Проблем със съединител БМВ Е39 530д-РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Проблем със съединител БМВ Е39 530д-РЕШЕН
Здравейте колеги,имам проблем със съединителя на БМВ 530д 2001г 193к.с.ръчка.Значи проблема е следния,преди няколко дни колата започна да се форсира(да буксува съединителя) при подаване на газ на 5-та предавка,в последствие установих че проблема го има при всички предавки след като мине 1500 оборота и се изфорсирва рязко.Майстора ми каза че е за съединител.Купих нов компплект на Luk (феродов и притескателен диск),днес майстора го смени,и проблема си остана....буксуване на всички предавки.Ако някой има идея какво може да е,да помага.Благодаря предварително.
Последна промяна niagolov на 06 Сеп 2017, 23:55, променена общо 1 път
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
niagolov написа:Здравейте колеги,имам проблем със съединителя на БМВ 530д 2001г 193к.с.ръчка.Значи проблема е следния,преди няколко дни колата започна да се форсира(да буксува съединителя) при подаване на газ на 5-та предавка,в последствие установих че проблема го има при всички предавки след като мине 1500 оборота и се изфорсирва рязко.Майстора ми каза че е за съединител.Купих компплект(феродов и притескателен диск),днес майстора го смени,и проблема си остана....буксуване на всички предавки.Ако някой има идея какво може да е,да помага.Благодаря предварително.
А закопчан ли монтирахте притискателният диск ?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Казва че го е монтирал по всички правила,аз не съм присъствал при монтажа
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
niagolov написа:Казва че го е монтирал по всички правила,аз не съм присъствал при монтажа
А маховика? Принципно се сменят комплект?
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
choio написа:niagolov написа:Казва че го е монтирал по всички правила,аз не съм присъствал при монтажа
А маховика? Принципно се сменят комплект?
Маховика,не сме го сменили,понеже според майстора не бил износен и нямало луфт

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
+1 за монтиран, заключен притискател или евентуално някакво недоглеждане. Въпросният майстор може да е омацал феродото с нещо мазно или пък старателно да го е гресирал, палачори из страната колкото си щеш. Майстори, майсториииииии......много майстори много нещо. Все повече стават от година на година. Дори според мен майсторите от догодина са вече тук. Просто да се отваря пак и този път да се гледа и мисли.
Колкото до маховик, не, НЕ СЕ СМЕНЯ по принцип с каквото и да е! Сменя се при нужда. Диагностицира се от човек, знаещ елементарния принцип на действие на въпросния маховик и АКО ИМА нужда се сменя. Просто отваряйте пак.
Колкото до маховик, не, НЕ СЕ СМЕНЯ по принцип с каквото и да е! Сменя се при нужда. Диагностицира се от човек, знаещ елементарния принцип на действие на въпросния маховик и АКО ИМА нужда се сменя. Просто отваряйте пак.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Сменят се комплект не само заради луфт в маховика. Понякога, ако колата е карана дълго а износен феродов диск, се получава неравномерно износване по сечението на огледалния диск на маховика - във формата на полуокръжност. При монтиране на нов съединител контактната площ се оказва недостатъчна и новият съединител буксува още от монтажа, въпреки че всичко е направено както трябва... Има такива случаи и тук, в нашия форум... Най-евтиното решение е сваляне на маховика и престъргване на огледалния диск, ако износването не е твърде голямо. Може да се наложи да се монтира нов феродов диск. Но цялата работа е задължение на майстора - той монтира нов комплект, негова е задачата да провери маховика... 

- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Z3Ro* написа:Сменят се комплект не само заради луфт в маховика. Понякога, ако колата е карана дълго а износен феродов диск, се получава нееавномерно износване по сечението на огледалния диск на маховика - във формата на полуокръжност. При монтиране на нов съединител контактната площ се оказва недостатъчна и новият съединител буксува още от монтажа, въпреки че всичко е направено както трябва... Има такива случаи и тук, в нашия форум...
Въпроса е че феродовия диск на стария съединител си изхлежда запазен почти колкото новия,а с новия няма никаква промяна,положението си е все същото,абсолютно никаква разлика.Буксува на всяка предавка от 1-ва до 5-та след 1500 оборота.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Z3Ro* написа:Сменят се комплект не само заради луфт в маховика. Понякога, ако колата е карана дълго а износен феродов диск, се получава неравномерно износване по сечението на огледалния диск на маховика - във формата на полуокръжност. При монтиране на нов съединител контактната площ се оказва недостатъчна и новият съединител буксува още от монтажа, въпреки че всичко е направено както трябва... Има такива случаи и тук, в нашия форум... Най-евтиното решение е сваляне на маховика и престъргване на огледалния диск, ако износването не е твърде голямо. Може да се наложи да се монтира нов феродов диск. Но цялата работа е задължение на майстора - той монтира нов комплект, негова е задачата да провери маховика...
Нищо не се сменя в комплект, нищо подобно! Сменят ги в комплект, хората не умеещи да мислят или незнаещи. Много "майстори" набутват клиентите си, сменяйки части на поразия просто за да се застраховат и им е все тая какво струва това на клиентите. Индустрията ни прокламира да сменяме части на поразия де що може и ние като папагали повтаряме, каквото ни е спуснато и сменяме ли сменяме....... Даже сами вече се надъхваме едни други чак по форумите. Глупости колкото щеш.....
Маховиците, вкопани с милиметри, които провокират буксуване не представляват и 2 процента от случаите с буксуващи съединители! Явно не си си цапал ръцете със смяна на маховици а само си чел статистика. Вярно е само последното ти изречение, което пък буквално противоречи с останалото ти писане.
Майстора да си припомни що е то достойнство и коректност и да отваря безплатно!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
А я опитай да покараш внимателно няколко дни, без да го напъваш да боксува.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
+1 за последното. Не е голям шансът да се оправи, но не пречи да се тества.
Последна промяна ivoaudi на 24 Авг 2017, 0:00, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
racing_team_vidin написа:А я опитай да покараш внимателно няколко дни, без да го напъваш да боксува.
Трудно се кара,буксува постоянно,и вече след 1500 оборота изтърва нацяло,все едно не е скорост,така се форсира
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Въпроса е че няма и никаква разлика от проблема със стария и новия съединител,абсолютно никаква разлика
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Така изглежда стария:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]