било от преди защото като я взех така си бе6е.Сега измиха всичко отпред,двигател ала бала и ми казаха след 150км да ида да я видят отново,ако имало някъде теч щяло да се види от къде е точно.А за това с паленето можело да е някви дюзи ли как му се вика да не впръскват както трябва.И така де все още не мога да разбера кво и има на колата и кво да и поправям,а тия тук уж германци ама хич ги няма.Май в БГ разбират хората повече от коли.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 11 Яну 2008, 18:31

Наистина ли гори толкова масло,не знаех.След като смених маслото съм изминал почти 8000км,значи може и за това да е.Днес ходих на сервиз и я вдигнаха и тук там има6е олято ама не знам дали тва не е било от преди защото като я взех така си бе6е.Сега измиха всичко отпред,двигател ала бала и ми казаха след 150км да ида да я видят отново,ако имало някъде теч щяло да се види от къде е точно.А за това с паленето можело да е някви дюзи ли как му се вика да не впръскват както трябва.И така де все още не мога да разбера кво и има на колата и кво да и поправям,а тия тук уж германци ама хич ги няма.Май в БГ разбират хората повече от коли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 11 Яну 2008, 21:05

Не знам кой колко разбира, ама ти какво каза преди малко ... Защо казваш, че ти остават още 7000км като вече си минал 8000 ? При положение, че маслото се сменя на 7500 или на МАХ 10 000км... Мнения има всякакви но и другото, което се сещам е, че започва да гори масло повечко чак след като мине 7500 - 8000км и то по около 0,5 до 1 литър на 1000км... Това се дължи на износването на маслото... И тогава за да не ти гори масло го сменяш на около 8000 и си пееш...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 12 Яну 2008, 14:33

Ами остават ми още около 8000км защото така пи6е на книжката.След като го смениха ми казаха че следващата смяна е след като измина 15000км.По проста сметка сам изминал 7000 значи остават 8000 нали.Маслото е 5W40.Явно наистина тия 6ваби и те толкова разбират.Дайте съвет да го сменям ли сега така или иначе трябва да доливам доста.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 12 Яну 2008, 15:18

Щом са ти казали 15000 - значи толкова. Предполагам ходиш в оторизиран от БМВ сервиз.
Зависи какво масло са ти сложили. Има нормални, в БГ са на кастрол в БМВ, има и други - по-скъпички за по-дълъг прбег между смените.
Възможно е при смяната да са ти сипали масло по норма 6.75 л. Без да вземат предвид запълването на масления филтър, където отива около 0.5л. И ако не тече отдолу от някое уплътнение или маркуч по двигателя, и за 7000 км си изгорил около 1,5 л масло, със споменатия проблем при паленето, не мисля че имаш проблем с разхода на масло.
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 12 Яну 2008, 15:54

Ами сега като гледам на разписката са ми наляли 6л.Обаче се притеснявам щом на щеката показва минимума колко литра са ми останали всъщност,имам предвид дали след толкова километри е нормално да е на минимума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 12 Яну 2008, 16:20

Е-ееее! Ти се бъзикаш с нас! :mhihi:
Значи изобщо нямаш проблем с маслото!
Вземи си 1л от същото масло и го сипи (може и само 0.8л, но го докарай до макс.- не повече! ). Ще застане на максимума.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 13 Яну 2008, 10:26

Еее така вече може... Да приемем, че там маслото е по качествено и наистина може да кара 15000 без особени загуби, но това защо са ти спестили 1л. при смяната не ми е много ясно... Може да идеш и да им се накараш, така сигурно ще ти кажат причината :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 13 Яну 2008, 16:40

Kartoff написа:Еее така вече може... Да приемем, че там маслото е по качествено и наистина може да кара 15000 без особени загуби, но това защо са ти спестили 1л. при смяната не ми е много ясно... Може да идеш и да им се накараш, така сигурно ще ти кажат причината :mhihi:
Колега, защо се учудваш ,нищо чудно в този сервиз да работи някой българин,сърбин ,или румънец ,да са решили да спестят 1 л масло ,после ходи доказвай че е така -ми тя колата го е изгорила е отговора им :dummy:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook