Въпрос за чистачките
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Въпрос за чистачките
Колеги, на моята Е39-ка чистачките ми се струва, че не се прибират докрай, а са леко под ъгъл на дължината на стъклото и са над капака. При вас как стоят в покой? Може ли да регулирам позицията на покой, без да влияе на другата крайна позиция?
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Въпрос за чистачките
На самите чистачки където са захванати има едни малки черни капачки под тях има гайки отвиваш вадиш чистачките от шлиците и си ги нагласяш както искаш. При мен са успоредни на капака.
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Въпрос за чистачките
Да не пускам тема за нещо елементарно,но все пак да питам:еднакви ли са чистачките на Е46(на водача и пасажера)?
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Въпрос за чистачките
Ето как стоят при мен:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Въпрос за чистачките
И двете могат да се регулират.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Въпрос за чистачките
Teogop написа:Ето как стоят при мен:
Колега оправели чистачките, защото и при мен са така, да знам от рамената ли да отвивам или това реле да прегледам да няма нагар под филтъра. Обаче мен ме е страх да не направя някоя беля това с дясното рамо лесно ли се маха черния капак и, като го махна трябва да отвия дясната гайка и да сваля рамото по надолу и после да затегна хубаво правилно ли съм разбрал.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпрос за чистачките
Как я мислите тези рамена дето и със скоба с 300 зора се махат ей така да са превъртяли поради някъква причина с един-два зъба на шлиците
Явно за да стоят така едва ли проблема е в рамената и захващането им. За мен по-нетрудоемката работа е да се провери релето, ако там всичко е наред вече се почва яко с ключовете и скобите че и чук може да играе 


- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Въпрос за чистачките
gentata написа:Как я мислите тези рамена дето и със скоба с 300 зора се махат ей така да са превъртяли поради някъква причина с един-два зъба на шлицитеЯвно за да стоят така едва ли проблема е в рамената и захващането им. За мен по-нетрудоемката работа е да се провери релето, ако там всичко е наред вече се почва яко с ключовете и скобите че и чук може да играе
Значи колега да не се занимавам с рамената, но неразбирам от тези релета и ме е страх да не напрвя нещо и после

Според теб за неразбиращ човек дали ще се справя с това реле да го зачистя и трябва дясната чистачка да падне до долу ако не тогава се почва с рамената така ли колега.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпрос за чистачките
Релето е на цокъл т.е. нищо не се развива или разпоява по отношение на кабели. Единствената работа с инструменти е да се развият болтовете на капака под филтъра. После като се извади релето внимателно с малка отвертка се разглобява (маха му се капачката) и със ситна шкурка се зачистват контактите, после се сглобява обратно. Това е цялата процедура. Ако е имало проблем там чистачките си се прибират на мястото си и сензора за дъжд започва да работи (това като бонус към операцията) 



- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Въпрос за чистачките
gentata написа:Релето е на цокъл т.е. нищо не се развива или разпоява по отношение на кабели. Единствената работа с инструменти е да се развият болтовете на капака под филтъра. После като се извади релето внимателно с малка отвертка се разглобява (маха му се капачката) и със ситна шкурка се зачистват контактите, после се сглобява обратно. Това е цялата процедура. Ако е имало проблем там чистачките си се прибират на мястото си и сензора за дъжд започва да работи (това като бонус към операцията)
Ще гледам да свърша тази процедура, защото съм свободен в момента тук в Италия дано се приберат но сензорът ми работи.
Благодаря ти колега!
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: Въпрос за чистачките
Колеги за мен почистването на това реле се оказва мисия невъзможна.Преди малко бях махнал филтъра и се откри капака на кутията на тези релета.Първия шестограм го отвих,но другите нямат отвиване-въртят се заедно с гайките вътре,залепнали са главите на болтовете за това което е като шайба отгоре на гайките.Пръсках с ВД-40 нищо,пробвах да държа шайбата с клещи и да развивам пак не става и нищо не можах да направя и сега много ме е яд. Очаквам всякакви идеи за развиването на болчетата.Чудя се как германците недомислят винаги най-тъпите дреболии.



- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Въпрос за чистачките
Те шайбите са запресовани в болтовете т.е. не могат да се отделят от тях. Пробвай леко (все пак отдолу кутията е пластмасова) с чук върху главите на болтовете.
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: Въпрос за чистачките
Шайбите за запресовани на гайките,които са пуснати в легла в пластмасовите уши на кутията и проблема е ,че като започна да развивам се върти и гайката с болта заедно вътре в пластмасата и няма развиване.Снощи ги напръсках обилно с ВД40 и преди час пробвах да ги развия същата работа. За мен има 2 варианта-първия е да режа болтовете с малък флекс и така да отворя капака на кутията и втория вариант е да чупя тези пластмаси и после да побългарявам.Незнам какво да правя.Ще се пробвам с един приятел да ги развием,ако може той с клещи да задържи тези шайби(макар,че са тънки и незнам как ще стане),а аз да развивам със шестограма... 

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Въпрос за чистачките
И аз имам такива ядове. Развия ли ги, после ще ги залепя с нещо яко.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани