Лампата за налягането на маслото нещо ми присветква

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: София

Лампата за налягането на маслото нещо ми присветква

Мнение от rumen1 » 24 Авг 2007, 0:08

Здравейте,днес както си карах в жегите,на светофарите червената лампа за маслото нещо започна да ми примигва.Само на ниските обаче.Щом дам газ и веднага изгасва.Става въпрос за 520I.Маслото е догоре,смених го преди няма и месец.Досега чух 2 мнения-едното е,че маслото му е рядко и трябва да сложа по-гъсто масло,а другото е,че трябва да се свали картера и да се сменят лагерите и да се вдигне налягането.Не знам,ще видим след смяната какво ще стане..Ако някой е имал подобен проблем,нека сподели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Авг 2007, 9:09

имаше една обширна тема по твоя въпрос потърси я .. в общи линии няма как да е от маслото ако не е менте ,дори и с 0в30 не трябва да примигва... но с по гъсто може да изчезне проблема ,който най често се дължи на нарастнала хлабина на лагерите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 24 Авг 2007, 12:42

или развален датчик на маслото :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 24 Авг 2007, 14:42

преди мен са дадени отговори които наистина са добри.

- неподходящо масло
- бензин в маслото
тези неща видимо лесно се установяват и следва източване,промивка и добро масло и нов филтър

беше казано - датчик на маслото
смяна на датчика

при смяна с по гъсто масло/при други автомобили/ съм установил че двигателя работи по шумно и не добре
маслото трябва да ти е подбрано правилно.

имал съм проблеми / при други автомобили / с маслена помпа.
замерва се налягането и се установява как работи помпата.

за смяна на лагери и чудесии не искам и да коментирам.

успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: София

Мнение от rumen1 » 24 Авг 2007, 17:52

Благодаря за отговорите!Днес сменихме маслото с по-гъсто.Някакво на БМВ масло.Наисистина хубаво.Но лампата на ниски пак светва...Най-вероятно,сега проблема е по-отчетлив заради жегите,незнам...Но май ще трябват нови лагери и вдигане на налягането.А ако проблема беше от датчика,нямаше ли лампата да свети постоянно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 25 Авг 2007, 14:01

колега и аз имах този проблем,които ме побърка няколко месеца,прочети моята тема,там съм описал всичко
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... B%EE%F2%EE

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: София

Мнение от rumen1 » 25 Авг 2007, 17:11

Прочетох обстойно темата ти,но ти не си написал дали това с лампата е ставало само при много добре загрят двигател и страшна жега,както при мен или всеки път.Иначе проблема изглежда сходен,лампата изгасва веднага щом подадеш газ,но това с жегата може би променя нещата.Аз разбира се още сега ще сляза долу да размърдам датчика и дано стане,но ако не...Не знам,май ще трябва да се отваря двигателя...Аз сега сложих една добавка за повишаване на налягането,за да може да изкара уикенда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 25 Авг 2007, 18:00

колега и аз сложих добавка,но това не помогна,ако има наистина проблем с маслената помпа,лагерите и т.н двигателя няма да изкара много ,от кога я караш така? променил ли се е звука,тракане или нещо подобно? смени ли датчика на налягането на маслото? има и още един датчик на картера за нивото на маслото и от него може да свети,не бързаи да отваряш мотора.Ако имаш въпроси питаи,знам,че е кофти проблем...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 25 Авг 2007, 18:02

забравих да кажа ,че при мен ставаше само когато двигателя загрее и стрелката на темп. застане на средата

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: София

Мнение от rumen1 » 26 Авг 2007, 19:06

Точно така,и при мен само тогава става.Лошото в случая е,че аз скоро я взех.Преди малко повече от месец.По работата на двигателя няма нищо обезпокоително,нищо не трака или нещо такова...Проблема започна да се появява преди 3 дена-в най-големите жеги.Преди това не се появяваше.Датчика не съм сменял,но ако беше от него,лампата нямаше ли да свети постоянно?А ако имаше проблем с датчика за нивото,нямаше ли да свети лампата за нивото(тази жълтата)?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 26 Авг 2007, 19:17

Колеги, идете някаде да ви замерят налягането на маслената помпа, ако е наред карайте спокойно, от жегите е. Ако са лагери на вала те ще чукат.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: София

Мнение от rumen1 » 26 Авг 2007, 19:24

Утре,разбира се това ще е първото нещо,което ще направим,но въпреки жегите,не би трябвало това да се получава...Иначе е ясно,че те са виновни за ескалирането на проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 26 Авг 2007, 19:32

Ако караш с 10/40 масло е съвсем нормално. Онези дни навън беше 40 и нагоре градуса. И моята го прави често, когато е много горещо и я карам с високи обороти, продължително.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: София

Мнение от cekata1234 » 28 Авг 2007, 19:56

аз карам също 520и интересувам се ти по колко масло доливаш,на10000км.или чул ли си въобще дали има някой дето не долива.и на 9000 км.долях 3 литра.а сам на 14000 следосновен ремонт

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 28 Авг 2007, 20:01

Аз не доливам, направо си го сменям на 10 000 км. А между другото едва ли ма БМВ дето да не харчи масло. Мисля, че на някои модели им даваха да достигат до литър на 1000 км, в зависимост от карането.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook