Най-накрая и мойта отказа - изтекоха водите...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Гост
Аватар

Най-накрая и мойта отказа - изтекоха водите...

Мнение от Гост » 22 Авг 2007, 17:33

Днес, след 5г юркане и мойта комби-нация отказа.
Даде фира нещо. Сигурно водна помпа, и изфуча водата за секунди... Спука се и пластмасовия капак на термостата и ще е за смяна и той..

Вече е на майстор, ама за да спя що годе спокойно - някой знае ли колко време му трябва на бензиновия 2л. като тръгне да грее да кривне глава или да фъцне гарнитура, щото аз минах към 1км от тръгването и като видях стрелката заковах на място и после на буксир....!?!?! Ама си беше у червеното и светна лампата...!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 22 Авг 2007, 22:12

нищо няма да и има на главата ,няма страшно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 23 Авг 2007, 0:42

И аз мисля че нема кво да и стане за толкова малко...
Виж това и си направи изводите : http://www.youtube.com/watch?v=B4l5PhKhT3U

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Авг 2007, 8:15

засега съм поръчал водна помпа-с метланата турбинка и нов капак на термостата и ще налея да видя кво става.
как да разбера дали нещо е шавнало в главата!?!? трябва да търся масло в антифриза или газове в казанчето или има и други фатки!?!? и въобще какво да търся като проблем след тва прегряване...?!! за де на направя по-голема беля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Авг 2007, 8:41

като сменяш помпата, смени и термостата и капачката на казанчето да си сигурен че термостата или клапана на капачката не е заседнал и това е причината за пръскането на системата ;) също така най-напред извади щеката за маслото и виж какво състояние е - да няма "парцали" или да му е променен цвета.
като смениш всичко налей новия антифриз, обезвуздуши добре и гледай маркучите - дали не надуват ако или трептят при различни обороти. погледни отзад дали излиза конденз (от ауспуха) и накрая да направят и теста с изгорелите газове в системата.

успех, дано да е само от помпа/термостат/капачка!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Авг 2007, 8:45

в тоя ред на мисли е добре като още не си сглобил да свалиш водния радиатор и да го изчистиш от мушички и т.н., както и ще ти се отвори достъп до този за климатика ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 23 Авг 2007, 9:02

карам от месец 520и 97 бензин
четох доста тук

след седмица каране се появи сълзене от водната помпа и температурата започна да се колебае.
и в жегата на ндк на сфетофара стрелката адски бързо влезе в чевената зона.
загасих колата
след няколко минути я запалих и стрелката се върна назад
и не загря
вкарах я в сервиз веднага
смениха водната помпа
доливане на антифриз
и след това карам до момента 3500 км!
за месец време и врътнах 4000 км
сменил съм водна помпа,рейка и едни чистачки.
никакви проблеми с глава ,загряване и т.н.
стрелката на антифриза каквото и да става стои като закована във вертикално положение.
дано да си този случай!

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 23 Авг 2007, 13:07

И аз мисля,че няма страшно,когато се случи при мен и аз карах 2-3км,но нямаше проблем(с изключение,че помпата беше заприличала на .....) :mhihi:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Авг 2007, 13:26

Stanchev написа:в тоя ред на мисли е добре като още не си сглобил да свалиш водния радиатор и да го изчистиш от мушички и т.н., както и ще ти се отвори достъп до този за климатика ;)

Тия всичките работи ги свърших съвсем скоро,така че не се налага-термостата е от преди 3000км,миене между радиаторите-преди 500км,капачката на казанчето ще я изчистя или сменя...! Тая помпа я гласях преди 2-3мес. за смяна ,но майстора вика:кое не се е счупило-не се бара! е...счупи се! са ше се бара,но ви съветвам ако сте наистина със пластмасовата турбина на помпата да я смените-явно тва си е болест на колите ни и не струва кой знае колко!
на щеката нямаше нищо плашещо ,в резервоара на антифриза-също.
изфъскването стана през спукания капак на термостата и винта за обезвъздушаване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Авг 2007, 13:51

лично мое мнение, е че термостата може си го сменил, ама може и да е дефектирал ;) колкото и да е марков и т.е. си е едно железо, сакатлък винаги има. едва ли ще те бутнат 40-50 лв термостат, а капачката я смени, вместо да я чистиш ;) хората са казали 3 пъти мери и тогава вкарвай със засилка :mhihi: :mhihi:

просто съвет, не си налагам мнението. :)
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Авг 2007, 15:11

зимам акъл от всекакви мнения-мерси за предложенията!
Станчев,не е въпроса за 50те лева,но -първо термостата е почти нов и второ-като се скапе*както стана с предишния* той остава постоянно отворен и не загрява достатъчно колата,а не може да прегрява,така че термостата едва ли има сми да се сменя,а за капачката си прав!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Авг 2007, 15:18

ами тука не си много прав за термостата, при мен заседна полузатворен и ми извади пластмасовото казанче от радиатора ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 23 Авг 2007, 15:34

SKISA написа:...

Не мислиш ли, че вече е време за Е60... :?: :)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Авг 2007, 20:38

WilliamsF1Team написа:
SKISA написа:...

Не мислиш ли, че вече е време за Е60... :?: :)

мисля аз..мисля! даже за Е65 мисля,ма още не съм се насадил на парите. :lol:
иначе за проблема!
оказа се ,че не кокошката е преди яйцето ,а яйцето преди нея.
т.е. не се е пръснал фланеца ,заради прегряването ,а е загряла,щото се е пукнал фланеца,дето е пред термостата!така че се оказа лека болест!
иначе горкия фланец се е полуразпаднал-пластмасата се е опекла и се рони! и накрая е сдал и е изтекла водата и от там-стрелката в червеното. смених го-40лв и са си е екстра,а понеже свалихме и помпата се оказа,че съм я сменил ,когато съм я купили и си е с металната турбинка,та и там няма яд.
Станчев,може и така да е,ама не си е работа да сменям през половин година термостат ,щот може да му стане нещо...! иначе си прав. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Авг 2007, 21:40

радвам се, че си се разминал с малко харч! ;)
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook