Проблем с паленето и волана

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2015
Пол: Жена
Кара: BMW 528I E39

Проблем с паленето и волана

Мнение от Natali05 » 18 Сеп 2015, 9:30

Здравейте купих си E39 1997 преди почти месец.Докато се качих знаех че ще си купя точно тази. Нямах търпение да отида да ми я прегледат и да ми кажат в какво положение се намира. Има ли нещо сериозно, за смяна, някакъв проблем и въобще всичко. Казаха ми, че по принцип няма смисъл да я закачат на компютър да я гледат и т.н.т,защото ако имала нещо то веднага щяло да изпише. Но ако съм имала излишни 30лв. нямало проблем. Съответно с този отговор аз категорично не бях съгласна.Първо съм жена, второ за първи път имам Bmw, трето все пак си купувам кола, с която лично аз искам да се запозная напълно с абсолютно всичко по нея и да бъда на 100%до колкото е възможно сигурна в нея докато се движа по пътищата. Та Беше и извършена смяна на рейка. От там всичко се промени и всеки ме убеждава, че и нямало нищо и не зная каде да отида как какво защо и от къде идва проблема, сериозен ли е или всичко. Собственикът от който я купих ми каза, че е сменял преди 3000км консумативи и нямаше да ги сменям според моите приятели които ми бяха споменали, че нямам нужда точно сега за смяна било много рано. Но аз нали съм си дебела глава отидох и реших да сменя всички филтри, масла, филтър и масло на скоростната кутия, свещи, пружини и амортисьори и когато секачих да имаше лека разлика, но нормалното за тази смяна. Има няколко неща които много ме дразнят и не зная от къде да започна при кого да отида за да бъда сигурна, че няма да бъде поредното пропиляно време за нищо. Та от две седмици не пали веднага някога на третия път,никога на петия и на газ и на бензин.Понякога когато дам на контакт и задържа копчето на газта за да я запаля на бензин (така ми каза да пробвам понякога майсторът, който ми смени филтрите)запалва веднага, но извънредно рядко.И страшно дразнещ шум във волана не мога точно да го опиша нещо като хъркане тракане, скърцане и също виене. Когато дам газ това хъркане се усилва идва може ми от волана отдолу пластмасата ми се струва, но е нещо ужасно. Не е това което беше когато я купих и искам да го премахна веднага. Моля Ви за помощ в,някакво компетентно мнение и въобще иде от къде е възможно да идва всичко това.Благодаря предварително и моля да ме извинете за дългото написано о ако не съм могла да обясня така, че да бъда разбрана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от spacepl » 18 Сеп 2015, 10:43

Натали, пиши от кой град си, със сигурност ще се намери някой колега да я погледне, пък и предвид конкретните обстоятелства желаещите най-вероятно ще са повече от 1 ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 21.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 328i
Мечтае да кара: F22 M240i

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от vortex29 » 18 Сеп 2015, 11:33

Както каза колегата, най-добре някой от нас да огледа и чуе на място. Това със звука ако е съпътствано със затруднено въртене на място може да е помпата (съвсем скоро смених). Но така само можем да гадаем.
e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2015
Пол: Жена
Кара: BMW 528I E39

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от Natali05 » 21 Сеп 2015, 4:18

Здравейте отново в този късен час. Съжалявам много от скоро съм в този форум и доста неща не са ми ясни като например това, че търсих дали някой ми е писал все пак нещо, но така и никъде не откривах. И без да искам не зная как видях, че все пак някой ми е писал.Благодаря Ви за което.Най -вероятно не съм си направила доста от настройките, които в последствие се надявам да науча. Та вчера бях в "Бова Кар" Бургас където поисках да ми бъде направена ако е възможно диагностика. И като се има в предвид, че наистина хората бяха доста заети мо отделиха елементарно време дори и доста, за което наистина благодаря и бях очарована от обслужването им.Защото за разлика от другаде където бях ходила не бях попаднала на хора от отсрешната страна и бях получила някакви отговори, които лично за мен и най-вече като вземем факта и, че съм жена ме изуми изключително много. С една дума щом не ти изписва нищо значи няма нищо притеснотвлно ехеее да ама не. Та хората в Бова Кар Бургас след диагностиката ми казаха следното :
Грешка датчик колянов вал.
Евентуално смяна, след като се смени отново ще бъде закачена и ако отново покаже тази грешка, съответно ще бъде направена центровка.Смяна на гарнитура на клапаните, да се види при газаджия защото единият от маркучите трябва да му се смени снадката или скобата поради някаква си теч на антифриз и преден ляв носач. Това беше всичко което им исписа и което видяха след като я вдигнаха, но пак казвам това беше доста на бързо, но наистина си разбраха доста. За предния ляв крив носач ми казаха да попитам в София май там правели рециклирани, но не попитах каква е евентуалната цена. А попитах за цена на новия оригинален който ми казаха оринтентировачно около 300. Та така смятам да започна от този датчик и искрено се надявам след това да не отчете отново грешка и паленето да сеиправи. От там вече в последствие ще действам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от metodi80 » 21 Сеп 2015, 18:04

Щом на компютърна диагностика е излязъл датчик колянов вал , то почти сигурно е , че проблема в паленето идва от него (или от връзките към него ). Смянта на датичка или ревизия на връзките ще реши проблема с паленто .....
Кривия носач (ако наистина е крив ) , задължително се подменя с нов или втора ръка (здрав) .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от stony1 » 21 Сеп 2015, 20:40

Добре дошла в българската реалност. Добре е като пускаш теми да уточняваш от къде си, защото тази информация не излиза в полето под аватара ти, ако я полълниш в профила си ще е видна.
Аз лично подминах темата ти, защото не ми разбрах, че си от Бургас. При диагностиката в Бова Карс какво ти казаха за шума във волана, има ли го още? Каква е връзката между гарнитурата на клапаните и газаджията? Носач, може да се намери и в Бургас, аз лично не препоръчвам рециклирани носачи. Датчикът на коляновия вал е ясно, че трябва да се смени.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2015
Пол: Жена
Кара: BMW 528I E39

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от Natali05 » 22 Сеп 2015, 14:41

По принцип съм от Добрич, но работя в Слънчев бряг и сега приключвам сезона и в общи линии съм навсякъде в Добрич почти не се задържам. Снощи отново бях потресена трябваше да изляза реших както обикновено преди да запаля автомобила да проверя маслото. С него всичко бе добре, но както си гледах без да искам забелязах, че виси някакво гумено парче - това беше част от ремъка. Останах потресена. Чудя се какво още ще ми се случи ненадейно когато най- малко очаквам и в момент, в който автомобилът ми трябва много.Като се има в предвид, че и сменях консумативи, рейки и всичко, което е належащо за да бъда малко от малко сигурна в автомобила си по пътя.Да попитам къде другаде в района на Бургас или Стара Загора има майстори наистина разбиращи и кой би могъл да ми смени датчик колянов вал.След това преден крив носач и гарнитура на капака на клапаните. Благодаря предварително. В момента съм в Несебър в Auto Box service и чакам за смяна на ремъка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от metodi80 » 22 Сеп 2015, 20:12

stony1 написа:Аз лично подминах темата ти, защото не ми разбрах, че си от Бургас.

А момичето от къде да разбере ти от къде си , като в профила ти пише "somewhere in space" :mhihi: ?


Natali05 написа:Да попитам къде другаде в района на Бургас или Стара Загора има майстори наистина разбиращи и кой би могъл да ми смени датчик колянов вал.


Колежке , обърни се към колегата stony1 - Петър , мисля , че ще помогне с каквото може ....

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2015
Пол: Жена
Кара: BMW 528I E39

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от Natali05 » 23 Сеп 2015, 23:02

Писна ми вече от колата, която я имам точно месец. За първи път имам Bmw и мисля, че съм на път да се разделя с нея или да взема малко бензин и една клечка и до там. Хареса ми доста когато я търсих най- вече звука на мотора и си казах, че всичко ще и подменя, ще се грижа добре за нея само нови и оригинални части и купувам, но проблемите продължават. Може ми просто не съм попаднала на качествена Е39. Преди няколко часа излязох от сервиз. Сменях о уж последните неща, които казаха, че са за смяна (крив носач, датчик колянов вал,шайба на хидравлична помпа, демпфер на ремъка за климатика). Остана уж само гарнитурата на капака на клапаните. Та по принцип ще видя когато постои малко как ще запали дали пак ще е проблем и отново след няколко пъти чак тогава. Та след като излязах от сервиза около час обикаляне по ангажименти никаквивидими и чували се проблеми нямаше. След час обаче спирам на червено на светофара, чакам потеглям и както си подавам газ колата започва да предърпва и не сменя скоростта?O:) Веднага наварийни и звъня на майстора идва той качва се две минути всичко е в нормите си, след което това придърпване го повтаря за около няколко секунди съвсем малко. Майстора обаче дава смело газ и тя приключва, сменя скоростните на ръчен режим за няколко минути и отново на автомат. Продължих си и сега се прибирам няма до момента проблем. Но.... какво беше това чудо? Сигурно отново ще го направи? Ако се повтори какво правя незнайно къде си по пътя и от къде идва всичко това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от stony1 » 24 Сеп 2015, 14:27

Предполагам, че колата има ASC/DSC и това със "забиването" може да се получи от него. Няколко пъти съм бил свидетел как ASC/DSC системата сработва без видима причина, дори когато колата е спряла. При това поведението на колата е идентично с описаното, но една диагностика показва много неща и е добре да се започне с нея.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2015
Пол: Жена
Кара: BMW 528I E39

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от Natali05 » 30 Сеп 2015, 20:01

Здравейте. Много моля за помощ, нуждая се изключително много. След смяната на датчик коляновия вал колата не е същатата. Скоростната кутия не превключва както трябва. Вече седмица и повече я карам и след всяко каране изпадам в истерия. До преди два дни колата тресе (придърпване, буксуваше) М/у 2000-3000 оборота сега започна от 1500оборота. Паля тръгвам или при самото потегляне или по време на каране когато дам газ и трябва да превключи следващата предавка се усеща едно тесен и мисли повече. За да превключи или трябва да отнема или да натисна до дупка. Не е в авариен режим не свети нищо по таблото. Дори звука и се промени това го прави и на бензин и на газ диагностика и правила каде ли не закачаха кутията и няма проблем. Единствената грешка след смяната на датчика колянов вал отново показва същата грешка има ли нещо общо смяната на датчика и автоматика много ви моля за помощ кой каквото знае благодаря ви предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от stony1 » 01 Окт 2015, 11:09

Natali05 написа:Здравейте. Много моля за помощ, нуждая се изключително много. След смяната на датчик коляновия вал колата не е същатата. Скоростната кутия не превключва както трябва. Вече седмица и повече я карам и след всяко каране изпадам в истерия. До преди два дни колата тресе (придърпване, буксуваше) М/у 2000-3000 оборота сега започна от 1500оборота. Паля тръгвам или при самото потегляне или по време на каране когато дам газ и трябва да превключи следващата предавка се усеща едно тесен и мисли повече. За да превключи или трябва да отнема или да натисна до дупка. Не е в авариен режим не свети нищо по таблото. Дори звука и се промени това го прави и на бензин и на газ диагностика и правила каде ли не закачаха кутията и няма проблем. Единствената грешка след смяната на датчика колянов вал отново показва същата грешка има ли нещо общо смяната на датчика и автоматика много ви моля за помощ кой каквото знае благодаря ви предварително.


Имам няколко въпроса:
1. Колата с газово ли я купи или ти ходи да я монтират:
2. Колко и кои "сервизи: и "майстори" обиколи?
3. Какво точно е сменено по колата?
4. Старите части, които са свалени при теб ли са или останаха по сервизите, които си посещавала?
5. С кой мотор е колата?
6. Кой ти прави диагностика и как точно определи, че датчикът на коляновия вал е проблемен?
7. Кажи къде е колата в момента, визирам тази седмица? Кога е удобно да се види?

Имам и няколко съвета!!!
1. Спри да ходиш по разни "майстори" и "сервизи"!!!
2. Не прави нищо повече по автомобилът, преди да го прегледал колега или човек, който се занимава изключително и само с БМВ!!! Всички останали си мислят, че разбират от коли.
3 Когато отговаряш на въпросите по-горе, подреди отговрите по номера и по възможност използвай кратки изречения, а не безкрайно дълги.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2015
Пол: Жена
Кара: BMW 528I E39

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от Natali05 » 01 Окт 2015, 19:02

Колата я купих така с газта.
2. В Добрич при човек, който познавам и само с БМВ-та се занимава. Ауто Бях Експрес, защото нямах начин да потегля заради скъсания ремък и там ми счупиха демпфер на климатика и при смяната на ремъка смениха само самата гума, защото нямали останалото в наличност. В Бургас "Бова Кар" за мен там наистина хората бяха добри и знаеха какво правят. От тяхната диагностика ми казаха смяна на датчик колянов вал. Ако след смяната отново покаже същото трябвало да се прави реклама.На газаджия задължително да отида, защото има теч на вода. И преден ляв крив носач.
По колата от както съм я взела е сменено първо реката и оттам започнаха ядовете.
Всички консумативи масла филтри плюс маслото и филтъра на автоматика.
Преден крив носач чисто нов Лейфордер. Левия датчик на АБС, датчика за външната температура. Датчик колянов вал, ролка на климатика, шайба на хидравликата. Живея в момента в Сливен, но постоянно съм в движение. Ти кажи кога и ще се уговорим. Забравих да напиша, че имах проблем с паленето и след диагностиката в " Бова Кар " ми казаха за датчик колянов вал и така го смених.В момента съм пак при моя майстор В Добрич, който ми смени датчика за коляновия вал, защото колата след тази смяна започна да придърпва и да се мъчи автомата при смяната на предавките до сега никога не беше го правила. Посетих диагностика във Варна там отново показа датчик колянов вал, изчисти грешката и отново същото,закачи ми скоростната кутия не показа никаква грешка и каза да отида отново да сменя датчика. Сега в момента съм в сервиза и е сменен отново. И майсторът забеляза след като му казах че като карам много трака струва ми се, че ще се разпадне и той сменя сега и левия шенкел защото е дроб.Съжалявам за подробното писане.И благодаря за разбирането предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Проблем с паленето и волана

Мнение от doomy525 » 01 Окт 2015, 23:27

Изображение
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение


Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook