Гори масло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Гори масло
Имам следния проблем - двигателя гори масло, но вече се обърках в какви количества и кога. Имам случай да карам 800 км и да проверявам малсото - не мърда. После карам 200 и е на минимум. Понякога си мисля, че гори до литър на 1000-2000 км., понякога няма никакъв разход. Струва ми се, че гори, когато карам на високи обороти, но не съм 100% сигурен. Не пуши и нямам усещане, че има липса на мощност. Преди година бях в Дару Кар и мериха нещо, може би компресията и казаха, че е ок. Не се виждат течове. Преди карах с масло BMW 5W40, сега съм с Кастрол 10W40, но не виждам разлика. Колата е Е39, 1997г5. 520i със стептроник(автоматик), бензин.
не си казал дали с 5В-30 го гореше маслото защото имах и аз такъв проблем едно време с този магнатек...карам нормално всичко е наред вдигна ли малко повечко оборотите отиде един литър и го смених с кастрол РС 0В-40 и повече нямах такива проблеми...магнатека е хубаво масло по принцип но не обича стегнати мотори...всмисъл изгаря от невъзможността си да проникне навсякъде...поне на такъв извод бях останал защото не е нормално колата за 12.000 км с пълна синтетика на кастрол 0-40 да не мърда маслото и с 10-40 да му се ебава майката...пък преди това имах проблеми и с Софтек 5-30 на кастрол пак (оригиналното БМВ масло,сещаш ли се?) и то не издържаше така че карай така според мене и следващата смяна слагай друго масло ако не този който ти препоръчвам има и една друга полусинтетика също много добра и се препоръчва за бмв...
Фукс полусинтетика 10В-40 който има два вида...единия е нормално масло другото има графитна основа или нещо от тоя сорт и маслото е чисто черно
Фукс полусинтетика 10В-40 който има два вида...единия е нормално масло другото има графитна основа или нещо от тоя сорт и маслото е чисто черно
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Мойта харчи за 10000км 2л масло Кастрол 10В60. Най вероятно това е от гумички на клапаните но предпочитам да си карам така отколкото 600+лв за сваляне на глава и т.н. Компресията ми е перфектна и колицата си върви екстра.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Lucky написа:Мойта харчи за 10000км 2л масло Кастрол 10В60. Най вероятно това е от гумички на клапаните но предпочитам да си карам така отколкото 600+лв за сваляне на глава и т.н. Компресията ми е перфектна и колицата си върви екстра.
за гумички на клапаните не се сваля глава ,само капака отгоре .. аз бих си ги сменил ,тоя ремонт ще си избие парите от икономия на масло ,освен това високия разход на масло води до голям нагар вътре и след време ще доведе до други проблеми
И на мен ми се иска да подменя гумичките но се притеснявам от работата на "майсторите" да не оплескат нещо. Иначе ето инфо за гумичките:
Справка за част
Номенклатурен номер : 11349064457
Описание : КОМПЛЕКТ ГУМИЧКИ КЛАПАНИ
Ед.цена (с ДДС) : 59.99 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Справка за част
Номенклатурен номер : 11349064457
Описание : КОМПЛЕКТ ГУМИЧКИ КЛАПАНИ
Ед.цена (с ДДС) : 59.99 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Alexi написа:Lucky написа:Мойта харчи за 10000км 2л масло Кастрол 10В60. Най вероятно това е от гумички на клапаните но предпочитам да си карам така отколкото 600+лв за сваляне на глава и т.н. Компресията ми е перфектна и колицата си върви екстра.
за гумички на клапаните не се сваля глава ,само капака отгоре .. аз бих си ги сменил ,тоя ремонт ще си избие парите от икономия на масло ,освен това високия разход на масло води до голям нагар вътре и след време ще доведе до други проблеми
Сигурен ли си, че не се сваля главата

Lucky написа:Alexi написа:Lucky написа:Мойта харчи за 10000км 2л масло Кастрол 10В60. Най вероятно това е от гумички на клапаните но предпочитам да си карам така отколкото 600+лв за сваляне на глава и т.н. Компресията ми е перфектна и колицата си върви екстра.
за гумички на клапаните не се сваля глава ,само капака отгоре .. аз бих си ги сменил ,тоя ремонт ще си избие парите от икономия на масло ,освен това високия разход на масло води до голям нагар вътре и след време ще доведе до други проблеми
Сигурен ли си, че не се сваля главата. Досега по двигатела само масло съм сменял и не съм се интересувал въобще
Лъки моят майстор също твърди че несе сваля главата.
- Гост
-
На Е30ката 2,3 ги смениха гумичките без сваляне на главата-предполагам,че принципа е същият! Цялата магия е до 200лв. Но проблема може да не е само от гумички-може и сегменти да са тръгнали .... При мен гори около 200-300гр от смяна до смяна~13хил.км. и ми казаха,че тва си е заложено по дифолт за тоя мотор и хич да не се притеднявам. Карам с 10В40-Кастрол.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ако разхода на масло подминава литър/10к със сигурност гумичките имат някакъв дял от тоя разход ( мотора освен това пропушва при смяна на предавки на високи обороти) моите бегли впечатления са обаче че всичко се амортизира едновременно - гумичките тръгват ( по принцип изкарват над 250к) ,сегментите и те ,вала е за шлайф ,сложи и гарнитури + ремонта и става цифра ..
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Alexi написа:....гумичките тръгват ( по принцип изкарват над 250к) ,сегментите и те ,вала е за шлайф ,сложи и гарнитури + ремонта и става цифра ..
Е, ти го успокои човека от всякъде.

Ако не бъркам, двигателите на БМВ си горят масло по заводски спецификации. За дизелите знам, че е до литър на 1000 км., което много зависи от натоварването на двигателя и климатичните условия, но за бензиновите - не занам

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
В книжката на за ТДС съм чел (нещо на немски),че разхода на масло не трябва да превишава 1.5л на 1000км, аз това го разбирам че до като се с тигне до този момент мотора не трябва да създава никакъв проблем (е само от финансова гедна точка ще е проблем
)

SKISA написа:На Е30ката 2,3 ги смениха гумичките без сваляне на главата-предполагам,че принципа е същият! Цялата магия е до 200лв. Но проблема може да не е само от гумички-може и сегменти да са тръгнали .... При мен гори около 200-300гр от смяна до смяна~13хил.км. и ми казаха,че тва си е заложено по дифолт за тоя мотор и хич да не се притеднявам. Карам с 10В40-Кастрол.
на е39 принципа изобщо не е същия и работата е 100лв,гумичките отделно...
а на тебе на м20 мотор незнам кои е тоя мазухист дето ти ги е сменил без да сваля главата....а междо другото ти е взел пари като за сваляне...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
тез глупости за 1.5л/1000 км в книжката винаги са ме изумявали ... това да не е двутактов двигател
повече от литър от смяна до смяна за мен е недопустимо и причината трябва да се отстрани или колата да се продаде за нов внос в перфектно техническо състояние и напълно обслужена:mhihi:

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани