Изчезва антифриза
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Изчезва антифриза
Хора, помогнете. Вече и аз не знам какво е.. окей, беше спукан радиатора, смених го, но днеска гледам нивото на антифриза спаднало, доливам колкото трябва, карам, карам и после пак спаднало. Някъде изчезва, но къде? Под радиатора няма вода => не се е спукал пак, пък и е чисто нов.. къде може да отива тоя антифриз? За 50 км градско към 200-300мл изчезва. Двигателят е 2000, 97-ма година е колата.
Последна промяна grants на 26 Ное 2007, 2:47, променена общо 1 път
човече приготви се тогава за голямо изваждане
и аз го имам сущият проблем смених радиатор водна помпа а май не май а 99 процента е от глава или гарнитура на глава а там ховорим за хиледи лева глава чисто нова е около 3000 и гарнитура кум нея е около 1500 а може и да се поправи за по-малко абе горе доло най-тънкото щте ти е около 2000 лв и на мен не ми се дават тия пари и за това така си я карам докато можее а антифриза ти минава през аустуха
и за това не виждаш теч


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Като смени радиатора, сменя ли шлангове, маркучи, скоби тук таме? Ако ти гори антифриза, отзад трябва да пуши много бяло. Ако и с маслото всичко е О'к, търси спукан (по-точно напукан) маркуч или незатягаща скоба, които обикновенно са на кофти място
Особенно на места, където се стичат при смяна масла, спирачна течност, хидравлично масло и от този род агресивни към обикновенната гума течности.
При М52 има обикновенно проблеми около казанчето радиатора, прегледай внимателно и там.
Не бързайте с тези глави! Много старание трябва да се положи да пре***ш една глава!

При М52 има обикновенно проблеми около казанчето радиатора, прегледай внимателно и там.
Не бързайте с тези глави! Много старание трябва да се положи да пре***ш една глава!

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги не почвайте с най лошото глави ,гарнитури,точно обратно -маркучи ,съединения ,може да има въздух в системата и да го хвърля ,споко колега почни от тези неща и да се надяваме че е нещо малко
а за дименето в това време трудно се хваща ,направи тест на газовете в М Кар струва 19,20 лв,успех и пиши какво става 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
i4koo написа:Колеги не почвайте с най лошото глави ,гарнитури,точно обратно -маркучи ,съединения ,може да има въздух в системата и да го хвърля ,споко колега почни от тези неща и да се надяваме че е нещо малкоа за дименето в това време трудно се хваща ,направи тест на газовете в М Кар струва 19,20 лв,успех и пиши какво става
къде е тоя МКАР и аз да ида там?
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега Мкар е лицензирания сервиз е Пловдив и Стара Загора ,това е цената ако ти взимат повече значи те лъжат ,малко ли ти се струва 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ами аз бях пуснал тема специално за маркучите.
Ако ти е над (или около) 200к колата, трябва да се сменят, щото
прокъсват и капе, след което се спуква и ти изтича антифриза
както стана при мен.
А иначе теча не се забелязва.
На мен ми губеше на два-три дни (50-100км) около 100-300мл.
Така че, почни от най-евтиното - не са скъпи маркучетата.
Успех
Ако ти е над (или около) 200к колата, трябва да се сменят, щото
прокъсват и капе, след което се спуква и ти изтича антифриза

както стана при мен.
А иначе теча не се забелязва.
На мен ми губеше на два-три дни (50-100км) около 100-300мл.
Така че, почни от най-евтиното - не са скъпи маркучетата.
Успех

- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Karlo написа:Ами аз бях пуснал тема специално за маркучите.
Ако ти е над (или около) 200к колата, трябва да се сменят, щото
прокъсват и капе, след което се спуква и ти изтича антифриза![]()
както стана при мен.
А иначе теча не се забелязва.
На мен ми губеше на два-три дни (50-100км) около 100-300мл.
Така че, почни от най-евтиното - не са скъпи маркучетата.
Успех
абе и при мен и подобно та се съмняваме във всичко, не мога да видя откаде изтича ама знае ли човек. колко ти излязоха всичките маркучи и откаде ги взе - говориш за 3те маркуча нали.
друга въпрос, гледам че е имало тече на маслото на хидравликата в/у тези маркучи, а някой беше написал че това им влияе зле - може ли малко детайли на този въпрос?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
vlindos написа:друга въпрос, гледам че е имало тече на маслото на хидравликата в/у тези маркучи, а някой беше написал че това им влияе зле - може ли малко детайли на този въпрос?
Теча от хидравличната система в повечето случаи е в следствие на разхлабени захващащи метални скоби, а в по-редки случаи и от запушен филтър за маслото, който е вътре в казанчето и се сменя с него. Най-добре при първа възможност ги смени с нашенски скоби, щото оригиналните май не могат да се затягат.
На маркучите на хидравликата нищо няма да им стане от маслото, защото са именно за това. Кофти е за другите гумени съединеня (в частност - и тези на охладителната система) и за тампоните на носачите, ако се задържи върху тях.
Последна промяна pazokolarov на 27 Ное 2007, 15:27, променена общо 1 път
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Всичките, които са тук
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Аз смених само тва дето се беше спукало
номер 9 от схемата = 22лв.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Аз смених само тва дето се беше спукало

номер 9 от схемата = 22лв.
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Виж си маркучите наистина, про мен се оказа, че единия маркуч на термостата като са го нахлузвали се е обърнал от долната страна, където нищо не се вижда и от него капе по малко отдолу на корите, тоест не изтича под колата и не можеш да се усетиш.
В един сервиз човека свали корите и се пъхна отдолу между радиатора и двиагателя с една лампа и се видя.
Ама беше на супер шибано място и е много трудно да се види.
В един сервиз човека свали корите и се пъхна отдолу между радиатора и двиагателя с една лампа и се видя.
Ама беше на супер шибано място и е много трудно да се види.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
При мене се оказа пукнат единия изход (като застанеш срещу лимузината (
) долу в ляво на радиатора) беше пукнат от долната страна и не се виждаше само оставяше малка локвичка по кората - едни мастори ми препоръчаха някакво лепило да го лепиа ама се отказах, днеска си поръчах нов утре ще видим какво ше доде.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани