Проблем с хидравликата

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 530ix
Мечтае да кара: m5

Проблем с хидравликата

Мнение от dzveradzvera » 19 Дек 2007, 13:44

Значи сутрин като запаля колата и преди да тръгна нямам хидравлика на волана . Щом тръгна и се оправа. Някои зане ли ко да направя? :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 19 Дек 2007, 13:57

А пък на мен ми се струва, че сега зимата хидравликата е по-тежка.
Само на волана. А пък не съм събрал смелост да погледна в казана...
Някой да има подобни наблюдения?

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 530ix
Мечтае да кара: m5

Мнение от dzveradzvera » 19 Дек 2007, 15:18

И на мен така ми се струва, ама де да знам. Ама сутрин яко ми затяга. :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 19 Дек 2007, 22:20

Отвори и виж сутрин на студено, след като запалиш, дали хидравличната течност става като боза, цялата на мехурчета?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 19 Дек 2007, 22:25

Значи, че е за смяна?
Май скоро е "сменявана" :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 21 Дек 2007, 12:41

Днес и аз сложих Декстрон 3 ,както съветват колегите от форума,и останах много очарован.Волана ми беше почнал да издава едни странни шумове,и като отворих казанчето да си проверя течността :shock: ,гледам то почти няма течност.Смених маслото и останах адски доволен.Веднага всичко се нормализира. :D
BMW Team Varna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 20 Окт 2008, 6:19

Това с по-тежката хидравлика се оправя при проверка на нивото на течността и евентуална смяна с Dextron 3.
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ivo_motul » 20 Окт 2008, 22:03

Здравейте колеги ! От къде мога да си купя това масло , Декстрон 3 . Предварително благодъря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 20 Окт 2008, 22:06

http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4203
Уж ника ти е Motul, а не знаеш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 21 Окт 2008, 12:18

Мога ли да долея или се сменя цялата?
Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 21 Окт 2008, 12:41

b2 написа:Мога ли да долея или се сменя цялата?
Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.


може да долееш декстрон 3 няма проблеми. Ще ти трябват около 700 грама, освен ако не свалиш цялата рейка защото иначе от там няма как да я извадиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 27 Окт 2008, 12:41

Има как да се извади 90% от маслото от течността от рейката. На мен като ми го сменяха видях как става. При свалено казанче някои държи бутилка или чашка и огъва единия маркуч надолу или и двата не помня. Друг седи в колата и завърта и запалва. Обикновено първият път мотора се гаси след 3-4 секунди понеже излиза много. Прави се още 1-2 пъти това и колата си изкарва почти цялата стара течност от рейката. Слагате казанчето и наливате новата течност и така.
Изображение

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Zozo » 02 Ное 2008, 1:47

Можеш само да си долееш,но хубаво е и да си провериш хидравличните маркучи да не са силно омаслени и ако е така,то от там губеш течност и ще триабва да ги оправиш. При мен беше от там проблема за загубата на хидравличната течност ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 02 Ное 2008, 10:44

И при мен е същата работа, нови маркучи и казанче!

Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.

И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.

Сашо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 02 Ное 2008, 23:17

xela написа:И при мен е същата работа, нови маркучи и казанче!

Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.

И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.

Сашо.
Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмнява :mhihi: ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там :winky: .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook