Теч на масло от турбина
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nikolai777
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.06.2015
- Пол: Мъж
Теч на масло от турбина
Здравейте колеги
,преди 1000 километра смених маслото на 525 Common rail 163 hp с MOTUL 5W40 8100 x cess,но скоро забелязах,че има теч на масло от турбината...Въпроса ми е дали ако сипя по-гъсто например 15W40 течът ще спре,и каква марка ми препоръчвате? 


- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Теч на масло от турбина
Сложи 75w140 и със сигурност ще спре теча от турбината .
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на масло от турбина
Сваляй турбината и я ремонтирай - колкото по-навреме, толкова по-малко пари ще струва. Течове не се спират с повишаване на вискозитета - още повече, че 5в40 е максималният за този мотор...
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Теч на масло от турбина
първо си смени филтъра на картерните газове, а маслото ако сипеш по гъстото ще я съсипеш, провери аксиалният луфт на турбината и ако е ок и не свири и си върви колата изобшо не я пипай.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Теч на масло от турбина
Аз искам да питам, ти колега как разбра, че има теч на масло от турбината? Това първо. Второ, последвай съвета на bigdady и смени филтъра на картерните газове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- nikolai777
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.06.2015
- Пол: Мъж
Re: Теч на масло от турбина
Elesar74 написа:Аз искам да питам, ти колега как разбра, че има теч на масло от турбината? Това първо. Второ, последвай съвета на bigdady и смени филтъра на картерните газове.
Закарах я в сервиз и там ми казаха откъде идва течът,но не исках да се занимавам със сваляния и такива простотии,защото 3 дни в сервиза не ми мърдат,ще послушам bigdaddy и ще направя това,което каза.Благодаря за бързите отговори

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на масло от турбина
Аз да попитам - защо заради филтъра на картерната вентилация ще има омасляване върху турбината....!? Разход на масло заради неизправен клапан знам, че може да има, но омасляване върху турбината... 
И освен аксиалният трябва да се провери и радиалният луфт...

И освен аксиалният трябва да се провери и радиалният луфт...
Последна промяна Z3Ro* на 19 Юни 2015, 22:32, променена общо 1 път
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Теч на масло от турбина
Първо: Илко ме разби! Прав е!
Второ: Това омасляване къде е на турбото , на изхода, на входа, високото или ниското на маслото- конкретизирай, за да получиш съвет.

Второ: Това омасляване къде е на турбото , на изхода, на входа, високото или ниското на маслото- конкретизирай, за да получиш съвет.
Re: Теч на масло от турбина
Ilko Ivanov написа:Сложи 75w140 и със сигурност ще спре теча от турбината .
Не е ли малко рядичко?




- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Теч на масло от турбина
Когато кланапана не е наред налягането което създава не е това което трябва да бъде и набива масло от картерната вентилация, има много теми за този филтър прочети и ще ти стане ясно.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на масло от турбина
Не аз трябва да ги прочета... Отвори един клапан, разгледай го, помисли и питай някой, ако трябва - ще ти стане ясно как работи системата и ще разбереш, че от този клапан може да има разход на масло, но не и омасляване по турбината...
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Теч на масло от турбина
Ilko Ivanov написа:Сложи 75w140 и със сигурност ще спре теча от турбината .
xaaxaxax луд си



- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Теч на масло от турбина
Омасляването от клапана се получава на входа на турбото, нали там отива картерната вентилация 
Номер 6- 8-9-10


Номер 6- 8-9-10

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на масло от турбина
racing_team_vidin написа:Омасляването от клапана се получава на входа на турбото, нали там отива картерната вентилация
Номер 6- 8-9-10
Аз доколкото знам, на М57 картерната вентилация влиза към входа на всмукателния колектор към главата - ето от тази схема номер 11: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2316
Това, което си посочил, е оборудване за коли за студен климат - 9 дори е подгряващ елемент, но го няма на всички коли, оборудвани за студен климат.
Re: Теч на масло от турбина
Z3Ro* написа:racing_team_vidin написа:Омасляването от клапана се получава на входа на турбото, нали там отива картерната вентилация
Номер 6- 8-9-10
Аз доколкото знам, на М57 картерната вентилация влиза към входа на всмукателния колектор към главата - ето от тази схема номер 11: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2316
Това, което си посочил, е оборудване за коли за студен климат - 9 дори е подгряващ елемент, но го няма на всички коли, оборудвани за студен климат.
Аз имам същия проблем, значи маслото капе от малкото маркуче(на някой мотори е е по дълъг ) под дебитомера, от него се извеждат маслените пари и ги засмуква турбината заедно с въздуха и ги нагнетява по кулери АГР-ри прочие!
Направих си проба, изведох този маркуч да не засмуква турбината от него, и го изведох под колата, а входа към турбото го затапих, карах седмица и нямаше течове и омазнявания по турбото, кулера и АГР-бяха сухи на барут.
Върнах всичко обратно и пак се почна, омазняване




23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани