леко поклащане при 525 tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.07.2007
Местоположение: ВАРНА

леко поклащане при 525 tds

Мнение от b0bz » 02 Авг 2007, 21:44

Здравейте хора,
скоро се сдобих с 5-цата и никога преди това не съм сядал в такава и не знам дали е нормално когато колата работи на място леко потреперва.
Ако е някакав проблем това, ще ми кажете ли откъде е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 02 Авг 2007, 22:41

Ха да ти честита и много без аварийни километри!
И добре дошъл във форума!
Както си забелязъл, в профила си всеки може да попълни ориентировъчна информация, която не съдържа лични данни, а помага на останалите колеги да се ориентират с какъв автомобил (двигател) си и от къде си. По този начин съветите и споделените мнения могат да ти бъдат по-бързо от полза за решаване на постантите от теб проблеми по колата.
Сподели с какъв двигател си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Мнение от BMWdrivers » 02 Авг 2007, 22:45

Аз имах тдс и грам не се усещаше, че колата работи. Но понякога започваше да тресе като загрее и си мислех,че е от тампони на двигателя, но така и не разбрах със сигурност защото я продадох, но при теб може и да са тампони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: леко поклащане при 525 tds

Мнение от pazokolarov » 02 Авг 2007, 23:07

b0bz написа:здравейте хора
скоро се сдобих с 5-цата и никога преди това не съм сядал в такава и незнам дали е нормално когато колата работи на място леко потреперва

ако е някакав проблем това ще ми кажете ли откъде е

Виж сега, ако става дума за ТДС двигател - няма да се притесняваш! Почти няма детаил или агрегат по двигателя, (а и доста детайли по купето) който да не е причина за подобно потрперване или претрисане :mhihi:
Има доста писано в темите на форума за това. Попълни си профила, разледай с търсачката темите и после питай - на среща сме!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Мнение от KARAIVANOV » 02 Авг 2007, 23:19

И аз карам 525тдс от 1 месец и при мене го има,не е постоянно а понякога,но това е напълно нормално,не се притесняваи,Честито и със здраве

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 02 Авг 2007, 23:34

KARAIVANOV написа:И аз карам 525тдс от 1 месец и при мене го има,не е постоянно а понякога,но това е напълно нормално,не се притесняваи,Честито и със здраве

За притеснение е, защото най-често е симптом на неизправна горивна система и ако не се оправи своевременно, капиталовложенията в сервизите са доста сериозни! Особенно при Д-тата.
Ама колегата сигурно си е легнал вече и нама да ни светне с какъв двигател е :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 03 Авг 2007, 10:42

При мен си тресе вече 1 година от както взех колата. Смених тампони на двигателя и намаля доста, но не спря съвсем. Обаче и в камор и в супердизел ми твърдят, че вече няма нищо за смяна по колата.
Вече се примирих че тресе леко, като тресенето се усеща само когато колата е на място.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 03 Авг 2007, 15:42

Възможно е да е запушена някоя от дюзите и за това да тресе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 03 Авг 2007, 16:13

Ако иде реч за следното : колата тресе на място в такт с двигателя или от време на време, като влезе в резонанс, започва да клати цялото купе; може да се процедира по следната методика:
1. Няма да споменавам визуалния преглед за поведението и звука на двигателя.
2. Проверка на тампоните на двигателя и на скоростната кутия.
3. Проверка на вискосъединителя и наблюдение за отклонение на перката.
4. Проверка на ролките и оптегачите на ремъците, също и на демпферната шайба, шайбите на генератора и на компресора на климатика.
5. Проверка на съединителя.
6. Проверка на горивния филтър, закрепването и цялоста на всички маркуичи около него и всмукателния колектор.
До тук е лесното и можеш да го свърши почти сам.
7. Отиваш в сервиз на BOSCH, въоръжен с 2 бона за по-сигурно, и започваш с диагностика на горивната система, проверка на компресията (ако се съгласят да я направят), проверка на дюзите, проверка на ГНП-то и накрая - регулировка на ГНП-то.
Най-честия проблем е регулиращия блок на ГНП-то (плочката) - заменя се - 1117 лв с труда ;) . Ако имаш проблем с дюзите, бягаш в Опел и вземаш от там - за Омега 2,5, същите са но по-евтини, включително и 4-тата. Ако проблема е в ГНП-то, ремонта му е около 600 лв (щото ново е 2500лв).
Ако освен тресенето имаш и лека загуба на мощност може да ти се наложи даа сменяш веригите.
Но в болшинството от случаите проблема е многофакторен и труден за фиксиране. Като пиша това се сещам, че принос може да оказва и маховика и тогава става една...
Сигурносъм пропуснал нещо, някой ако се сеща - да добавя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 03 Авг 2007, 16:44

pazokolarov написа:7. Отиваш в сервиз на BOSCH, въоръжен с 2 бона за по-сигурно, и започваш с диагностика на горивната система, проверка на компресията (ако се съгласят да я направят), проверка на дюзите, проверка на ГНП-то и накрая - регулировка на ГНП-то.
Най-честия проблем е регулиращия блок на ГНП-то (плочката) - заменя се - 1117 лв с труда ;) . Ако имаш проблем с дюзите, бягаш в Опел и вземаш от там - за Омега 2,5, същите са но по-евтини, включително и 4-тата. Ако проблема е в ГНП-то, ремонта му е около 600 лв (щото ново е 2500лв).
Ако освен тресенето имаш и лека загуба на мощност може да ти се наложи даа сменяш веригите.
Но в болшинството от случаите проблема е многофакторен и труден за фиксиране. Като пиша това се сещам, че принос може да оказва и маховика и тогава става една...
Сигурносъм пропуснал нещо, някой ако се сеща - да добавя.

Ей това ако го прочете някой кандидат за Е39 TDS сигурно ще се замисли сериозно. :mhihi:
В крайна сметка има го и варианта всичко да излезе не повече от 150-200лв. Успех колега и да споделиш какво е станало.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.07.2007
Местоположение: ВАРНА

Мнение от b0bz » 05 Авг 2007, 14:25

Какво ме наплашихте сега... Аз преди 1 седмица си взех колата, сега ако трябва да давам и 3000лв за ремонт .... то си .....ло майката. аз ако отида не сервиз те всичките са лъжци и ще ми кажат максимална цена разбира се .. я кажете някои надежден сервиз във варна?!
THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Авг 2007, 1:02

Наи-вероятно е 'пло4ката',но в твоя слу4аи маи е дуза.казваш на място,но в движение трудно можеш да я усетиш.много вероятно е да се е разхерметизирала горивната с-ма.те4ове има ли някаде?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.07.2007
Местоположение: ВАРНА

Мнение от b0bz » 28 Авг 2007, 18:41

абе записах се аз в сервиз на bosch да видим кво ще направят ... незнам може ли да е от дюзите при положение че не ми падат оборотите ... имам чувството обаче че тая кола може да върви повече отколкото вмомента ... незнам дали си втълпявам щото отскоро съм я купил и може би започвам да свиквам с нея..... абе не мисля че трябва да има проблем с изпреварване извънградско ама го има.. !!! имам чувството че бавно набира
а не би трябвало да е нещо от самия двигател щото разхода ми е идялен
6.5 извънградско и около 9 градско
THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 31.07.2007

Мнение от JAX » 31 Авг 2007, 22:20

Здравейте!
Преди месец се сдобих с БМВ 525 ТДС 99г. След около 2 дена ми направи впечатление, че при работа на място от време на време започва да се поклаща цялото купе. Прави ми впечатление, че като подам малко газ спира да се поклаща и така може да си работи без да се повтаря поклащането, но понякога след малко пак поклаща. Когато я купувах сякаш нямаше такъв проблем. Смених филтрите, маслото (Castrol 5W40) и ми се струва, че тогава се появи това поклащане. Сега чета, че не е само при мене. Надявам се да не излезе някакъв голям проблем това.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.07.2007
Местоположение: ВАРНА

Мнение от b0bz » 31 Авг 2007, 22:49

ми ще видим мой, чакам да ми дойде реда за сервиза и като ми кажат ще напиша в какво се състои проблема точно..
THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook